"Ai Nicko muka väsyneen näköinen. Minusta päin vastoin jätkä hymyilee ja irvistelee niin että itseäkin hymyilyttää. Näin ainakin Treella."
Tämän allekirjoitan myös ihan täysin: Nicko oli ihan hillitön one-man-show, olisi viihdyttänyt tavallisena viikonloppuiltana ihan yksinkin - ja kybällä!!!!! Erityisen hauskaa oli tuo kiusaaminen Brucen taholta, puolessa välissä keikkaa....(vaikka ei saisi kiusata ketään koskaan, mutta silti....) Kun Nicko AINA rikkoo kaiken... mitähän se oli rikkonut sitten oikeasti, rumpujaan ei ainakaan, tuli aika napakasti alkutahdit seuraavaan biisiin!!!! Nicko on KINGI, vaikka välillä rumpujensa taakse joutui häpeämään...
Maiden-neitsyys meni, ekaa keikkaa vasta todistin, mutta bändiä jo 80-luvun alkupuolella diggailleella mummelilla meni nuo kitara-asiat ihan toissijaisiksi. Toki ymmärrän, kun täällä taitaa kitaransoittajia olla, että jotkut yksityiskohdat kiinnittävät huomiota, tietenkin! Itselläni kuulosti vaan niin saakelin hyvältä kolmella kitaristilla!!!! Dave veti just niinkuin niillä vanhoilla vinyyleilläkin vedettiin, Adrian on aina ollut mun guitar-hero, mutta ei tuo Janick paha ollut: show-meininkiä ainakin tuonut tullessaan! PEACE!!!!
Mä olen vieläkin ihan sekaisin kokemuksestani, parhaat biisit mitä olisi voinut olla!!! Eka levyni oli Number of the beast, heti kun ilmestyi.. seuraavaksi Peace of mind - jonka soitinkin kuta kuinkin läpinäkyväksi.... oli pahasti haristunut, kun sitä kotoa kyselin... Se soi mulla vaan aina! Joka biisin osaan vieläkin ulkoa, ja aikaa siitä on jo kuitenkin...parikymmentä vuotta? Ehkä ylikin....
Tyttö rupesi tykkäämään kunnon musiikista viime vuonna, nyt on jo 11: sitä kautta tulivat tutuiksi loputkin levyt ja biisit.
Ehdoton suosikkini tuolla keikalla oli Wasted years, kun tuli ihan konkreettisesti mieleen, kuinka monta keikkaa olen missannut tehdessäni lapsia ja uraa...
Itse ainakin heiluin, pompin ja rokkasin Tampereen keikalla niin, että on vieläkin kaikki lihakset ihan paskana! Ääntä ei tule vieläkään kunnolla, mutta kaikkeni annoin kun Bruce sitä pyysi!!!!!! Sori, tuli ekan keikan lumoissa, täysi kymppi!!!