Imperator wrote:Oikeesti, mikä on sitten Maidenin "logiikka" siinä, että laitetaan 10 biisiä putkeen epäkaupalliselta albumilta, josta vain osa faneista tykkää?
No just, kyllä näin. Mutta se mitä tykätään, ei nyt ole sitä mistä minä tykkään. Eikö sais välillä kritisoida? Tähän mennessä näkemäni 12 Iron Maiden-keikkaa ovat olleet ilman muuta kokemuksien arvoisia. Tässä mietityttää just se seuraava lähteminen, että kannattaako lähteä, jos tulee 5 biisiä paskaa. A Matter of Life and Death oli ilmestyessään aika jees paketti, eikä mulla ollut sitä vastaan mitään, että "soitetaan mitä halutaan", mutta näin jälkeenpäin... oishan tuossa ollut mahdollisuus soittaa just edes ne 5 totaalista ylläriä noiden vähemmän killerien fillerien sijaan.QazKFD wrote:Se on sitä, että tehdään just sitä mitä ite tykätään...
Imperator wrote:Tiedän ainakin 3 ihmistä joiden Maiden-keikka "meni pieleen" tuon A Matter of Life and Death-putken takia.
QazKFD wrote:Voi kyynel.
Ei kun oikeesti! Ajattele nyt ite (omalle kohdalle). Menet keikalle. Keikka ei ole läheskään sitä mitä odotit. Maksois siitä 60€. Kyllä se vois vituttaa! Enkä sanonut, että minä olisin kuulunut tuohon kolmen hengen ryhmään. Mutta olin silti ehkä salaa hiukan pettynyt. Olis voinut soittaa keskellä settiä siistejä ylläreitä, kuten "Lord of the Flies" ja "Can I play with madness" Dance of Death-rundilla esimerkkinä.
Imperator wrote:Myöntäkää, että 90% kunnon Iron Maiden-faneista haluaisi mielummin tuollaisen minun listaaman keikan, vaikka olisikin uuden levyn kiertue.
En. Ite oot! Olen ollut selvinpäin melkeinpä koko kesänImperator wrote:Eikö olisi aika kokeilla uutta konseptia? Vain 2 biisiä uudelta...QazKFD wrote:Siis ootko sä nyt ihan vitun kujalla?

Ja nyt menee hermo. Bring me daugter to the Slaughter!