Iron Maiden @ Helsingin Olympiastadion 18.7.2008
Moderator: The Killer Krew
-
- Vempare
^Se että on ollut puhetta on eri asia kuin että kysymykseen olisi täydellisesti vastattu. Olen perkele vieköön tutkinut Welldonen(live nation), Emin jne ristipidosseurojen sivut, mutta illan aikatauluista mulla ei silti ole muuta käsitystä kuin live nationin sivuilla ilmoitettu Portit 17.00 ja Esitys alkaa 18.30
Rockerin (mutulla?) heittämä "luuisin että loppuu 23" ei ihan vielä kelpaa mun listoissa viralliseksi tiedoksi, mitenkään jamppaa siis väheksymättä.
Kai näilläkin tiedoilla toimeen tulee, mutta silti mun mielestä käsittämätöntä tiedottamista, etenkin muuten pätevältä firmalta. Vai pitävätköhän taiteilijoiden kohdalla "Sovavarausta"
tuskin kuitenkaan.
Rockerin (mutulla?) heittämä "luuisin että loppuu 23" ei ihan vielä kelpaa mun listoissa viralliseksi tiedoksi, mitenkään jamppaa siis väheksymättä.
Kai näilläkin tiedoilla toimeen tulee, mutta silti mun mielestä käsittämätöntä tiedottamista, etenkin muuten pätevältä firmalta. Vai pitävätköhän taiteilijoiden kohdalla "Sovavarausta"

^^ No Live nationin mukaan "esitys" alkaa klo 18.30 eli silloin Lauren aloittaa soittamisen. Lauren soittaa sen 30 min jonka jälkeen Avenged sevefold soittaa n. 45-60 min. Eli siinä 20.30 aikoihin Iron Maiden aloittaa soittamisen ja keikka loppuisi viimeistään siinä 23:n aikoihin (tämä siis pelkkää oletusta,ei varmaa tietoa)
Iron Maiden 18.7.2008
-
- Taka-ampuja
Näistähän on ollut puhetta, eiköhän sinne stadikalle ole jotain bajamajoja kärrätty. Eli sanot vaan viereisille kavereille jonossa (tai kysyt, että onks ok että käyt), että käyt nopee vessassa ja palaat takas paikalles, tuskin tosta kukaan nokkiinsa ottaa.Paranoidi wrote:Mitenkäs porukat ajatteli hoitaa näinkin yksinkertaisen asian kuin vessan jonotuksessa? Kun lopulta pääsee sisään onko mahdollista mennä vessaan menettämättä pahemmin paikkoja? Sit nimittäin harmittaa jos on hirveä hätä koko setin ajan...
Through the darkness of future past, the magician longs to see. One chants out between two worlds: Fire walk with me.
Jes, keikka lähestyy, eihän tässä oo enää ku muutama päivä. Sitten lätkästään rautaneito-paita sekä BLS farkkuliivit päälle niin eiköhän siinä jonotellessa niillä tarkene, ellei sitten sada. Mutta toivotaan että löytyy sitten se portti kans sinne kentälle, jos aikoo mahrollisimman eteen pyrkiä. Mutta keikal nähdään sitten tietysti. Kaduttaa vähän ettei tultu liityttyä tohon fanclubiin, vois harkita liittymistä.
- Up The Irons
- Up The Irons
Jonottamaan joutuu ellei sitten joltain löydy 2 ylimääräistä FTTB:tä.
Jos jollain on niin...ilmottele!
Pitää kyllä lähteä klo 8.00 perjantaina Imatran suunnasta ajelemaan...
Jos jollain on niin...ilmottele!
Pitää kyllä lähteä klo 8.00 perjantaina Imatran suunnasta ajelemaan...
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Vempare
Juu eipä se FTTB mullekkaa paukahtanu... mutta jos jollain on sillee että ois mahdollista saada mut ja kaveri sinne eturiviin kaveriks?Tai no,kaikillahan joku kaveri aina eturiviin löytyy,mut ois tosi mahtavaa jos joku ois niin kovinkin ihana ja ystävällinen et pystyis mut ja kaverin sinne kikkaileen mukanaan ni oisin ikuisesti kiitollinen. 

