Ok, sähköpostikin on jo tosin vaihtunut joten ei siinä vanhassa olisi ollut mitään säilytettävää.QazKFD wrote:Oisit nyt laittanut Keinoselle viestiä, niin oisit voinu säilyttää vanhan tunnarin uudella nimellä. Kyllä se noita on joitakin vaihdellut, jos on hyvät perustelut ollut tarjota(?). Normaalina taksana kai on jotain pientä runonpoikasta pidetty...SaloMikael wrote:Mukana ollaan!Btw, 11 vuotiaana tehty käyttäjänimi rupesi ärsyttämään joten käytän tätä tästä lähin.
Virtuaalinen Rautaneito-tribuuttibändi: Lord of the Flies
Moderator: The Killer Krew
-
- Wimp
Re: Virtuaalinen Rautaneito-tribuuttibändi
Kitara 2 - Kuka haluaa?/Malarkey Olkoon se minä.
Biisiehdotukseni
1) Sign of the cross ( RIR meininki)
2) The Alchemist
3) The Reincarnation of Benjamin Breeg
Biisiehdotukseni
1) Sign of the cross ( RIR meininki)
2) The Alchemist
3) The Reincarnation of Benjamin Breeg
The sheaf of the corn is broken, End the harvest
Throw the dead on the pyre
Iron Maiden - Infinite Dreams Cover *Both guitars* HD
-
- Kisälli
Minä voisin mielelläni yrittää miksata näitä biisejä, jos kaikki raidat saisi muutettua mp3-muotoon. Laittaisin sitten mp3-raidat Reaperille ja aloittaisin sorvaamisen.
Olen siis hieman kokemusta saanut äänittäjä/miksaaja, ja tuotan omaa bändiäni kotistudiollani.
Olen siis hieman kokemusta saanut äänittäjä/miksaaja, ja tuotan omaa bändiäni kotistudiollani.
''No! We are not an English rock band... We are dental floss salesmen from Montana.''
Iron Maiden since 2006
Maiden Helsinki 2008, 2013, 2x2018; Birmingham 2023
SoundRanch Studio
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
-
- Kisälli
^Kuulostaa paremmalta, kuin minä
Mukaan vaan. Lisään itseni mielivaltaisesti videon editoijaksi. Vielä tarvitaan basisti, ellei Malarkey tai Mikael sitä tahdo paukuttaa.

Tota tota... mua alkaa jo itteenikin ärsyttään tää väliin huutelu, vallankin kun en ole proggikseen millään muotoa osallistumassa, mutta miksi ihmeessä aiot kokeneena äänittäjänä / miksaajana pakata noita raitoja yhtään missään vaiheessa?Euronymous wrote:Minä voisin mielelläni yrittää miksata näitä biisejä, jos kaikki raidat saisi muutettua mp3-muotoon. Laittaisin sitten mp3-raidat Reaperille ja aloittaisin sorvaamisen. Olen siis hieman kokemusta saanut äänittäjä/miksaaja, ja tuotan omaa bändiäni kotistudiollani.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Kisälli
Koska jos biisien raidat äänitetään eri ohjelmalla mitä itse käytän, niin yksinkertaisesti ne eivät toimi.QazKFD wrote:Tota tota... mua alkaa jo itteenikin ärsyttään tää väliin huutelu, vallankin kun en ole proggikseen millään muotoa osallistumassa, mutta miksi ihmeessä aiot kokeneena äänittäjänä / miksaajana pakata noita raitoja yhtään missään vaiheessa?Euronymous wrote:Minä voisin mielelläni yrittää miksata näitä biisejä, jos kaikki raidat saisi muutettua mp3-muotoon. Laittaisin sitten mp3-raidat Reaperille ja aloittaisin sorvaamisen. Olen siis hieman kokemusta saanut äänittäjä/miksaaja, ja tuotan omaa bändiäni kotistudiollani.
Edittiä: Niin tosiaan tarkotin, että pakkaaminen tehtäisiin ennen kuin raidat tulevat minulle. Minä en siis muuttaisi kun olen saanut raidat.
''No! We are not an English rock band... We are dental floss salesmen from Montana.''
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Mitä ihmettä?Euronymous wrote:Koska jos biisien raidat äänitetään eri ohjelmalla mitä itse käytän, niin yksinkertaisesti ne eivät toimi.
