Paras Maidenin live Dvd/Vhs?

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Paras Maidenin live Dvd/Vhs?

Live at the Rainbow
8
3%
Live after death
82
26%
Maiden England
66
21%
Live at Donington
8
3%
Rock in Rio
149
48%
 
Total votes: 313

rocker
Sateentekijä
Sateentekijä
Posts: 2233
Joined: Sat Jan 10, 2004 11:24

Paras Maidenin live Dvd/Vhs?

Post by rocker »

Enpä muista onko tällaista ollut täällä, mutta mitäpä Maidenin live Dvd:tä/VHS:ää katselette mieluiten? Itse pidän Maiden Englandia kaikkein parhaimpana, loistava biisilista, hienot lavasteet, hyvin toteutettu ja kova meininki kaiken kaikkiaan.
UTI
Kirurgi
Kirurgi
Posts: 1942
Joined: Tue Jan 06, 2004 19:37
Location: Kouvola

Post by UTI »

Rock In Rio vie voiton.hyvin toteutettu 5.1 äänimaailma, ja lisäksi 250 000 ihmistä takaavat tunnelman.
KKK "kesä, kalja ja kalastus"
trooper
Rautaneito IRC Crew
Rautaneito IRC Crew
Posts: 864
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:11
Location: Toholampi, Finland

Post by trooper »

Rock In Rio miellyttää eniten korvaa ja silmää. Loistava settilista, bändi elämänsä vedossa, mitä sitä muuta tarvitseekaan? Ainoa miinus siitä editoinnista..
-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
EDDIEIRONMAIDEN
Hell Rat
Hell Rat
Posts: 310
Joined: Thu Apr 22, 2004 20:20
Location: Espoo

Post by EDDIEIRONMAIDEN »

Maiden england nyt itteeni iskee tällä hetkellä eniten. Ihan hyvä settilista ja muutenkin hyvä keikka. Toisena sitten Live After Death.
nii-i
Sami
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 65
Joined: Tue Oct 19, 2004 22:28

Post by Sami »

Ikuinen ykkönen Live After Death.
The Hellion
Berserkki
Berserkki
Posts: 823
Joined: Fri Jun 04, 2004 12:24
Location: Ilmajoki

Post by The Hellion »

Ainoat jonka olen nähnyt on Rock In Rio ja Live At The Rainbow mutta olen kuullut Live After Deathin ja Doningtonin levyltä, ja näistä menee ääni Rock In Riolle. Ainoa huono puoli on editointi, kuva vaihtuu koko ajan liian nopeasti.
TheWickerman
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 181
Joined: Thu Jun 03, 2004 0:03
Location: Helsinki

Post by TheWickerman »

Rock in rio vie mun kohdallani voiton. Mahtava tunnelma ja muutenki hyvin vedetty keikka ainoa miinus on nuo helvetin leikkaukset.
Last edited by TheWickerman on Sun Jan 09, 2005 20:22, edited 1 time in total.
Älä tee sitä tänään minkä voit tehdä huomenna......Jos jaksat
Ipe
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4374
Joined: Wed Jan 07, 2004 10:28

Post by Ipe »

UTI wrote:Rock In Rio vie voiton.hyvin toteutettu 5.1 äänimaailma, ja lisäksi 250 000 ihmistä takaavat tunnelman.
Siinäpäs se.
escudo
Hell Rat
Hell Rat
Posts: 353
Joined: Tue Jan 06, 2004 19:13
Location: Kuopio

Post by escudo »

Kyllä se Maiden England vie voiton, lähinnä täydellisen biisilistan ansiosta. Niin monta helmeä löytyy sieltä mitä ei löydy muilta että menee kevyesti yli muiden.
"Get yourself together, drink 'till you drop
Forget about tomorrow and have another shot!"
-Ale Pupi, Kuopio-
poolrules
Veriveli
Veriveli
Posts: 5443
Joined: Tue Jan 06, 2004 20:09
Location: Back in the Village

Post by poolrules »

Vastasin tuon Live after death. Se vaan on legenda vailla vertaa. Toivottavasti laittavat sen kokonaisena ja kunnolla remasteroituna History of Iron Maiden part 2:een. Se olis herkkua. Maiden England tulee sitten heti perässä kakkosena. Rock in Rio voisi mennä kärkeen, jos leikkauksesta olisi vastannut joku muukun Steve itse. Nyt tuo leikkaus aiheutta sen, että välillä tekee mieli vain kuunnella, ei katsoa samalla.
Rainmaker
Kisälli
Kisälli
Posts: 561
Joined: Thu Jan 22, 2004 1:21
Location: Helsinki

