Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

S.R.
Horus
Horus

Re: Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista

Post by S.R. »

Tänne tipahti tänään uusi lehti ja tosiaan tuo uusi malli on huomattavasti parempi. Nyt on enemmän "lehtimäinen". 8)
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Hese wrote:Itselläni tuli tuo paperinen uusintalippulappu joskus vuoden vaihteessa postissa mutta nettisivut sanovat että vielä täysmemberiä ollaan eikä sähköpostiakaan ole näkynyt niin odotellaan.
Laitoin kuin laitoinkin mailia ja tämmöinen vastaus tuli sieltä:

"A lot of accounts got extended to cover the change to the new shop and such. Yours is ready for renewal anytime in the next month - you should see a 'renew' option when you go to the shop.

thanks

- Admin"

Oli ilmestynyt renew mahdollisuus kauppaan ja helposti kävi visalla tilaaminen.
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Hese wrote:

"A lot of accounts got extended to cover the change to the new shop and such. Yours is ready for renewal anytime in the next month - you should see a 'renew' option when you go to the shop.

thanks

- Admin"

Ok, eli siis sinne ilmestyy RENEW-optio, kun on aika uudistaa jäsenyys. Olen ihmetellyt miksei sitä siellä ole, vaikka kotiin tuli jo manuaalinen uusimislappu. Tämä selvisi.
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Hese wrote:
Hese wrote:Itselläni tuli tuo paperinen uusintalippulappu joskus vuoden vaihteessa postissa mutta nettisivut sanovat että vielä täysmemberiä ollaan eikä sähköpostiakaan ole näkynyt niin odotellaan.
Laitoin kuin laitoinkin mailia ja tämmöinen vastaus tuli sieltä:

thanks

- Admin"

Nopeeta toimintaa, tänään napsahti tpaita postissa. Hieno on.

edit. pettääkö muistini vai onko shopissa hinnat laskeneet kun kaikki näyttää varsin edulliselta?
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

Ja itelle tuli nyt sitten SE kuva jota odottanut 4 vuotta. Itse pommitin monta viestiä FC:n ja viime viikon keskiviikkona Adminilta tuli viesti, että Laz:in pitäs vastata mulle lähiaikoina ja Torstaina tuli Laz:lta viesti , että kuva lähetetty tänään (torstaina) ja tuossa se nyt on. Ei ole sama kuin kuin joskus.
Image
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

^Eli olikos noi nimmarit nyt sitten aitoja? Ei ole meidän puskiin moista vielä tupsahtanut, tosin en ole meteliä pitänytkään. Olishan se komia, mutta nimmareilla on henk.koht. eri merkitys eli se tapaaminen, josta muistona kraapustus.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Eddie The Ead
Hang-Around
Hang-Around

Post by Eddie The Ead »

^^Jumalauta pitääköhän sitä pistää palautetta menemään täältäkin suunnasta kun ei ole luvattua nimmari kuvaa näkynyt :x , ittelläkin saman verran jäsen vuosia takana ku Makella. Kattellaan kattellaan...
Only Death Is Real..

--Last.fm--
Make#34
Playerman
Playerman

Post by Make#34 »

^^^ Jep Toi on juuri se luvattu kuva joka Kuului ennen siihen FC pakettiin ja todellakin aidot ovat eikä mitään Re-Printed yms.
Tottakai se on eri asia saada itse noi mutta sehän mua niin vitutti kun on luvattu toi eikä ole saanut niin sen takia nyt on tyytyväinen olo.
Mun mielestä joskus se kuva oli sellanen jossa Brucellakin oli joku bisse kädessä yms, mutta oliko ne näitä kuvia joita ne raapusti Flight 666 leffassa. Kyllä laitoin monesti viestiä niin Maidenin Fanclubin Megastoren kautta kuin Lazille pm:ää. Onneksi vihdoinkin tärppäsi!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

