Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
Re: Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Kyllä mulle tuli sähköpostiin ilmoitus jäsenyyden päättymisestä. Tarkistakaa roskapostifiltterinne.
-
- Sateentekijä
^Kyllä mä olen kaikki muut viestit saanut IrMa:lta & kumppaneilta eikä filtterien pitäisi olla liian tiukallakaan. Tuliko aiheesta viestiä privana IMOC:in puolella?
EDIT ylös ja alas: mun Outlook-asetuksilla mitään viestejä ei poisteta automaattisesti joten vika taitaa olla jälleen kerran siellä toisessa päässä. Olisko uusimatta jättäminen ollut niin iso menetys loppujen lopuksi....
EDIT ylös ja alas: mun Outlook-asetuksilla mitään viestejä ei poisteta automaattisesti joten vika taitaa olla jälleen kerran siellä toisessa päässä. Olisko uusimatta jättäminen ollut niin iso menetys loppujen lopuksi....
Last edited by Edward Mannerheim on Sat Nov 27, 2010 9:09, edited 1 time in total.
^ Ainakin tänä vuonna mulle tuli sähköpostiviesti (Iron Maiden Shop - Your membership is due for renewal soon) parisen kuukautta ennen ajankohtaa. IMOCin puolella en muista saaneeni mitään aiheeseen liittyviä viestejä paitsi tilauksenvahvistuksen. Sähköpostiviestit tulee yleensä nätisti Outlookissa saapuneisiin, mutta jostakin syystä vanha yskivä ohjelma katsoi viime viikonloppuna samasta IMOCin osoitteesta tulleesta kahdesta viestistä toisen vaarattomaksi ja toisen luokitteli roskapostiksi...
Die With Your Boots On...
-
- Rautakansleri
Osaiskohan joku sanoa, että miten FC:hen päivitetään uusi postiosoite? En löydä millään tuolta User CP:stä sitä enkä mistään muualtakaan.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Sateentekijä
Kokeileppa Megastoren kautta.Toni Brigatti wrote:Osaiskohan joku sanoa, että miten FC:hen päivitetään uusi postiosoite? En löydä millään tuolta User CP:stä sitä enkä mistään muualtakaan.

-
- Rautakansleri
^Tänks!
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
-
- Sateentekijä
Rodin hyväntekeväisyyshuutokauppa alkaa klubilaisille. TFF-kultalevy yli 1000 levyn myynnistä Britanniassa? Levynmyynti taitaa olla nykyään TODELLA pienimuotoista puuhastelua... 

-
- Peräruiske
"1) Rod's personalised gold disc for UK sales of over 100,000 copies of Iron Maiden's 'The Final Frontier'. 40cm x 40cm, framed and ready to hang on your wall."Edward Mannerheim wrote:Rodin hyväntekeväisyyshuutokauppa alkaa klubilaisille. TFF-kultalevy yli 1000 levyn myynnistä Britanniassa? Levynmyynti taitaa olla nykyään TODELLA pienimuotoista puuhastelua...
Siellä taisi sitten joku pienen kirjoitusvirheen tehdä Irman sivuillaMoonchild92 wrote:"1) Rod's personalised gold disc for UK sales of over 100,000 copies of Iron Maiden's 'The Final Frontier'. 40cm x 40cm, framed and ready to hang on your wall."Edward Mannerheim wrote:Rodin hyväntekeväisyyshuutokauppa alkaa klubilaisille. TFF-kultalevy yli 1000 levyn myynnistä Britanniassa? Levynmyynti taitaa olla nykyään TODELLA pienimuotoista puuhastelua...

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Sateentekijä
^&^^ No nyt on sentäs korjattu tuo kirjoitusvirhe. Ajattelin jo, että meneepä Englannissa musapisneksellä heikosti. 

Sain uusittua jäsenyyden Joulukuussa, ja parin viikon päästä siitä kun lähetin rahat, tuli t-paita,
mutta edelleenkään mulle ei ole tullut uusinta lehteä, ja perinteinen joulukorttikin jäi saamatta
No eipä tuo joulukortin uupuminen nyt niin paljon harmita, mut lehti sais tulla. Pitänee pommitttaa
Maidenin suuntaan.
mutta edelleenkään mulle ei ole tullut uusinta lehteä, ja perinteinen joulukorttikin jäi saamatta

No eipä tuo joulukortin uupuminen nyt niin paljon harmita, mut lehti sais tulla. Pitänee pommitttaa
Maidenin suuntaan.

Mikään ei ole niin pyhää, kuin Iron Maiden.
Tänään tuli postissa tuo uusimislahja eli tällä kertaa valkoinen t-paita jossa edessä tuo grossed guns tyylinen final frontier logo ja punaisella tekstillä Iron Maiden FC. 3. päivä laitoin tuota uusimista menemään ja tänään oli paketti tullut postissa.
Nopeaa kerrankin, vaikka viime vuoden uusimislahjaa ei sitten koskaan tullutkaan...

** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Kerroppas lisää tuosta, jos ei palstalle voi laittaa niin ihan viestinä sitten.jarmila wrote:Siellä päässä eräs asioiden hoitajista on todella herkkähipiäinen ja muiden mitään sanomattomista mielipiteistä vääriä johto päätöksiä tekevä.
En lähde tässä asiaa paisuttamaan enempää. Omalta kohdaltani IMOC on ikuisesti poissa mielestä.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Sateentekijä
Uusi FC-lehti pääsi yllättämään. Eiku lukemaan. 

-
- Berserkki
Juup. Ko. lehdykässä on harvinaisen lutuinen kuva Stevestä ja koalasta...Edward Mannerheim wrote:Uusi FC-lehti pääsi yllättämään. Eiku lukemaan.

