av wrote:Tosiaan en kyllä usko että mitään mainittavan erikoista tulee tapahtumaan suomessa, se ei tosin haittaa koska ekan keikan setti ainakin on sellaista kultaa että alta pois! Joskus mä kyllä haluisin vielä kuulla mun ylivoimaisen suosikkibiisin eli Infinite Dreamsin livenä, toivottavasti jonakin päivänä vielä tuokin voisi olla setissä.
Ainahan saa toivoa, jos itse voisin vaikuttaa settilistaan niin jo aikoja sitten siellä olisivat olleet ainakin Infinite Dreams, Caught Somewhere In Time ja Stranger In A Strange Land näin esimerkkeinä.
Onhan siitä jo liian pitkä tovi kun noita piisejä ovat livetilanteessa soitelleet [SIAS soitettiin muutaman kerran 1999 reunion-turneella (olisko ollut 5 kertaa yhteensä?)].
On bändillä kuitenkin paljon piisejä joita ei ole ikinä soitettu livenä ja uskoisin realistisesti että ainakin ne joita on soitettu aikoinaan livenä kyseisten levyjen kiertueilla, voidaan 0,0001% mahdollisuudella kuulla vielä joskus uudestaan. Toivotaan että bändi vielä tekee yllätyksiä.
Toista se oli vielä 80-90 luvuilla kun ei ollut niin paljon informaatiota kiertueista,settilistoista, keikoista tai edes tulevista levyistä ym. Jos keikalla tuli joku piisi niin se kolahti tai ei. Nyt on taasen liian suuri kiusaus katsoa settilistoja etukäteen, tai kuunnella/katsoa materiaalia keikoilta joten hieman voi spoilata etukäteen mm. miltä kyseisen kiertueen Eddie näyttää
Nyt löytyy kaikki informaatio lähes liian helpolla vaivalla ja nyt vielä löytyy kuvien videot/kuvat/audio yllättävän nopeasti keikan jälkeen netistä ja foorumeilla leviää nopeasti tieto kulloisenkin keikan annista tai siitä oliko joku soittaja/laulaja hieman ruosteessa ym.