Flight 666
Moderator: The Killer Krew
Re: Flight 666
Meikä on eri mieltä. Ainakin mun mielestä toi Flight 666 oli paikoitellen jopa tuskastuttava ja tylsä. Jotkut irtonaiset, satunnaiset jutut oli ihan hauskoja kuten aina. Ei hirveästi eronnut matskusta mitä on esim. Death on the Roadin bonuksena paitsi että nyt oli vähän livekamaakin laitettu sekaan ja tämä oli pidempi. Tosin ne livekamat oli välillä aika raivostuttavasti sijoiteltu ja editoitu. Moonchildia ei tainnut kuin sen lyhyen pätkän verran taustalla kuulua? Tai se että joistakin biiseistä feidattiin pois juuri kliimaksin vaiheilla. Leikkaus oli kerrankin hyvä livekamoissa noin muuten, ei ollut mitään Harrisin hätäistä säheltämistä. Etelä-Amerikasta olisi voinut olla enemmän sitä hulluutta esillä. Kolumbiassahan (tai jossain) taisi revetä mellakka kuitenkin kun porukkaa jäi niin paljon ulkopuolelle.
Millekään perus-torspolle tuota ei ainakaan paljoa voi suositella vaan pitää olla jo aika fani että saa tuosta kaiken irti. En ostaisi DVD:nä enään nyt kun olen nähnyt kun toi oli selkeästi yhden katselun matskua. Vähän niin kuin Manowarin Hell On Earthit paitsi ilman tissejä ja sikailua.
Millekään perus-torspolle tuota ei ainakaan paljoa voi suositella vaan pitää olla jo aika fani että saa tuosta kaiken irti. En ostaisi DVD:nä enään nyt kun olen nähnyt kun toi oli selkeästi yhden katselun matskua. Vähän niin kuin Manowarin Hell On Earthit paitsi ilman tissejä ja sikailua.
Tietty sä olet eri mieltä.
Ja se mellakka puhkesi Bogotassa näillä viimeisillä keikoilla, ei sillä ensimmäisellä legillä kiertuetta.
Koulusta ei viitsi rueta mitään syväanalyysiä kirjoittamaan kun on muutakin tekemistä, mutta sanottakoon nyt vaikka että Iron Maiden on helvetin hyvä tapa elää. Paras elokuva jonka olen nähnyt. Koko leffa kulminoitui Adrianin laulamaan Wasted Yearsin kertsiin ja siihen (kolumbialaiseen?) jätkään, joka puhkesi kyyneliin nähtyään Maidenin ja saatuaan Nickon kapulan. Hienoja hetkiä oli Dunn saanut nauhalle.
EDIT: Menee kyllä Rautaneidon paketti heti tilaukseen, kunhan vain saadaan esille.

Koulusta ei viitsi rueta mitään syväanalyysiä kirjoittamaan kun on muutakin tekemistä, mutta sanottakoon nyt vaikka että Iron Maiden on helvetin hyvä tapa elää. Paras elokuva jonka olen nähnyt. Koko leffa kulminoitui Adrianin laulamaan Wasted Yearsin kertsiin ja siihen (kolumbialaiseen?) jätkään, joka puhkesi kyyneliin nähtyään Maidenin ja saatuaan Nickon kapulan. Hienoja hetkiä oli Dunn saanut nauhalle.

EDIT: Menee kyllä Rautaneidon paketti heti tilaukseen, kunhan vain saadaan esille.

Last edited by Fender on Wed Apr 22, 2009 9:21, edited 1 time in total.
You're shit and you know you are
-
- Rautakansleri
DVD:n ja CD:n hankkijat, odottakaa pieni hetki ennen kuin tilaatte niitä mistään. Hetkenä minä hyvänsä (toivottavasti tänään) pitäisi mailissa olla special tarjous hinnaltaan ja oheiskamaltaan kaikilla foorumin käyttäjillä tästä setistä.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Nonni. Kait pakettiin kuuluu kaikki versiot blue-rayta lukuunottamatta?Toni Brigatti wrote:DVD:n ja CD:n hankkijat, odottakaa pieni hetki ennen kuin tilaatte niitä mistään. Hetkenä minä hyvänsä (toivottavasti tänään) pitäisi mailissa olla special tarjous hinnaltaan ja oheiskamaltaan kaikilla foorumin käyttäjillä tästä setistä.

