Samaisella käyttäjällä on muuten aivan tolkuton määrä Maidenia ja Dickinsonia (livepätkiä siis). Kannattaa ehdottomasti selailla, jos ei ole tuo kanava ennestään tuttu.
"Living in this place,
Staring into space we find
We might share the corners of our lives
Infinity runs deep,
Eternity that we can't keep
Melting through the frozen wastes of time" Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
Hyvinhän tuo itselleni kelpaa, mutta H-fanit pitävät tota varmaan aikamoisena raiskauksena. (sitähän se on) Soolon alku menee vielä alkuperäisen mukaan, mutta loppu meneekin improvisoimiseksi.
En tiennytkään, että Janick on joskus toiminu taustalaulajana. :O
Kyllähän hänen on täytynyt Steveä taustoissa auttaa, kun H hoiti nuo hommat ennen. Nykyäänhän H hoitaa jäälleen taustat with Steve. Mutta kyllä on Brucelta vaisu veto tuo.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Kyllähän hänen on täytynyt Steveä taustoissa auttaa, kun H hoiti nuo hommat ennen. Nykyäänhän H hoitaa jäälleen taustat with Steve. Mutta kyllä on Brucelta vaisu veto tuo.
Joo, tais keskittyy johonki muuhu kuin siihen itse laulamiseen...
Joo, tais keskittyy johonki muuhu kuin siihen itse laulamiseen...
Minusta tuntuu, että Brucella oli tuolloin flunssaa tai jotain, sillä No Prayer on the Road oli mieheltä erittäin kova rundi. Voi tietysti olla, että 91 mies oli jo aika rasittunut, mutta kuitenkin.
"Living in this place,
Infinity runs deep,
Melting through the frozen wastes of time" Bruce Dickinson - Navigate The Seas Of The Sun
^Noita StSandersin pätkiä on kyllä tullut naureskeltua useamman kerran Soundissakin oli aikanaan jotain juttua kyseisistä videoista. Jotkut muusikothan (tai managerit, levy-yhtiöt tms.) eivät ole oikein innostuneet noista, jotain pätkiä on kaiketi jouduttu sivulta poistamaan.
SPD10 wrote:^Noita StSandersin pätkiä on kyllä tullut naureskeltua useamman kerran Soundissakin oli aikanaan jotain juttua kyseisistä videoista. Jotkut muusikothan (tai managerit, levy-yhtiöt tms.) eivät ole oikein innostuneet noista, jotain pätkiä on kaiketi jouduttu sivulta poistamaan.
Hyviä pätkiä kyllä. Onhan noita parit kerrat tullut naureskeltua ihan kunnolla, enkä vissiin ole nähnyt noita kaikkia joten pitää korjata sekin. Kiss-pätkä oli muuten erinomainen
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
On aika jumalattoman tyylikkään biisilistan ukko valinnut viimeiseen shouhunsa.
Vielä itselläkin kuutelemati. Pakko kuulostella läpi, puhuuko mitään Maidenista.
"When Gabriel lies sleeping,
This child was born to die"
Vielä itselläkin kuutelemati. Pakko kuulostella läpi, puhuuko mitään Maidenista.
En ainakaan itse huomannut, että olisi mitään Maidenista uutisoinnut. Kelailin tosin välillä biisien kohdalla, joten on voinut jäädä jotain kuulematta.
En ainakaan itse huomannut, että olisi mitään Maidenista uutisoinnut. Kelailin tosin välillä biisien kohdalla, joten on voinut jäädä jotain kuulematta.
Ei siinä mitään sanottu. Ja jos olisi, melua siitä varmasti olisi jo pidetty aikaa sitten.
Hyvä pätkähän tuo muuten on kyllä, erinomaisia biisivalintoja ja taas saatiin hieman sitä harvinaisempaakin materiaalia esille. Ei se Bruce turhaan hehkuttanut sitä Love Is Allia,(oliko se tuon niminen?) aivan törkeän upea veto Diolta. Muutenkin miellyttävää tarinaa ja muistelua Diosta. Se Gillanin biisi oli myös yllättävän hieno, pitänee pistää korvan taakse, että jossain vaiheessa tämänkin herran soolotuotantoa vilkaisee. Jännä miten jäänytkin näin pahasti paitsioon, kyllä sitä yleensä kaikkea vähintään youtuben verran pitää katsastaa, notta voi sanoa kuulleensa.
Hmmm.... tää taitaa olla nyt sit mun pualest täss...
Tuli katsottua tuonne uuden Maiden levyn kannen tekijän kotisivuille ja tätä haastattelua en ollutkaan ennen huomannut. Haastattelusta löytyy mm. Fear of the darkin hahmottelupiirros ja Virtualin kansi ilman jalkapalloiluhärpäkkeitä!
Ancutzamica1:hen kanavalle on tullut materiaalia San Antionion keikalta ja odotettavissa lisääkin TFF-rundin keikkataltiointeja, vieläpä loistavalla laadulla, luulen ja toivon. http://www.youtube.com/user/Ancutzamica ... DC6E4C0306" onclick="window.open(this.href);return false;
"Living in this place,
Infinity runs deep,
Summerganon wrote:Ancutzamica1:hen kanavalle on tullut korkealaatuista materiaalia San Antionion keikalta ja odotettavissa lisääkin TFF-rundin keikkataltiointeja, luulen http://www.youtube.com/user/Ancutzamica ... DC6E4C0306" onclick="window.open(this.href);return false;
Taitaa olla tuo pätkä samaiselta videolta mikä löytyy ainakin allekirjoittaneelta koneelta, koko keikka kuvattu screeniltä hd-laadulla.
Summerganon wrote:vieläpä loistavalla laadulla, luulen ja toivon.
Hehe, loistava laatu on ilmeisesti hyvin suhteellinen käsite. Käsivaralla hallin screeniltä kuvattu bootleg, joka tumpataan vieläpä YouTubeen 360p-videoks, ei ole loistavaa nähnytkään!
Ja just niinku Hese totes, sama bootleg löytyy DVD-muodossa Dimestä.
Summerganon wrote:vieläpä loistavalla laadulla, luulen ja toivon.
Hehe, loistava laatu on ilmeisesti hyvin suhteellinen käsite. Käsivaralla hallin screeniltä kuvattu bootleg, joka tumpataan vieläpä YouTubeen 360p-videoks, ei ole loistavaa nähnytkään!
Ja just niinku Hese totes, sama bootleg löytyy DVD-muodossa Dimestä.
No joo, mutta mitä nyt yhtään muistan, niin SBIT-turneelta edes vastaavan tasoista boottia sai odottaa vähän pitempään En ole näistä asioista hyvin perillä, joten voin kyllä olla väärässäkin. Itseasiassa se on aika todennäköistä...
"Living in this place,
Infinity runs deep,