Kyllä se ihan kävelevää mallia oli.UnBrain wrote:Menee vähän offtopic mutta: kun tuo keikka oli siis kulttuuritalolla ja lava ei ollut kovin iso (?) niin kävikö siellä se kävelevä eddie joka ainakin on RTTH:n kuvissa nähtävissä vai oliko vain joku tuolissa oleva eddie yms. ?
Olitko katsomassa Iron Maidenia Helsingissä 1995?
Moderator: The Killer Krew
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Kisälli
Tulihan tuolla oltua paikalla. Blazen aikaisen Maidenin ehdin tsekata jokaisella heidän Suomessa soittamallaan keikalla ( '95, '96, '98 ). Kultsalla oli lievästikin sanottuna tiivis tunnelma. Olin aika edessä ja siellä hiki virtasi, eikä tuo mikään huono keikka tosiaankaan ollut. Eniten keikassa kuitenkin häiritsi Kultturitalon senaikainen tarjoilupolitiikka. Taskulämmintä keppanaa oli baarissa tarjolla. Olis nyt sentään voineet edes kylmää bisseä kaupata. 

herrasöör wrote:Olin vuonna 1995 4-vuotias, eli enpä ollut paikalla.![]()
Että sellaista. Ihanko vittuillaksenne ette vaivaudu lukemaan noita foorumin sääntöjä?Pertti Keinonen wrote:Mielestäni ei ole järkevää postata tähän enää, että kuinka paljon on kullekin tissi maistunut vuonna 1995 eikä tästä syystä ole keikalle silloin päässyt, jos mitään muuta topicin aiheeseen liittyvää sanottavaa ei ole.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Paljon tullut viimeaikoina katseltua livedvd:eitä X-Factor ja Virtual XI kiertueilta ja täytyy sanoa sen verran, että X-Factor kiertueen lavasysteemit oli parasta Maidenia ikinä
Saakelin synkän näköistä niinkuin itse levy ja värit miellyttää silmää. Erittäin suuresti toivon, että Maiden vielä jonain päivänä esittäisi X-Factor kamaa livenä ja nimenomaan niitä biisejä mitä ei vielä Brucen kanssa ole vedetty, kuten Blood on the world`s hands joka on silkkaa murhaa. No viimeistään sitten kun vedetään juhlashow Blazen ja Diannon kanssa, kuten Bayley unelmoi ja moni muukin varmasti.

Ihan noin perstuntumalta veikkaan, että Vääpeli Harris ei lähde kovin herkästi tuohon mukaan. Kaverihan ryntäsi aikanan Metal Hammerin toimitukseenkin vaatimaan selitystä, kun The X Factor ei jostain syystä kriitikkoja miellyttänyt.scorpions wrote: No viimeistään sitten kun vedetään juhlashow Blazen ja Diannon kanssa, kuten Bayley unelmoi ja moni muukin varmasti.
Ja oli sitten henk.koht. tasolla mitä mieltä tahansa, niin aika vahvasti IrMa on profiloitunut siihen yhteen ja ainoaan laulajaan.
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Kyllä sitä tuli oltua eturivissä riehumassa. Keikasta ajattelin silloin, ettei mielestäni Blazen rockkukkouho
oikein sopinu Maideniin. Ja vähän tuntu et mies yrittää liikaa olla niiiin heviä että. Mut muuten keikka oli tunnelmaltaan hyvin intiimin oloinen just paikan pienuudesta johtuen. Saispa nykyisen Maidenin sinne..... 