Oukki. Empä ole vielä tilannut kun Vinyylin ja Japskin joten odotellaan.
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
Kummallista, kun kukaan ei täällä hehkuta sitä Rimen tykitystä. HIeman flunssaisena ja kuumeisena ei tuosta leffasta osannut ihan 110%:sti nauttia näin toisella kerralla, mutta se RImen tykitys sai taas nieleskelemään kyyneleitä. Oli muuten paljon paremmat ja kovemmat soundit Sellon ennakkonäytöksessä. Ehkä se soundi hukkuu hieman niin isossa teatterissa. Koko UNIVERSUMIN HIENOIN kohta on se, kun Adrianin rupeaa vetää sitä Rimen sooloa ja lähikuvaa naamasta, kun NAATITAAN niin perkeleesti ja silmät muljahtaa kuin taju meinaisi lähteä!!
"Life goes on....until it doesn't"
^ Mä myös pistin Adrianin lähikuvailmehtimisen merkille ja Rimen tykitys muistutti siitä, että ennen kaikkea Maiden ja koko rokkiskene on hauskanpitoa ja tietynlaista eskapismiakin. Silti mulle kovin kohta oli se Adrianin vetämä kertsi. Myös Hallowed oli kova.
Joo, se oli kovaa se. Sen voinen lisätä että jos jokin biisi olisi kokonaan voinut olla niin mielummin tuo Rime kuin Run to the Hills ja Hallowed. Mutta eipä voi mitään.
-
- Rautakansleri
Menee muuten tämä juttu huomiselle ja DVD:stä ja CD:stä tehdään Levykauppa Äxän kanssa pakettia, johon special hinta ja hihamerkki kaupan päälle. Valttina tietenkin nopea toimitus verrattuna play.comiin, josta ei Suomeen ilmestymispäivänä pakettia saa postilooraan.asa wrote:Nonni. Kait pakettiin kuuluu kaikki versiot blue-rayta lukuunottamatta?Toni Brigatti wrote:DVD:n ja CD:n hankkijat, odottakaa pieni hetki ennen kuin tilaatte niitä mistään. Hetkenä minä hyvänsä (toivottavasti tänään) pitäisi mailissa olla special tarjous hinnaltaan ja oheiskamaltaan kaikilla foorumin käyttäjillä tästä setistä.
Blu-raystä ei siis levykauppa diiliä tee ? Tässä tapauksessa antaa tulla play.comista vaan koska DVD ei kiinnosta ja otin samalla muutakin rojua sieltä. 

Nyt olisi myyntimiehelle hyvä idea!
PS3 + FLIGHT666 BLUERAY bundlepaketti! PS3:een vielä Eddie-kuoret päälle ja eikun vaan maailmalle myyntiin!
Tiedän, että monet harkitsevat PS3:sen ostoa, itse mukaanlukien, pelkästään tuon bluerayn julkaisun takia.
PS3 + FLIGHT666 BLUERAY bundlepaketti! PS3:een vielä Eddie-kuoret päälle ja eikun vaan maailmalle myyntiin!

Tiedän, että monet harkitsevat PS3:sen ostoa, itse mukaanlukien, pelkästään tuon bluerayn julkaisun takia.
-
- Rautakansleri
Ei täällä maaseudulla mistään blueraysta vielä mitään ymmärretäIivis wrote:Nyt olisi myyntimiehelle hyvä idea!
PS3 + FLIGHT666 BLUERAY bundlepaketti! PS3:een vielä Eddie-kuoret päälle ja eikun vaan maailmalle myyntiin!![]()

Kuvanlaatu on aivan perkeleen hyvä noissa Blueray-pätkissä. En mä muuta osaa sanoa
. Tosin telkkarikin tarvii olla FullHD:ta, että saa kaiken irti soittimesta. Samoin töllön koko on parempi olla yli 40", että eroja rupeaa huomattavasti syntymään. Materiaaliahan mahtuu BlueRay-levylle jopa 10 kertaa enemmän kuin normaalille dvd:lle. Ehkä blue-rayn omistajat osaisivat purkaa asiaa paremmin?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Blu-ray" onclick="window.open(this.href);return false; sieltä lisää teknistä huttua

http://fi.wikipedia.org/wiki/Blu-ray" onclick="window.open(this.href);return false; sieltä lisää teknistä huttua
Tuleekos sen paketin mukana kokonaisia versioita kaikista piiseistä? Dokumenttia ei monta kertaa jaksa katsoa, mutta esim. "Rimen" tuoreen tulkinnan kyllä.
Ainakin uusimmassa Soundissa Sam Dunn kertoo, että jokainen biisi tulee kokonaisuudessaan dvd:lle.
Yllätys yllätys !condemned wrote:Meikä on eri mieltä. Ainakin mun mielestä toi Flight 666 oli paikoitellen jopa tuskastuttava ja tylsä. Jotkut irtonaiset, satunnaiset jutut oli ihan hauskoja kuten aina. Ei hirveästi eronnut matskusta mitä on esim. Death on the Roadin bonuksena paitsi että nyt oli vähän livekamaakin laitettu sekaan ja tämä oli pidempi. Tosin ne livekamat oli välillä aika raivostuttavasti sijoiteltu ja editoitu. Moonchildia ei tainnut kuin sen lyhyen pätkän verran taustalla kuulua? Tai se että joistakin biiseistä feidattiin pois juuri kliimaksin vaiheilla. Leikkaus oli kerrankin hyvä livekamoissa noin muuten, ei ollut mitään Harrisin hätäistä säheltämistä. Etelä-Amerikasta olisi voinut olla enemmän sitä hulluutta esillä. Kolumbiassahan (tai jossain) taisi revetä mellakka kuitenkin kun porukkaa jäi niin paljon ulkopuolelle.
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
Fender wrote:Ainakin uusimmassa Soundissa Sam Dunn kertoo, että jokainen biisi tulee kokonaisuudessaan dvd:lle.