Post by Rainmaker »

Maiden Englandia katselen mieluiten. Biisilista kohdallaan, hyvä yleisö ja leikkaus ym. miellyttävää katsottavaa. Rock In Riossa häiritsee ylinopea leikkaus ja Live After Deathissä amerikkalaisyleisö. Kovia ovat kyllä nekin.
Prowl3r
Bändäri
Bändäri
Posts: 209
Joined: Wed Oct 06, 2004 21:03
Location: Finland

Post by Prowl3r »

En ole nähny (valittevasti) kun RiR:n ja Live at rainbown menoa ja niistä parempi on RiR 8)
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL
Posts: 6061
Joined: Tue Jan 06, 2004 18:48
Location: Lahti Metal HELL
Contact:

Post by asa »

Live After Death täpärästi ennen Maiden englandia. Live after death on MAAILMAN kovin livelevy.
P.K.
Rautaneito Crew
Rautaneito Crew
Posts: 8076
Joined: Tue Jan 06, 2004 17:11
Location: Vantaa

Post by P.K. »

Donington 92 iskee koviten täällä.
Hammer
Wanha Merimies
Wanha Merimies
Posts: 4137
Joined: Wed Jan 07, 2004 19:02
Location: Jyväskylä

Post by Hammer »

Maiden Englandissa on eniten minua miellyttävä settilista, ja bändi on muutenkin varsin kovassa vedossa. Tuon kuin vielä saisi DVD:lle, niin sitten olisi herkkua. Rock In Rio, Live After Death ja Live At Donington ovat mielestäni myös kovaa kamaa, ja tulevat tiukasti Maiden Englandista seuraavina. Itseasiassa pidän kaikista Maidenin julkaisemista vhs/dvd keikoista paljon. 8)
Unbeliever
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi
Posts: 275
Joined: Wed Jan 07, 2004 11:29
Location: Seinäjoki

Post by Unbeliever »

^Samaa mieltä olen minäkin.

Edit: moni ehti ensin... siis asan kanssa olen samaa mieltä.
Iivis
Maiden Venturer
Maiden Venturer
Posts: 2606
Joined: Fri Jan 09, 2004 2:43
Location: Espoo

Post by Iivis »

Tämä on helppoa! Kyllä se on Live Afted Death. Se vaan yksinkertaisesti on niin loistava. Kovin LIVE koskaan, keneltäkään bändiltä.

Hyvänä kakkosena tulee Maiden England, tässäkään tekeleessä ei ole moitittavaa.

RiR:ssa on aivan helvetin hyvät soundit, varsinkin kotiteatterin omistajille, mutta se käsittömän nopea leikkaus meinaa pilata kokonaisuuden.

Doningtonissa ärsyttää taas se väreillä kikkailu. Minkä ihmeen takia pitää vaihtaa välillä mustavalkoiseksi, ei vaan ymmärrä?
"Life goes on....until it doesn't"
Battery
Hang-Around
Hang-Around
Posts: 122
Joined: Wed Nov 10, 2004 14:41
Location: In a brave new world

Post by Battery »

Ilman muuta Rock in Rio.Syiksi se että se on ainut omistamani DVD ja suuri yleisö ja kolmen kitaristin ja Bruce Dickinsonin johdolla jyräävä Iron maiden tekevät siitä erittäin tunnelmallisen.Soitto ja settilista on loistava.Toisaalta,onhan Live after deathkin aika kova
Sinä edeltä käsin,minä jaloilla perässä!

:twisted: Hevaaminen kannattaa aina :twisted:

UP THE IRONS!!!
Lcfr
Peräruiske
Peräruiske
Posts: 86
Joined: Tue Jan 06, 2004 12:10
Location: Rovaniemi Rock City

Re: Paras Maidenin live Dvd/Vhs?

