Toni Brigatti wrote:
Tuleeko sieltä joku kaavake? Mulle tuli mailiin joku viesti vaan, että pitäis uusia jäsenyys ja Maidenin verkkokaupan kautta. Maksu onnistui helvetin helposti PayPalin avulla. Kannattanee siis pitää mailiosoitteet ajan tasalla tai jos tuntuu, että joku on mennyt perseelleen, verkkokaupan kautta jäsenyys uusimassa. Olen hullumminkin 29 euroa käyttänyt eli ihan helvetin halpa zydeemi.
Kyllä sieltä kaavake tulee edelleen kotia. Itselläni on kaikki tiedotkin ajan tasalla sähköposti-osoitetta myöten joten tieto tulee kyllä perille jollain konstilla
Periaatteessa, voisi sitten uusia toki verkkokaupan kauttakin mutta kun siitäkin puhuvat ettei ole niin "luotettava" kuin normaali uusiminen, noh odottelen ja jos ei sitten mitään ilmaannu niin laitan vaikka kaupan kautta.
Ihme säätöä tulee melkein mieleen Metallican fanclub 90-luvun puolivälissä, alussa olin jäsenenä kymmenentuhannen joukossa (nro 78xx) ja myöhemmin kun jäsenmäärä moninkertaistui niin alkoi jo takkuilla huomattavasti asioiden toimitus.
No oliskohan syynä se, että homman kasvaessa ei siihen osata varautua ajoissa niin tietojärjestelmien kuin oikein ihmisten puolesta eli sama jantteri, joka on vähän karrikoiden hoitanut hommaa oman toimensa ohessa excel pohjalta joutuukin yht´äkkiä moninkertaisen lauman vetäjäksi enkä usko millään, että bändien järjestelmiin satsataan kovinkaan helposti. Kyseessä on kuitenkin loppujen lopuksi ihan simppelistä asiasta.
Oli miten oli, nykyinen jäsenyyden uusiminen on ainakin tosi helppoa omien kokemuksien perusteella.
^ Viime vuonna mulle ei tullut minkäänlaista viestiä uusimisesta, ei postissa kuten aikaisemmin eikä sähköpostillakaan. Tuolla verkkokaupassa kuitenkin näkyi se uusimismahdollisuus, joten sikäli ei mitään hätää ollut. Tänä vuonna on ainakin sähköpostimuistutus asiasta tullut jo hyvissä ajoin. Kunhan vielä saisi sen FC-paidan jonka tilasin 10 kuukautta sitten...
Perjantaina tuli ilmoitus sähköpostiin, että uusimisen voi uusia ja vanha jäsenyys päättyy 2.3.2010. Eilen maksoin tuon ja tänään tuli viestiä, että uusimislahja on laitettu postiin ja se tulee 3-5 päivän sisällä. Kerrassaan loistavaa ja nopeeta toimintaa! Mahtavaa!
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Osiris wrote:Perjantaina tuli ilmoitus sähköpostiin, että uusimisen voi uusia ja vanha jäsenyys päättyy 2.3.2010. Eilen maksoin tuon ja tänään tuli viestiä, että uusimislahja on laitettu postiin ja se tulee 3-5 päivän sisällä. Kerrassaan loistavaa ja nopeeta toimintaa! Mahtavaa!
Samoin täällä eli lauantaina tuli viestiä, makselin Master-cardilla samantien ja tänään olivat postittaneet paketin.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Tänne tuli viestiä tänään, mutta hämmentävästi sähköpostissa ilmoitetaan päättymispäiväksi huominen kun taas yksityisviestissä se on 1.5... Odotellaan nyt mielenkiinnosta muutama päivä ja katsotaan kumpi pitää paikkansa.
Backlet wrote:Tänne tuli viestiä tänään, mutta hämmentävästi sähköpostissa ilmoitetaan päättymispäiväksi huominen kun taas yksityisviestissä se on 1.5... Odotellaan nyt mielenkiinnosta muutama päivä ja katsotaan kumpi pitää paikkansa.
Just katoin noista sähköposteista ja väitti että oma jäsenyyteni päättyy 2.3. joten voihan se olla että heittää randomilla noita päivämääriä. En tosin muista mitä luki siellä fc:n puolen viestissä.
Aiemmat uusinnat olen tehnyt joulukuun/tammikuun aikana. Samapa tuo milloin joutuu uusimaan kohan on vaan voimassa silloin kun tulee lippujen ennakkomyyntiä.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Backlet wrote:Tänne tuli viestiä tänään, mutta hämmentävästi sähköpostissa ilmoitetaan päättymispäiväksi huominen kun taas yksityisviestissä se on 1.5... Odotellaan nyt mielenkiinnosta muutama päivä ja katsotaan kumpi pitää paikkansa.
Just tarkastin, miulla oli merkattu 27.4.2010 tuo päivämäärä.
Tänään tuli postissa paketti IMFC:stä. Viime vuonna uusimisen jälkeen tuli paketti, jossa oli paperia ja uusimislahja. Tänä vuonna nyt sieltä tuli paperi, jossa kiitettiin uusimisen jatkamisesta ja oli tiedot että olen halunnut L kokoisen paidan, mutta mitä vittua?! Paitaa ei ole paketissa, vaan siellä on pahvinen kansio, jossa uusi valokuva bändistä ja Steven basso pinssi, viimeisin lehti ja muuta alennusjuttua. Lisäksi sain uuden jäsenkortinki jossa lukee 25 000 sijaan jäsennumerona jotain 42 000. Onko FC:n puolella tullut erehdys ja olen taas siinä samassa lähtöpisteessä missä jouluna 2007? Vai kuuluuko sieltä tulla uusimisen mukana jotain uusimis jäsenkortteja...