^Noita samoja ne raapusti tusinakaupalla Flight 666:ssa. Ainakin Steve.
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Osiris wrote:^Noita samoja ne raapusti tusinakaupalla Flight 666:ssa. Ainakin Steve.
Bruce myös. Muistaakseni piteli rannettaan kirjoitettuaan ensin joku sata kappaletta ihan peräperää. :D
You're shit and you know you are
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Fender wrote:
Osiris wrote:^Noita samoja ne raapusti tusinakaupalla Flight 666:ssa. Ainakin Steve.
Bruce myös. Muistaakseni piteli rannettaan kirjoitettuaan ensin joku sata kappaletta ihan peräperää. :D
Kyllä niillä oli siinä ihan mukavan korkuinen pino kirjotettavana. Mahtaakohan eka ja vika nimmari eroa paljonkin toisistaan? :D
** Iron Maiden **

Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

Osiris wrote:Mahtaakohan eka ja vika nimmari eroa paljonkin toisistaan?
Muodoltaan on Steven, Janickin ja Nickon kuittaus lähes aina vakio, Brucella, Davella ja Adrianilla vaihtelua jonkin verran. Suurimpien erojen arvioisin syntyvän tussin hyytymisen myötä.
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

Hmmm, vielä on siis toivoa, että tuo kuva joskus tipahtaa meikäläisenkin postiluukusta... Muunlaisia nimmareita tuskin tulen koskaan saamaan, joten olishan tuo kuva kiva vihdoinkin saada, vuosien odottelun jälkeen. Kun on kerran luvattu. No, nyt odottelen runsas kuukausi sitten tilaamaani fanklubi-paitaa, kaikki muut kamat tuli muutamassa päivässä mutta tuon nimikoidun paidan tulo tuntuu kestävän. Pitänee kohtapuoliin alkaa kysellä perään. :wink:
Die With Your Boots On...
rue morgue
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by rue morgue »

Terve!
Tänään tuli postista FC personalised paita. Onpa hieno. Näyttäis siltä että se nimi osa on siirtoprintti eikä silkkipaino. Muuten kyllä paidan kuva ja tekstit on tehty silkkipainolla.
Ainut miinus on se että paidan hinta oli laskutettu kaksi kertaa tililtäni. No laitoin viestiä siitä. Toivottavasti saan rahat takas siitä ylimääräisestä maksusta. Tai sit voisivat hyvittää sen lähettämällä mulle jotain tavaraa mikä maksaa samanverran.
Maksoin visalla sen paidan.

Onko kellään muulla käynyt näin? :? :?

Pääasia on että nyt mulla on mun nimellä oleva FC paita :D :finger: :finger: Se tulee olemaan mun päällä seuraavalla keikalla.
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Etkai vain tehnyt tilaustasi hätiköiden kaksi kertaa? Painoit "pay" nappulaa kahdesti?
** Iron Maiden **

rue morgue
Viikonloppusoturi
Viikonloppusoturi

Post by rue morgue »

^ En omasta mielestäni. Tein sen melko varovasti ku tapailin niitä maksu sääntöjä jne. Odottelen tässä vastausta.
Onneksi kyseessä oli pieni tilaus ettei rahallisesti tunnu pahemmin jos vaikka jäisi rahat saamatta :| :| . Katotaan miten käy.
Nyateppi
Wimp
Wimp

Post by Nyateppi »

Hehkutukset uudesta FC-lehdestä täältäkin suunnilta. Vihdoinkin meikäläinenkin löysi tiensä Rautaneitoon, vaikka tuolla IMOCin puolella on tullut jo patsasteltua.