"Living in this place,
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"
Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time"
Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Onko kaikille Clubilaisille tullut jo tuo lehti kun ei ole täällä Vantaallapäin näkynyt?
Vai onko täällä porukkaa jotka eivät le sitä vielä saaneet keiden kuuluisi?
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
^ Ei ole tännekkään espoon perukoillekaan vielä tullut.
"Life goes on....until it doesn't"
-
- Hell Rat
Tänne tuli viimeviikon alkupuolella.
Up The Irons!
8.8.2010 Sonisphere, Pori
8.7.2011 Olympiastadion, Helsinki
Still counting...
"This is one of the most amazing fuckin concerts on my whole fuckin life!"
- Bruce Dickinson, Sonisphere Finland 2010
Still counting...
Tuli viime viikolla.Make#34 wrote:Onko kaikille Clubilaisille tullut jo tuo lehti kun ei ole täällä Vantaallapäin näkynyt?
-
- Hell Rat
Voisko joku kertoo miten tuo FTTB käytännössä toimii? Jos lykästää ja voittaa ton lipun niin onko se jotenki niin että siellä aijan luona on joku korsto lista kädessä ja sille pitää ilmottautuu sen kamun kans vai miten tää homma toimii? Ja sitte mietin omalta kohalta että jos voitan niin en varmaa kovin aikasin hesaan täältä joua niin pääseekö sinne eteen sitte vähän myöhemminkin jos ei heti klo 17 ole siellä jonottamassa?
Up The Irons!
Still counting...
Still counting...
Jos voittaa FTTB rannekkeen niin saa noin viikkoa ennen viestiä FC:n Adminilta jolta tulee tarkemmat ohjeet mistä ja milloin rannekkeet saa. FTTB rannekkeen voi saada vain jos on kenttälippu ja kaveri (jolla myös on kenttälippu).\../Juho\../ wrote:Voisko joku kertoo miten tuo FTTB käytännössä toimii? Jos lykästää ja voittaa ton lipun niin onko se jotenki niin että siellä aijan luona on joku korsto lista kädessä ja sille pitää ilmottautuu sen kamun kans vai miten tää homma toimii? Ja sitte mietin omalta kohalta että jos voitan niin en varmaa kovin aikasin hesaan täältä joua niin pääseekö sinne eteen sitte vähän myöhemminkin jos ei heti klo 17 ole siellä jonottamassa?
Vuonna 2008 kun itse sain FTTB rannekkeen, niin täytyi kokoontua normaalin jonon viereen olevalle FTTB jonolle, josta rannekkeen sai klo 14 eteenpäin. Itse satuin tulemaan juuri klo 14 aikoihin ja olinkin vasta FTTB-jonon päässä joten meinasin silti jäädä ilman eturivipaikkaa. Eturivipaikka kuitenkin irtosi, sillä FTTB jono päästettiin sisään 15 minuuttia ennen normaalien ovien avauduttua klo 17. Eli jos olet tulossa vasta kun ovet ovat olleet jo auki, niin voit suosiolla unohtaa pääsyn eturiviin. Helsingissä 2008 FTTB kusi kuulema kokonaan,kun osa järjestyksenvalvojista eivät olleet tietoisia tästä. Tampereella se tosin meni mielestäni suht koht moitteettomasti.
Kokemusta eturivistä: Onhan se ihan mahtavaa seurata lempibändiä eturivistä, mutta mielestäni parempi fiilis on muutama rivi taaksepäin mentäessä (3-5 rivissä), jolloin "liikut" yleisön voimasta kentällä ja tunnelma on kuin saunakisoissa!

** Iron Maiden **
Viittiskö joku vähän valaista mua ton FTTB jutun kans? Oon tonkinu maidenin nettisivuja mut en oo löytäny mitään paikkaa mis vois osallistua tohon arvontaan? Olen FC:n jäsen eikä postilaatikkoonkaan ole ilmestynyt mitään FTTB:n liittyviä viestejä.
Maiden -08, -10, -11, -13, -16, -18, -18
Loggass ittes sisään ja etusivulta ylhäätä 4. linkki vasemmalta Fanclub > ja sieltä FTTB 2011 ja eikun lottoamaanTEmes wrote:Viittiskö joku vähän valaista mua ton FTTB jutun kans? Oon tonkinu maidenin nettisivuja mut en oo löytäny mitään paikkaa mis vois osallistua tohon arvontaan? Olen FC:n jäsen eikä postilaatikkoonkaan ole ilmestynyt mitään FTTB:n liittyviä viestejä.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Noniii onnistuhan se. Kiitos erittäin paljonjarmila wrote:Loggass ittes sisään ja etusivulta ylhäätä 4. linkki vasemmalta Fanclub > ja sieltä FTTB 2011 ja eikun lottoamaanTEmes wrote:Viittiskö joku vähän valaista mua ton FTTB jutun kans? Oon tonkinu maidenin nettisivuja mut en oo löytäny mitään paikkaa mis vois osallistua tohon arvontaan? Olen FC:n jäsen eikä postilaatikkoonkaan ole ilmestynyt mitään FTTB:n liittyviä viestejä.

Maiden -08, -10, -11, -13, -16, -18, -18
Täs on nyt muutaman vuoden kattellut tota Maiden FC liittymistä.
Eli eikö pakettiin kuulu enää nimmareita? D:
Mitä kaikkia etuja tuolla Fanclubiin kuulumisella saa?
Eli eikö pakettiin kuulu enää nimmareita? D:
Mitä kaikkia etuja tuolla Fanclubiin kuulumisella saa?
The stage over there is completely fucked. Mötley Crüe have gone home as their stuff is fucked and our stuff is fucked, but we don’t care. We’re not going home until you go home -Bruce Dickinson