Juuh.. sitten me molemmat sanottiin samaa... Bloody GreatQazKFD wrote:Sitähän tässä juuri yritin sanoa.Peke wrote: Sehän nyt olikin yleisesti tiedossa, että Aces High alku tulee taustanauhoilta.

Cheers!
Moderator: The Killer Krew
Kyllä se on ihan kunnon musiikkia. Parasta nykymetallia IMO. Ei ole täynnä tylsäksi käyvää örinää.asa wrote:Veikkaan että olivat tatuoidut mammanpojat paskoneet housuunsa kun joutuivat 30 000 ihmisen eteen soittamaan "musiikkiaan". Twisted Evilploughman wrote: kirjoitti:
Mitä ne Avenged Sevenfoldin äijät oli siihen lavalle oikein kaataneet? Siinä 2 Minutesin aikana se roudari pyyhkis siinä Adrianin ja Daven kohdalla aika kauan lattiasta jotain.
En ollut Helsingin keikalla, mutta nyt ainakin omaan korvaani Maiden veti Tampereella erittäin tarkasti sekä ammattitaitoisesti sekä ennen kaikkea iloisella mielellä.asa wrote:Jaa? Milläs keikalla sä olet ollut? Kyllä siellä pikkumokia oli ihan riittämiin, Hellsingissä oli soitto paljon jämäkämpää.The Prophet wrote:
Papat vetivät elämänsä kunnossa koko keikan läpi ammattitaitoisesti soittaen ilman virheitä
Saatoin olla mää! Mul oli semmone valkone huivi päässä, ja mua haastateltiin kansSamhain wrote:Köh, köh.
En tiedä oonko missannu jotain mutta kuka oli eturivin ns. juniori? Keskivaiheilla oli tuossa eturivissä.
Siis FTTB-porukassa oleva poika (olisko ikää 13-14v. tai jotain?) jonka kanssa juttelinkin ennen rannekkeiden saantia. Hemmoahan myös haastateltiin siellä eturivissä IMTV:hen...
Katos vaan, teikä on se Maiden England -selkämerkkinen heebo? Terveisin Forbiddenin Twisted Into Formilla varustettu kaveri, vaihdettiin siinä muutamat sanat ennen keikkaa.Deathrasher wrote:Joo, olisihan se aika pommi jos se oma osuus siitä pääsisi lopulliseen versioon. Paljon jännityneempänä en olisi voinnut olla, mutta kukapa tuollaisessa tilanteessa ihan normaalipulssilla puhuisikaan. Toivotaan parasta.
Nappasit sitten siskotytön mukaan tohon kuvaa, toi vasemmanpuoleinen neitonen tossa.Osiris wrote:Minä ja muut.
Miglu wrote: Kolmantena oikeelta, puoliks nyrkin takana heiluu allekirjoittaneen emäntä.
Aces Highn hidas intro on tullut nauhalta aina. Bändi soittaa vasta siinä kohtaa missä tempo vaihtuu ja se nopea perusmelodia alkaa. Näin on aina ollut. 1984-85 kiertueella, 1999 kiertueella ja nyt tällä 2006 kiertueella.Thunderoar wrote:Mietiskelin samaa. Mietiskelin tälläistä: "Tsurtsil spiitti" kun loppui nii "Eisiis haikki" alkoi heti, sillä sekunnilla. Ketään muita soittajia ei ollut lavallakaan joten aika paha on saada rummut ja kitarat yhteen soimaan, kun ei lyö alkutahtejakaan kapuloihin. Eli tässä saattaisi olla pieni ajoitus pulma jos tuo alku soitettaisiin oikeasti, voi toki olla että se soitetaankin...arqq wrote:Hieman minua kuitenkin hämmensi, kun näytti siltä että Aces High:n ensimmäiset rummuniskut olisivat tulleet nauhalta. Nicko kun seisoi vielä tuolloin ja istuutui soittamaan vasta hieman myöhemmin.
The Prophet wrote:
Oikeasti pakko kysyä:
Mikä on FTTB?
Mikä on IMTV?
Nuo voivat vaikuttaa tyhmiltä, mutta oikeasti en tiedä, kun olen ollut näistä "kuvioista" poissa.
On muutes hyviä kuvia sulla!Räbsä wrote:Lisäilinpä joitain kuvia eiliseltä muidenkin nähtäväksi. Klik!
Kuten huomata saattaa, olen aika lailla "hang-around" täällä Rautaneidon foorumilla, joten tuollaiset jutut eivät jää mieleen. Lisäksi olen vielä yrittänyt pysyä poissa täältä Ruskinista, koska en halunnut spoilautua settilistasta, mutta kiitos kuitenkin informaatiosta.Peke wrote:The Prophet wrote:
Oikeasti pakko kysyä:
Mikä on FTTB?
Mikä on IMTV?
Nuo voivat vaikuttaa tyhmiltä, mutta oikeasti en tiedä, kun olen ollut näistä "kuvioista" poissa.
First To The Barrier on Iron Maiden Fun Clubin (IMFC) arpoma oikeus jäsenille päästä eturiviin. IMTV on Iron Maidenin virallisilta sivuilta löytyvä netti TV, mutta tietääkseni (en ole ihan varma) pitää olla IMFC:n jäsennyys, että IMTV:n osioon pääsee.¨
... ja kannattaa tutustua tähän foorumiin ajan kanssa, niin monet asiat aukeaa kysymättä.
http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... 008199.jpgParza wrote:Tossa yksi HCW kuva tampereelta. Jos jollain on parempia, mulle voisi lähetellä.
Tuosta ainakin tunnistaa jarmilan ja IiviksenThe_Air_Raid_Siren wrote:http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... 008199.jpgParza wrote:Tossa yksi HCW kuva tampereelta. Jos jollain on parempia, mulle voisi lähetellä.
Siinäkin yksi. Tosin kännykällä otettu joten eipä juuri sen parempi.
Jep. Yritinkin yleisön joukosta foorumilta tuttuja kasvoja keikan aikana lavalta bongata ja ainakin Danten, Stratocasterin, jarmilan ja Iiviksen tunnistinkin laudalla nähtyjen kuvien perusteella.Stratocaster wrote:Meikäkin näkyy kuvassa.Maiden-japan paitaisten Danten + miehensä vieressä nyrkki pystyssä! MAIDEN!
KiitosThe_Air_Raid_Siren wrote:http://i12.photobucket.com/albums/a203/ ... 008199.jpgParza wrote:Tossa yksi HCW kuva tampereelta. Jos jollain on parempia, mulle voisi lähetellä.
Siinäkin yksi. Tosin kännykällä otettu joten eipä juuri sen parempi.