Tämän kuvan perusteella 1 DVD:llä olisi dokumentti ja 2 DvD:llä itse keikka.
** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
-
- Bändäri
Fender wrote:Paras elokuva jonka olen nähnyt.

Oli kyllä ihan jees pätkä, ei mikään kummonen. Vähän syväluotaavampi olisi saanut ehdottomasti olla. Ei tosta saa varmaan mitään irti, ellei ole fani, enkä usko että on tarkotuskaan saada. Parasta olikin se maiden-pappi, en ollu koskaan hänestä ennen kuullutkaan. Ja biisit oli tietenkin rautaa! Odotukset oli paljon isommat, pisteitä antaisin semmoset 2.5/5
Metal burns my fucking brain
Paras elokuva mitä oon koskaan nähny
Suatana se oli iha vitun mahtava kohta ku Adrian veti sen kertsin! Jos se pyörii kaikis teattereis toho 29.4 saakka, nii se on sit perjantaina uudestaa kaverin vapaalipuilla 

Iron Maiden 12.11.2006, 19.07.2008, 08.08.2010
Kyllä muuten saa! PAri tuttua sain houkuteltua leffaan, jotka ei ole laisinkaan Maidenfaneja ja tykkäsivät kovasti! Jaahas, pitäisköhän sitä saada suostuteltua viikonloppuna mutsi mukaan leffaanMercyful Mika wrote: Oli kyllä ihan jees pätkä, ei mikään kummonen. Vähän syväluotaavampi olisi saanut ehdottomasti olla. Ei tosta saa varmaan mitään irti, ellei ole fani, enkä usko että on tarkotuskaan saada. 2.5/5

jaa että semmosta pakettia suunnitteilla hienoa. Täällä voisi olla yksi kiinnostunut jos hinta on kohillaan
-
- Sateentekijä
Leffa oli "ihan jees", mutta olisin kaivannut hieman erilaista toteutusta. Mielestäni olisi kannattanut muuttaa haastattelu/bändi istuu koneessa ja siirtyy keikkapaikasta A paikkaan B (& Bruce onnistuu jälleen kerran laskeutumisessa)/kuvamatskua keikkapaikalta/biisipätkä -kiertoa jossakin vaiheessa ennen puoliväliä, koska tällä toteutuksella leffa alkoi toistamaan itseään. Bändin taustavaikuttajien ja fanien kommentteja olisi mielellään katsonut enemmän kuin mitä tällä kertaa näytettiin. Esim. Smallwood ei kahden tunnin aikan montaa sanaa ehtinyt sanoa, eikä Michael Kenney tainnut edes vilahtaa koko leffassa (taisi kuitenkin olla mukana kiertueella?). Melko kevyt kattaus siis kokonaisuudessaan.
Kyllä tuo blu-ray silti tulee hankittua, IrMa on.
Kyllä tuo blu-ray silti tulee hankittua, IrMa on.
-
- Wimp
Oli se vaan hienoo katottavaa alusta loppuun tippa linssissä koko ajan, mut Tennispalatsin äänet oli ihan perseestä ihan liian hiljasella en tiiä oonko kuuro mut muija oli mukana ja se sano ihan samaa.Pitää oottaa et saa kotona kattoo kunnon äänillä
Mä vannoin etten koskaan mene naimisiin
En rahojani tuhlaa sormuksiin
En koskaan helly naisen kyyneliin
Mut surullinen on laulun loppu, arvaatko sen
Mä ostin sormuksen
Lopun laululleni silloin sanoin "tahdon"
-Irwin Goodman
Mä ostin sormuksen
-Irwin Goodman
^ Liian hiljasella?
Mun korvaan ainakin särähti päri kohtaa aika kovalla volyymilla ainakin verrattuna normaali leffaan.

-
- Wimp
mun mielestä tavan action leffa on paljon lujemmallaPutee wrote:^ Liian hiljasella?Mun korvaan ainakin särähti päri kohtaa aika kovalla volyymilla ainakin verrattuna normaali leffaan.
Mä vannoin etten koskaan mene naimisiin
Mä ostin sormuksen
-Irwin Goodman
Mä ostin sormuksen