"That is not dead
Which can eternal lie
Yet with strange aeons
Even death may die"
- H.P. Lovecraft -
Which can eternal lie
Yet with strange aeons
Even death may die"
- H.P. Lovecraft -
-
- Roudari
En kyllä oikein tajua tämän topicin ideaa, mutta vastaan silti.
Olin keikalla, taukoa edellisestä ehti kulua vähäiset seitsemän vuotta. Enkä ymmärrä mitä hehkuttamista tuossa keikassa oli, hyvä puoli oli, että joka iikka näki hyvin, onhan se Kulttis niin pieni paikka. Soundejahan siellä ei saa hyviksi millään, enkä ole ikinä pitänyt Blaze Bayleystä. Eli kun ei ole millään tavalla mieleen jäänyt, niin ei se voinut hyvä olla. No tulipahan käytyä.
Olin keikalla, taukoa edellisestä ehti kulua vähäiset seitsemän vuotta. Enkä ymmärrä mitä hehkuttamista tuossa keikassa oli, hyvä puoli oli, että joka iikka näki hyvin, onhan se Kulttis niin pieni paikka. Soundejahan siellä ei saa hyviksi millään, enkä ole ikinä pitänyt Blaze Bayleystä. Eli kun ei ole millään tavalla mieleen jäänyt, niin ei se voinut hyvä olla. No tulipahan käytyä.
-
- Peräruiske
Vai tällainenkin topic täällä on. Olinhan minä siellä. Meitä oli matkassa neljä 17- vuotiasta ja 19- vuotias kuski vanhalla Ford Granadalla. Kaikille se oli ensimmäinen Maiden-keikka. Olisimme halunneet nähdä My Dying Bridenkin, jota kovasti silloin diggailtiin, mutta ehdimme nähdä vain pari viimeistä biisiä, kun keikka alkoi ilmoitettua aikaisemmin(?).
Oikeastaan tuolta keikalta on ne parhaat muistot, kun keikka oli niin intiimi ja ensimmäinen kerta jää aina mieleen. Seuraavan kesän Nummirock ja Ruisrock vuonna 2000 menevät myös rankkauksessa korkealle.
Oikeastaan tuolta keikalta on ne parhaat muistot, kun keikka oli niin intiimi ja ensimmäinen kerta jää aina mieleen. Seuraavan kesän Nummirock ja Ruisrock vuonna 2000 menevät myös rankkauksessa korkealle.
Paikalla oltiin tuolloin. Jotenki outo kokemus. Porukka oli ihan jäässä Blazen edessä kunnes tuli vanhempaa Brucen aikasta materiaalia niin johan sytty porukka. Itse olin suoraan Dave Murrayn edessä noin 5m päässä.♦
Iron Maiden fani vuodesta 1993 lähtien.
- The X Factour Helsingin kulttuuritalo 27.10.1995
- Virtual XI World Tour Helsingin jäähallissa 23.9.1998
- The X Factour Helsingin kulttuuritalo 27.10.1995
- Virtual XI World Tour Helsingin jäähallissa 23.9.1998
Lecksa wrote:Paikalla oltiin tuolloin. Jotenki outo kokemus. Porukka oli ihan jäässä Blazen edessä kunnes tuli vanhempaa Brucen aikasta materiaalia niin johan sytty porukka. Itse olin suoraan Dave Murrayn edessä noin 5m päässä.♦
Outo kokemus tosiaan. Levyllähän Blatse kuulostaa hirveältä, livenä toimi vähän paremmin. No, onhan jonkun oltava huonoinkin Maidenin keikka ja se oli tämä.
Warhead wrote:En ollut keikalla 1-vuotiaana.
Käytätkö koskaan Windows Live Messengeriä?"Mielestäni ei ole järkevää postata tähän enää, että kuinka paljon on kullekin tissi maistunut vuonna 1995 eikä tästä syystä ole keikalle silloin päässyt, jos mitään muuta topicin aiheeseen liittyvää sanottavaa ei ole."
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Käytämpä hyvinkin.Trooper69 wrote:Warhead wrote:En ollut keikalla 1-vuotiaana.Käytätkö koskaan Windows Live Messengeriä?"Mielestäni ei ole järkevää postata tähän enää, että kuinka paljon on kullekin tissi maistunut vuonna 1995 eikä tästä syystä ole keikalle silloin päässyt, jos mitään muuta topicin aiheeseen liittyvää sanottavaa ei ole."
Ja nyt suksitte kuuseen täältä lässyttämästä.
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook