Taas vetää veri ulkomaille keikkaa katsomaan mut saa nähdä tuleeko lähdettyä vai onko tyytyminen vain Stadikan keikkaan.
Moderator: The Killer Krew
Jos sulla on oikeasti tarvetta, voin antaa oman koodini lippujen ennakko-ostoon, kun en itse ole menossa. Tarkoittaa siis sitä, että saat ostaa lirpakkeet itse. Laita yvtä jos tarpeen.Malarkey wrote:Onko kukaan äkkisältään menossa Pariisiin 5.6 keikalle? Itseäni houkuttelis kyllä..
Halvimmillaan reissun varmaan sais n.450e hotelleineen ja lentoineen + lippu ofc. Kuulostaako aivan saatanan kalliilta? E-bookersin kautta laskeskelin.
Jos joku FC:n kautta haluaa minulle lippusen haalia niin yyveetä vaan : p
Ei saatanan kalliilta, mutta noin äkkiseltään miettien pitäs onnistua halvemmallakin lennot+hotelli, jos ymmärsin oikein sun vain niitä tarkoittavan. Lennot helsinki-pariisi-helsinki pitäisi pystyä saamaan suoranakin (vaihdolla varmasti) parin sadan pintaan. Hotellin kohdalla Pariisista tietty löytää vaikka minkälaista tasovaihtelua, mutta perussiistin 2h hotellihuoneen saa ihan ok mestoilta n.60e/yö. Eli äkkiseltään miettien funtsisin, että tuosta katsomastasi saisi vissiin about satasen pois muutaman yön reissuna. Pariisi on ihan ok kaupunki käydä vaikka useampaankin kertaan, joten varmaan kantsii vähän lomailua ottaa mukaan. Siihen tietty päälle keikkalippu, metrot yms. sisäiset matkustukset, ruuat ja juomat. Riippuu tietty monesta asiasta, ihmisillä on niin eri tavat ja halut matkustaa. Mutta jos vaan hinta merkitsee niin tuosta mainitsemastasi pääset varmasti alaspäin ja kohtuullisesti vielä siedettävillä olosuhteillakin.Malarkey wrote:Onko kukaan äkkisältään menossa Pariisiin 5.6 keikalle? Itseäni houkuttelis kyllä..
Halvimmillaan reissun varmaan sais n.450e hotelleineen ja lentoineen + lippu ofc. Kuulostaako aivan saatanan kalliilta? E-bookersin kautta laskeskelin.
Tais loppua joMalarkey wrote:Saako vielä ennakkoon lippuja pariisiin, vai oliko se FC:n ennakkomyynti vain yhden päivän?
sry, new in business