Post by Lcfr »

Maiden England on paras, jo puhtaasti biisien perusteella ja sitten kun vielä lisätään loistava tunnelma ja paras aloitusbiisi ikinä, niin jopa Live After Death jää kakkoseksi. Massiivisuutensa ja saundien ansiosta Rock in Rio on listallani kolmantena. Live at Donington on minulle aika mitäänsanomaton ja tämä jonku jo mainitsema väreillä kikkailu häiritsee vähän. Live at the Rainbow:ssa in ihan hyvää menoa, tosin en omista tätä aitona ja imutetussa versiossa on surkea kuvan ja äänen laatu, joten ei kykene arvioimaan paremmin.
a.k.a. "The Wicker Man"
Dunadan
Roudari
Roudari
Posts: 429
Joined: Fri Jul 02, 2004 0:52
Location: Pori on the Edge

Post by Dunadan »

En omista Live After Deathia enkä Maiden Englandia, joten vastasin Rock in Rio.
miinus
Kapteeni Saigonissa
Kapteeni Saigonissa
Posts: 1421
Joined: Tue Jan 06, 2004 18:16

Post by miinus »

Ääneni meni Rock in Riolle. Todella tasaista on Live After Deathin kanssa, mutta kun DVD:tä/VHS:ää haluaa Maidenilta katsoa, niin useimmin laitteeseen menee Rock in Rio. Syynä varmastikin nuo UTI:n mainitsemat äänet sekä tuo mahtava 250 000:n yleisö. Bändi on tuolla videolla elämänsä kunnossa ja sieltä löytyy myös kaikkien aikojen parhaat vedot Hallowed Be Thy Namesta ja Sign Of The Crossista. Loistava DVD kertakaikkiaan.
You´ll take my life,
but I´ll take your´s too!
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL
Posts: 6061
Joined: Tue Jan 06, 2004 18:48
Location: Lahti Metal HELL
Contact:

Post by asa »

Dunadan wrote:En omista Live After Deathia enkä Maiden Englandia, joten vastasin Rock in Rio.
etkö siinä tapauksessa ole melko jäävi vastaamaan, jos et voi tehdä vertailuja. Tai no, kaipa sä ne olet ainakin kerran nähnyt...
Make
Kisälli
Kisälli
Posts: 568
Joined: Sat Mar 27, 2004 19:00
Location: Kemi

Post by Make »

Maiden Englandia napsautin. Se on kyllä tasoissa Rion kanssa ja LAD ei kauaksi jää, mutta yksi piti valita.

Live After Deathissa Adrianin kitaraa ei kovin hyvin kuule, ainakaan alussa ja jenkkiyleisö näyttää aika väljältä ja rauhalliselta. Settilista ei ole mikään niin erikoinen, aika paljon perinteisiä vetoja.

Rock In Rio on aika tylsä settilista, jos vertaa Maiden Englandiin. Äänet on ihan ok kotiteatterilaitteilla. Nopeat leikkaukset pilaa katsomisen iloa, toisaalta se myös luo tunnelmaa. Yleisö on hyvä ja sitä on paljon.

Maiden Englandin settilista on helvetin hyvä. Hienot lavasteet ja hyvä yleisö luo mahtavan tunnelman, kuten myös pyrot. Moonchild ja Seventh Son pelkästään tekevät siitä katsomisen arvoisen.

Rainbowsta en muistaakseni ole nähnyt mitään, sillä en ole vielä jaksanut Early Daysia kokonaan katsoa ja Doningtonista olen nähnyt Hallowedin ja Fear Of The Darkin, mitkä on Visions Of The Beastillä.
Dunadan
Roudari
Roudari
Posts: 429
Joined: Fri Jul 02, 2004 0:52
Location: Pori on the Edge

Post by Dunadan »

asa wrote:
Dunadan wrote:En omista Live After Deathia enkä Maiden Englandia, joten vastasin Rock in Rio.
etkö siinä tapauksessa ole melko jäävi vastaamaan, jos et voi tehdä vertailuja. Tai no, kaipa sä ne olet ainakin kerran nähnyt...
Kyllä, kummatkin olen nähnyt moneen kertaan, mutta en viitsinyt vastata LAD:ta tai Maiden Englandia, koska minulla ei ole mahdollisuutta kumpaakaan katsella silloin kun huvittaa (huom. boys and girls! warettaminen ei ole vaihtoehto!). Tämän takia vastasin Rock in Rio, sillä se löytyy hyllystä, ja kysehän oli nimenomaan siitä, mitä VHS:ää/DVD:tä katselen useimmiten/mieluimmin. Näin minä tämän ainakin käsitin.
Sorcerer
Bändäri
Bändäri
Posts: 213
Joined: Tue Jan 06, 2004 14:05
Location: Hyvinkää

Post by Sorcerer »

UTI wrote:Rock In Rio vie voiton.hyvin toteutettu 5.1 äänimaailma, ja lisäksi 250 000 ihmistä takaavat tunnelman.
Tohon ei ole juuri lisättävää.
Post Reply