Sori kun jankkaan, mutta miksi? Miksi ihmeessä pakkaamaton aaltoääni ei käy, olisi se sitten vaikka nauhoitettu patterimankalla ja tallennettu mikkiliitännällä tietokoneelle? Tässä kuviossa on nyt selvästi jotain mitä en ymmärrä sitten alkuunkaan. Onko joku muu kärryillä?Euronymous wrote:Niin tosiaan tarkotin, että pakkaaminen tehtäisiin ennen kuin raidat tulevat minulle. Minä en siis muuttaisi kun olen saanut raidat.
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Kisälli
Jos jäpikät äänittävät omat osuutensa esim. Cubaselle, raidat tallentuu Cubasen omiksi tiedostoiksi. Kun raidat renderoidaan esim mp3, wav:ksi etc. ne voi aukaista melkeimpä kaikissa ohjelmissa, kuten minun käyttämässä Reaperissa. Eri asia onkin jos äänitykset tehdään suoraan Reaperille, mutta silloin tarvin myös raitojen omat tiedostot. En tiedä ymmärrätkö, mutta näin se on.QazKFD wrote:Mitä ihmettä?Euronymous wrote:Koska jos biisien raidat äänitetään eri ohjelmalla mitä itse käytän, niin yksinkertaisesti ne eivät toimi.Sori kun jankkaan, mutta miksi? Miksi ihmeessä pakkaamaton aaltoääni ei käy, olisi se sitten vaikka nauhoitettu patterimankalla ja tallennettu mikkiliitännällä tietokoneelle? Tässä kuviossa on nyt selvästi jotain mitä en ymmärrä sitten alkuunkaan. Onko joku muu kärryillä?Euronymous wrote:Niin tosiaan tarkotin, että pakkaaminen tehtäisiin ennen kuin raidat tulevat minulle. Minä en siis muuttaisi kun olen saanut raidat.
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
-
- Kisälli
Qaz varmaan ajoikin takaa sitä, että miksi juuri mp3, koska sehän on äärimmäisen pakattu. Waveinahan ne kannattaa pistää.
-
- Taka-ampuja
No miksi noita pitäis lähteä mp3-muotoon pakkaamaan, kun voi suoraan waviksi renderoida, mikä on kuitenkin paljon parempilaatuinen formaatti? Sitä tässä nyt varmaankin haettiin, kun just mp3-tiedostojen perään kuumeisesti huutelit.Euronymous wrote:Kun raidat renderoidaan esim mp3, wav:ksi etc. ne voi aukaista melkeimpä kaikissa ohjelmissa, kuten minun käyttämässä Reaperissa. Eri asia onkin jos äänitykset tehdään suoraan Reaperille, mutta silloin tarvin myös raitojen omat tiedostot. En tiedä ymmärrätkö, mutta näin se on.
Ei miun puolesta muuta, propsit vaan ja kiinnostaa kyllä lopullisia tuotoksia kuulla.
Through the darkness of future past, the magician longs to see. One chants out between two worlds: Fire walk with me.
Luulis että tuo Reaper pystyy .wav-tiedostojakin pyörittämään? Siis ilman muutahan jokaisen instrumentin audiot pitää saada miksaajalle parhaalla mahdollisella laadulla.
Omia biisitoiveita voisivat olla:
Afraid to Shoot Strangers
The Mercenary
2 A.M.
Omia biisitoiveita voisivat olla:
Afraid to Shoot Strangers
The Mercenary
2 A.M.
Here's a message to you my friend: Just search, you'll find the way
Slaughter - Times They Change
Rumpucovereita & muuta mukavaa: http://www.youtube.com/user/Judezki92
http://www.last.fm/user/Siksak
http://www.freewebs.com/mywasp-bootlegs/
Slaughter - Times They Change
Rumpucovereita & muuta mukavaa: http://www.youtube.com/user/Judezki92
http://www.last.fm/user/Siksak
http://www.freewebs.com/mywasp-bootlegs/
-
- Kisälli
Joo, siis enemmänki hain tuota teoriaa, että miten se toimii. Wav-muoto on tietenki parempi, että siinä muodossa tosiaan miksaan ne. Ilmasin asian vähän huonosti. Tämä paskamyrsky loppukoon tähän!
Onko muuten tästä bändiprojektista mitään fb-ryhmää?

Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Joo siis sitä tässä ajettiin takaa, että miksi ihmeessä pakata noita filuja ylipäätään. Ja jos on olemassa raituriohjelma joka ei syö .wav-tiedostoa, niin kannattaa varmaan vaihtaa se purkkaviritys johonkin toiseen...
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
-
- Kisälli
Kyllä tämä tuli nyt selväksi.
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Jos joihinkin biiseihin tarvitsee bassoa tai komppikitaroita, voisin olla kiinnostunut.
Kokeillaan vielä kerran... Olisi siis laulamista ja miksaamista huutava flight of icarus edellisen, valovuosien takaisen rautaneitoprojektin tiimoilta olemassa. Jos halukas laulaja löytyy, joka saa osuutensa hoidettua, niin laittaa mulle vaikka yv:nä innokkuutensa. Multa löytyy kaikki raidat. Murders in the rue morgue on myös, johon soitelen kitarat uusiksi jos laulaja löytyy.
Icaruksessa mukana:
Rummut: Asa
Basso:Finnary
Komppikitarat: Meikäläinen
Soolot+melodiat: journeyman93
Kokeillaan vielä kerran... Olisi siis laulamista ja miksaamista huutava flight of icarus edellisen, valovuosien takaisen rautaneitoprojektin tiimoilta olemassa. Jos halukas laulaja löytyy, joka saa osuutensa hoidettua, niin laittaa mulle vaikka yv:nä innokkuutensa. Multa löytyy kaikki raidat. Murders in the rue morgue on myös, johon soitelen kitarat uusiksi jos laulaja löytyy.
Icaruksessa mukana:
Rummut: Asa
Basso:Finnary
Komppikitarat: Meikäläinen
Soolot+melodiat: journeyman93
Kääntäkää tykit kohti taivaanrantaa, antakaa niiden meille vapaus antaa
-
- Kisälli
^Icaruksesta en tiedä, mutta meidän projektista puuttuu se basisti. Sano, jos tahdot mukaan (ja mielellään ehdota muutamaa biisiä), niin aletaan kelaamaan biisiä.
Jos ei muita halukkaita löydy, niin voin olla mukana bassottelemassa. Taivavampiakin kavereita laudalta taatusti löytyisi.Hatebreeder wrote:^Icaruksesta en tiedä, mutta meidän projektista puuttuu se basisti. Sano, jos tahdot mukaan (ja mielellään ehdota muutamaa biisiä), niin aletaan kelaamaan biisiä.

Omia biisiehdotuksia:
The Clairvoyant
Afrair to shoot strangers
Yllätysvetona The Prophecy
Ja jos uuden levyn biisejä niin sitten vaikka The Alchemist.
Vois nuo kaikkein kuluneimmat jättää tosiaan väliin.
-
- Kisälli
Jees.
Kokoonpano on siis:
Kitara 1 - Hatebreeder
Kitara 2 - Malarkey
Basso - prowler
Rummut - Jyyd
Laulu - SaloMikael
Miksaus - Euronymous
Videon editointi - Hatebreeder
Biisiehdotukset:
Afraid to Shoot Strangers x 3
The Alchemist x 2
No Prayer for the Dying
Murders in rue Morgue ("Bruce versiona")
Sign of the cross ( RIR meininki)
The Reincarnation of Benjamin Breeg
The Mercenary
2 A.M.
The Prophecy
The Clairvoyant
Alchemististahan löytyy jo ihan tasokas coveri Mikaelin tekemänä, mutta itsellä ei toki sitä vastaan mitään ole. Joten, miten porukka haluaa? Afraidia ja Alchemistia on eniten haluttu, olisko ne sitten?
Kokoonpano on siis:
Kitara 1 - Hatebreeder
Kitara 2 - Malarkey
Basso - prowler
Rummut - Jyyd
Laulu - SaloMikael
Miksaus - Euronymous
Videon editointi - Hatebreeder
Biisiehdotukset:
Afraid to Shoot Strangers x 3
The Alchemist x 2
No Prayer for the Dying
Murders in rue Morgue ("Bruce versiona")
Sign of the cross ( RIR meininki)
The Reincarnation of Benjamin Breeg
The Mercenary
2 A.M.
The Prophecy
The Clairvoyant
Alchemististahan löytyy jo ihan tasokas coveri Mikaelin tekemänä, mutta itsellä ei toki sitä vastaan mitään ole. Joten, miten porukka haluaa? Afraidia ja Alchemistia on eniten haluttu, olisko ne sitten?