** Iron Maiden **
^Ilmeisesti jotain kämmiä käynyt.
Itse sain tänään tuon tutun uusimispaketin, eli lappusen ja T-paidan. Kaipa tuon miun saama on sitten mitä pitikin olla?
Samhain wrote:^Ilmeisesti jotain kämmiä käynyt.
Itse sain tänään tuon tutun uusimispaketin, eli lappusen ja T-paidan. Kaipa tuon miun saama on sitten mitä pitikin olla?
No perkele! Kai sitä paras keino on ottaa luuri käteen ja soitella Lazille. Mitenköhän kun tuli myös ohjeet palautukseen jos puuttuu jotain mutta mites nuo postikulut, kuka ne maksaa?
** Iron Maiden **
Samhain wrote:^Ilmeisesti jotain kämmiä käynyt.
No perkele! Kai sitä paras keino on ottaa luuri käteen ja soitella Lazille. Mitenköhän kun tuli myös ohjeet palautukseen jos puuttuu jotain mutta mites nuo postikulut, kuka ne maksaa?
Kannattaa soitella tai laittaa mailia tuonne, luulis kyllä selviävän. Kyllä ne korvaa ne kulut jos ovat oikeasti kämmänneet, ihme säätöä kyllä.
Vihdoinkin, noin reilun seitsemän kuukauden jälkeen renew-optio näkyy ruudussa. Laitoinpa sähköpostiakin asiasta, mutta minkään valtakunnan vastausta en kyllä saanut. Pääasia että homma hoitui kuitenkin.
Something's calling me back
There's a light in the black
Am I ready to go
I'm coming home
Osiris wrote:Mitenköhän kun tuli myös ohjeet palautukseen jos puuttuu jotain mutta mites nuo postikulut, kuka ne maksaa?
Aikamoista touhua jos maksavan asiakkaan pitäisi omin vaivoin ja/tai rahoin ruveta toisten munauksia paikkailemaan. Kohtuullista olisi että laittaisivat vaan oikeat tavarat tulemaan ja sillä siisti.
Osiris wrote:Mitenköhän kun tuli myös ohjeet palautukseen jos puuttuu jotain mutta mites nuo postikulut, kuka ne maksaa?
Aikamoista touhua jos maksavan asiakkaan pitäisi omin vaivoin ja/tai rahoin ruveta toisten munauksia paikkailemaan. Kohtuullista olisi että laittaisivat vaan oikeat tavarat tulemaan ja sillä siisti.
Kyllähän jotkut nettikaupat (ainakin Play.com) vaativat että tavaranpalautuksessa asiakas joutuu itse maksamaan postikulut ja sitten hyvittävät tilille postikulut mutta tuossakin on joillain ollut ongelmia etteivät kuitenkaan ole saanut koko summaa takaisin vaikka niin oli luvattu.
Onneksi ei ole vielä sattunut mitään pahoja kämmejä näissä tilauksissa ym. *koputtaa puuta*.
Juu, täytyy palauttaa paketti ja he maksavat kulut jotka on menny ja vaativat vielä kirjatussa paketissa nuo. Toivottavasti toimii.
** Iron Maiden **
Tulipahan eilen uusittua FC:n jäsenyys ja samalla tilattua SIT mukin kaveriksi Powerslave muki sekä pari paitaa. Hienosti ainakin itsellä toiminut kaikki tähän asti (koputtaa puuta), jäsenyyden uusinta mahdollisuus ilmestyi Eddien megastoreen samoihin aikoihin kun tuli ilmoitus sähköpostiin sekä tuonne FC:n keskustelufoorumin pikaviesti kansioon. Nyt vain odottelemaan että posti toimittaa tilatut tuotteet kotio. Täytyy sanoa, että vaikka ei tuonne FC:n keskustelufoorumille ole tullut kirjoitettua yhtäkään viestiä niin mukava sieltä on käydä tsekkaamassa sisäpiirintietoa ja lukemassa spekulaatioita etc. Iron Maiden TV on ollut todella mukava juttu ja samoin FC:n lehti. Kyllä tästä lystistä mielellään sen 27 puntaa maksaa vuodessa.
Tuli tässä liityttyä pari viikkoa sitten vihdoin ja viimein tuonne FC:hen ja lehti mikä sen aloituspakkauksen mukana tuli oli ilmeisesti joulukuulta.
Kysyisin vaan, että onko noilla lehdillä jonkinlaista säännöllistä ilmestymis-aikataulua eli ilmestyvätkö aina suunnilleen samoihin aikoihin?
Mietin vaan, että milloinkohan sitä seuraavaa kannattaa odotella.
^En kyllä sanoisi että tulevat mitenkään säännöllisesti. Viimeisin on tullut joulukuussa ja luulisi että sieltä kohta tulisi uusi lehti. Yleensä on kuitenkin ennemmin tai myöhemmin tullut vuodessa ne 3 tai joskus jopa 4 lehteä.
** Iron Maiden **
Kuinkas monelle on tullut uusi IMFC lehti?
Ainakin IM sivuilla porukka on kehunut saaneensa sen jo. Tässä olen odotellut mutta vieläkään ei ole tullut.
rue morgue wrote:Kuinkas monelle on tullut uusi IMFC lehti?
Ainakin IM sivuilla porukka on kehunut saaneensa sen jo. Tässä olen odotellut mutta vieläkään ei ole tullut.
Eipä ole näkynyt vielä, viimeviikkoinen lentokielto varmaan pisti kapuloita rattaisiin. Kai se pian tulee jos on tullakseen.
rue morgue wrote:Kuinkas monelle on tullut uusi IMFC lehti?