Tänään julkaistiin sitten uusia paitoja tuolla hirveällä kuvalla, Linkki.
Harmi vaan että tämä tarkoittaa sitä, että toi kuva ei ollut samanlainen teaseri kuin Amolad-Eddie, joten tota tullaan luultavasti käyttämään enemmänkin.
\../Juho\../ wrote:Ihan makia tuo uus paita minusta. Onkohan tuo jo Suomalaisissa paikoissa myynnissä että ostas sitte sieltä. Jos ei vielä niin odotetaan.
Only available from the Official Iron Maiden Shop.
Eli ei muualla ainakaan toistaiseksi.
"Living in this place,
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time" Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Mulle tuli tuosta ensimmäisenä mieleen Fear of the dark tour-julisteen ja Virtual XI:n risteytys. Mutta ei tuo kyllä kauheasti loppujen lopuksi siltä tutulta Eddieltä näytä.
Aika omituinen on paita minustakin... luulin että jos kuvasta paita tulee niin siinä on jotain hiukan muutakin kuin nuo samat kasvot. Mutta hyvä tietty noinkin, kuten Osiris jo uuden albumikeskustelun puolella sanoikin, ei tod.näk. tule levyn kannessa olemaan, kun paita kantaa nimeä 'Final Stare'.
Lazin mukaan tänään on tulossa ainakin uusi El Dorado-paita ja perjantaina pari muutakin uutuutta.
Toivottavasti tulee valkoiselle paidalle, olisi varmaan pirun komea
Täytyy taas tuo futispaita hommata... pari niitä jo on kaapissa.
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom 2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki 2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden 2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki 2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Toivottavasti tulee paitoja myyntiin ihan tänne koti Suomeen. EMP:llä on jo myynnissä The Final Frontier paitoja, mutta El Dorado paitoja ei. El Dorado paita menee ostoon jos tänne Suomeen niitä kantautuu.
Lenco wrote:Toivottavasti tulee paitoja myyntiin ihan tänne koti Suomeen. EMP:llä on jo myynnissä The Final Frontier paitoja, mutta El Dorado paitoja ei. El Dorado paita menee ostoon jos tänne Suomeen niitä kantautuu.
Heh, jos Suomeen kantautuu niin meinaat silti tilata Saksasta, eli EMP:ltä?
Lenco wrote:Toivottavasti tulee paitoja myyntiin ihan tänne koti Suomeen. EMP:llä on jo myynnissä The Final Frontier paitoja, mutta El Dorado paitoja ei. El Dorado paita menee ostoon jos tänne Suomeen niitä kantautuu.
Heh, jos Suomeen kantautuu niin meinaat silti tilata Saksasta, eli EMP:ltä?
En aijo tilata EMP:ltä. Totesin vain että siellä on jo myynnissä. Luulin sitä suomalaiseksi. No tämä selittääkin KISS paitojen ZZ-ässät salamien tiloilla. Mutta tolla meinasit että jos tulee myyntiin tyyliin Anttilaan tai yms.
iron666 wrote:tuleekohan noita futispaitoja muualle nettikauppoihin myyntiin kun tuonne maidenin omaan putiikkiin???
Ja mikä ongelma on tilata sieltä?
maksu tavat. itse en omista luottokorttia jolla olisi ilmeisesti helpoin maksaa. auttakaa tyhmää mikä maksu tapa on tämä: Sterling bank draft drawn on a UK bank
Make#34 wrote:Toi vieraspaita lähti kyl heti tilaukseen. Ostetaan kotipaita eli punanen kiertueelta!
Mä tilasin kotipaidan tuolta jo. Keikalla se on kuitenkin huomattavasti kalliimpi enkä nyt kahta kuitenkaan tarvitse. Viimeksi tilasin "AC Milan" -mallin shopista... ja onneksi, koska oli se keltainen aika rumannäköinen.
2011 : 8.7. Iron Maiden, 28.12. Children of Bodom 2012 : 11.3. Nightwish, 4.6. Sonisphere Helsinki 2013 : 29.6. Rock The Beach, 20.7. Iron Maiden 2014 : 28.5. Sonisphere Helsinki 2015 : 31.7. Nightwish / Children of Bodom / Sonata Arctica
Real Dead wrote:Tuli tänään ostettua Turusta Virtual Xl futis paita. Kuva. 49e kustansi tästä.
Eiks tuo ollutkin se ensimmäinen futispaita? Itse ostin oman ekan paidan ´99 Helsingin keikalta... Ed Hunter Tour´ilta.
Kyllä se mun tietääkseni on ensimmäinen mitä on ollut myynnissä faneille, tosin miten mulla on semmoinen kutina että olen nähnyt Steven käyttäneet keltaista futispaitaa The X Factour kiertueella, vähän samantyylinen mitä oli 08?