-
- Kisälli
Hyviä biisiehdotuksia. Lähetelkääs raitoja sitte mulle ku ootte äänitelly.
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Afraid to Shoot Strangers muuten valmistui viimekertaisessakin Rautaneito-projektissa. Otin vapauden upata sen linjoille kun ei noi vanhan lirpakkeen latauslinkit tietenkään enää futaa, joten kas näin: http://kuatsi.kapsi.fi/temp/rautaneito/afraid.mp3" onclick="window.open(this.href);return false;
Kokoonpanoa en nyt ulkoa muista, mutta halukkaat sen voi kahlata tuolta vanhasta threadista, joka on siis tämä: http://rautaneito.com/bb/viewtopic.php?f=2&t=383" onclick="window.open(this.href);return false;
Kokoonpanoa en nyt ulkoa muista, mutta halukkaat sen voi kahlata tuolta vanhasta threadista, joka on siis tämä: http://rautaneito.com/bb/viewtopic.php?f=2&t=383" onclick="window.open(this.href);return false;
YOU DON'T ROCK HARD
YOU NEVER DID
YOU NEVER DID
Hyvä veto, ei siinä mitään. Meikäläisen aparaatilla tosin ainakin katkeaa pahasti kesken. Lopusta puuttuu pätkä.QazKFD wrote:Afraid to Shoot Strangers muuten valmistui viimekertaisessakin Rautaneito-projektissa. Otin vapauden upata sen linjoille kun ei noi vanhan lirpakkeen latauslinkit tietenkään enää futaa, joten kas näin: http://kuatsi.kapsi.fi/temp/rautaneito/afraid.mp3" onclick="window.open(this.href);return false;
^^ Todella hyvä veto. Mahtava. Kannattaakohan tämän projektin tuottaa toinen afraidtoshootstrangers, sillä yksi helvetin hyvä Rautaneito-versio on jo olemassa. No sen päättäkööt muut,
Mutta nytkun kokoonpano alkaa oleen jiirissä, niin ehdotan että otetaan biisivalinnoille takaraja, esim 2.5 tjsp, ja tehdään ihan äänestys Topiciin ehdotetuista biiseistä. Samantien vaikkapa kolme jyräytetään ilmoille. Teistä kiinni : )
tätä ehdotan siis siksi, että saataisiin hommaan vähän kuria, ja asiat alkais lonksahdella paikoilleen.
Mutta nytkun kokoonpano alkaa oleen jiirissä, niin ehdotan että otetaan biisivalinnoille takaraja, esim 2.5 tjsp, ja tehdään ihan äänestys Topiciin ehdotetuista biiseistä. Samantien vaikkapa kolme jyräytetään ilmoille. Teistä kiinni : )
tätä ehdotan siis siksi, että saataisiin hommaan vähän kuria, ja asiat alkais lonksahdella paikoilleen.
The sheaf of the corn is broken, End the harvest
Kokoonpano taisi olla:QazKFD wrote:
Drums: Asa
Guitars: Asa
Bass: Metal
Synth: Metal
Vocals: Paroni
Tässä tuo biisi kokonaan:
http://dl.dropbox.com/u/31324996/Afraid.mp3" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Kisälli
Kyllä, ite meinasin jos aikaa sitten ehdottaa aikatauluja (jotka oli kyllä perhanan tiukkoja
), mutta jäi ehdottamatta. Ja vähän samalla linjalla olen, Afraidia ei varmaan kannata sitten vetää. Alchemistista en tiedä, siitä kuitenkin on jo yksi hyvä coveri, tosin Mikael teki sen yksin. Biisi määrästä myös samaa mieltä; vedetään heti kättelyssä useampi biisi. Pistä äänestys pystyyn vaikka heti, jos sen pystyy enää tässä vaihessa pistämään.

-
- Kisälli
Juu, kolme biisiä ois hyvä veto näin niinku ekaksi, että vähän koiteltas. Voisin ilmoitella jossakin vaiheessa itse muusikoille vaikka YV:llä sähköposti-osoitteeni, että voi sinne laitella omia raitojaan.
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio
Iron Maiden since 2006
SoundRanch Studio