-
- Bändäri
-
- Vempare
-
- Sateentekijä
-
- The King of Luvia
-
- Taka-ampuja
Kellään ylimääräistä FTTB-ranneketta Helsinkiin? Yhdelle olis tarvetta, eli nyt jos jonkun aveciksi pääsis, niin olisin todella kiitollinen. Yksin olen liikenteessä, eli kipeästi kaipaisin tällaista.
Through the darkness of future past, the magician longs to see. One chants out between two worlds: Fire walk with me.
Kovat on täpinät, vaikka en arpajaisvoittoja tavoitellutkaan. Tällä kertaa riittää hyvät paikat A-katsomossa itselle ja muutamille kavereille. Huomenna on JO tiistai, muutaman päivän päästä räjähtää
Jyrkilä Oy järjestää kyytejä Kotkasta ja Haminasta perjantain keikalle. Ilmeisesti molemmat (2) bussia ovat täynnä, joten juopuneet ahtaajtkin antavat panoksensa Stadikan hornankattilassa
edittiä sen verran että kuinka hyvässä kohtaa A-katsomoa A9 mahtaa sijaita ? Kun ei ole stadionkeikoille tullut käytyä aiemmin, niin olisi mukava tietää miten lähellä lavaa sitä oikein ollaan...

Jyrkilä Oy järjestää kyytejä Kotkasta ja Haminasta perjantain keikalle. Ilmeisesti molemmat (2) bussia ovat täynnä, joten juopuneet ahtaajtkin antavat panoksensa Stadikan hornankattilassa

edittiä sen verran että kuinka hyvässä kohtaa A-katsomoa A9 mahtaa sijaita ? Kun ei ole stadionkeikoille tullut käytyä aiemmin, niin olisi mukava tietää miten lähellä lavaa sitä oikein ollaan...

151106 Helsinki
180708 Helsinki
080810 Pori
080711 Helsinki
200713 Helsinki
290616 Hämeenlinna
260518 Tallinna
290518 Helsinki
040622 Hyvinkää
030623 Tampere
040623 Tampere
180708 Helsinki
080810 Pori
080711 Helsinki
200713 Helsinki
290616 Hämeenlinna
260518 Tallinna
290518 Helsinki
040622 Hyvinkää
030623 Tampere
040623 Tampere
Katsomokartta:Leber wrote:
http://www.stadion.fi/kuvat/pohjakartta.gif
What we do in life, echoes in eternity
Jep, mut missä kohtaa lava on? Otetaanko A-12 osioon katsojia? Miten oli Brucen keikalla viime perjantaina?rocker wrote:Katsomokartta:Leber wrote:
http://www.stadion.fi/kuvat/pohjakartta.gif
151106 Helsinki
180708 Helsinki
080810 Pori
080711 Helsinki
200713 Helsinki
290616 Hämeenlinna
260518 Tallinna
290518 Helsinki
040622 Hyvinkää
030623 Tampere
040623 Tampere
180708 Helsinki
080810 Pori
080711 Helsinki
200713 Helsinki
290616 Hämeenlinna
260518 Tallinna
290518 Helsinki
040622 Hyvinkää
030623 Tampere
040623 Tampere
-
- Taka-ampuja
Ei enää tarvetta.puolisukeltaja wrote:Kellään ylimääräistä FTTB-ranneketta Helsinkiin? Yhdelle olis tarvetta, eli nyt jos jonkun aveciksi pääsis, niin olisin todella kiitollinen. Yksin olen liikenteessä, eli kipeästi kaipaisin tällaista.
TODELLAKIN!! HAIL BITETHEBULLET, tämän ihmisen ansiosta ei meikäkään tarvitse enää tota ranneketta. KIITOSasa wrote:Suuret kiitokset uudelle ystävälleni BiteTheBullet:ille, joka ystävällisesti tarjosi ylimääräistä rannekettaan minulle. Joten mun hätätila lienee nyt ohi. HAIL BITETHEBULLET!!!