Nythän tuota aviisia kelpaa jo kehua lehdeksi. Jututkin melko kattavia ja hyvin tehtyjä. Odottelen innolla tulevaa lehteä.
Something's calling me back
There's a light in the black
Am I ready to go
I'm coming home
whitehorse
Hang-Around
Hang-Around

Post by whitehorse »

Ovatpa fanclubin pojaat vihdoinkin päässeet kirjekaudelta jo nettiaikaan. Tällä kertaa uskalsin kirjevastauksen sijasta uusia jäsenyyteni netissä eddien superkaupan kautta. Viime viikolla uusinta ja tänään tuli uusi fanclub paita postissa. Takana ei painatuksia ja etupuolen hieno kuva olikin jo aiemmin tässä keskustelussa näytetty. Ihan jees, olisi voinut olla kyllä hienompikin.

#83 näkyis olevan viimeisin saapunut fanclubin lehti, ei kenellekään vielä ole uudempaa tullut?
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

^Saitko sähköpostia tai yv:tä tuosta uusimisesta vai huomasitko itse, että uusiminen on mahdollista? Ite olen ollut jo pari vapaamatkustajana eikä uusimiskäskyä ole (taaskaan) kuulunut...
whitehorse
Hang-Around
Hang-Around

Post by whitehorse »

Muistutus uusinnan ajankohtaisuudesta tuli ihan kirjepostissa kuten aiempinakin vuosina. Tällä kertaa tosin ei viestissä pyydetty lähettämään kirjevastausta vaan ohjasivat tekemään uusinnan nettikaupan kautta.
Nettikaupasta ei pystynyt suoraan näkemään oman tilauksen uusintapäivää. Ainakin omalla tunnuksellani kun kirjautuu sisään ja sen jälkeen valitsee "the fanclub" sivuvalikosta saa näkyviin jäsentiedot ja mahdollisuuden tilata liittyminen. Itselläni tilaamisen sijasta siellä lukee ainoastaan "You are already a full member".
- - AcesHigh - -
Hell Rat
Hell Rat

Post by - - AcesHigh - - »

Meikäläiselle ainakin tuntuu tulevan toi jäsenyyden uusimisilmotus joka vuosi pari kk "myöhässä". Viimeks toukokuussa, sitä edellinen maaliskuussa, jne. Ihan sama, ei ne oo vielä kertaakaan unohtanu..
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Mulle on tullut jo 30.3.2009 emailina uusintailmoitus, mutten vieläkään löydä siitä droppivalikosta sitä renew-vaihtoehtoa. Rupee jo ihmetyttämään milloin se jäsenyys oikein sitten raukeaa, ja onko mitään järkeä ilmoittaa uusinnasta melkein puoli vuotta etukäteen? Edelleen kuitenkin IMOC toimii ja olen FULL MEMBER.

Pitää varmaan laittaa sitten toi analoginen paperilappu postiin kun tää digidigi ei taas nyt oikein tunnu pelittävän.
Jilona
Roudari
Roudari

Post by Jilona »

^ Mulle ei tänä vuonna tullut ollenkaan tuota perinteistä paperilappua eikä mitään muutakaan ilmoitusta jäsenyyden uusimisesta. Taisin tehdä tuon uusimisen vähän ennen aikojaan netissä kun satuin huomaamaan, että se oli mahdollista tehdä. Tosin ajatuksena oli tilata samalla kertaa muutakin kamaa. Oli nopea toimitus, paitsi sen nimikoidun paidan kanssa, se ei ole vieläkään tullut... Nyt odottelen josko vastaisivat sähköpostikyselyyni. Olis tuo paita kiva saada kun sen on jo kuukausia sitten maksanutkin. :?
Die With Your Boots On...
Edward Mannerheim
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Edward Mannerheim »

^Eipä ole minua muistuteltu jäsenyyden uusimisesta millään tavalla pariin vuoteen. Shopin mukaan olen vissiin ikuisesti täysjäsen.
Kunhan eivät hahmota omaa urpoiluaan ennen seuraavaa keikkalippujen ennakkomyyntiä niin sama mun puolesta. :roll:
Hese
Maiden Venturer
Maiden Venturer

Post by Hese »

Tipahti postiluukusta uusi FC lehti, mukana A3 kokoinen juliste. Pitänee lukaista läpi ennen töihin lähtöä.
Post Reply