THE Maiden jatkot, Rocktown 18.07!
Moderator: The Killer Krew
-
- Wimp
-
- Hiippari
Ja näihin asioihin ei ole ilmeisesti tullut mitään selkoa?asa wrote:Vieraslistajärjestelyt, sekä ikärajan selvitys on vielä käynnissä. Ei ole oikein saatu järjestävään tahoon yhteyttä. Toivottavasti kohta saadaan tarkempaa infoa. Eivät kuulemma alustavasti ainakaan tyrmänneet tuota vieraslista-ajatusta suoriltaan, joten ehkä jotain saadaan aikaiseksi.
Nohh, joka tapauksessa paikalle pitää saapua. Mahtuu sitte sisään tai ei.
Mitään tietoa en laulajaltamme ole saanut, ja se hoitaa meidän asioita sinnepäin. Olen useampaan kertaan kysynyt asiaa, ja laulaja sanoo ettei ole saanut yhteyttä järjestäjään.
Soittoaika on sitten kun bändi ja yleisö ehtii keikan jälkeen valumaan Rocktowniin. Settilistassa on n. 17 biisiä, eli setti kestää 1.45min - 2h.
Soittoaika on sitten kun bändi ja yleisö ehtii keikan jälkeen valumaan Rocktowniin. Settilistassa on n. 17 biisiä, eli setti kestää 1.45min - 2h.
-
- Rautakansleri
Olen itsekin laittanut järjestäjälle mailia, mutta ei ole tullut vastausta. Täytyy soittaa sille tänään.asa wrote:Mitään tietoa en laulajaltamme ole saanut, ja se hoitaa meidän asioita sinnepäin. Olen useampaan kertaan kysynyt asiaa, ja laulaja sanoo ettei ole saanut yhteyttä järjestäjään.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Sen verran tuli tietoa järjestäjien taholta, että vaikka paikan ikäraja on normaalisti enemmän, niin 18-vuotiaiden KUULEMMA pitäisi päästä keikalle sisälle. Tämä edellyttää tietty ettei ole räkäkännissä ja osaa käyttäytyä. Vieraslistaa on kuulemma hankala/mahdoton järjestää, joten kaikki ovat enemmän tai vähemmän omillaan.
Frendit joilla on mun numero, voivat yrittää soittaa mulle jos ovella on jotain ongelmia. Yritän sitten kykyjeni mukaan järkätä sisälle. Parempaa en voi luvata.
Ja kuulemma jatkoille on 5 euron sisäänpääsymaksu.
Frendit joilla on mun numero, voivat yrittää soittaa mulle jos ovella on jotain ongelmia. Yritän sitten kykyjeni mukaan järkätä sisälle. Parempaa en voi luvata.
Ja kuulemma jatkoille on 5 euron sisäänpääsymaksu.
-
- Vempare
-
- Hiippari
Niinhän siinä kävi niinkuin arvelinkin, eli tähän astisista näkemistäni tribuuttibändeistä Maiden Hell on selvästi kovin. Nummirokissa soittanut Saxon-tribuutti pääsee tosin lähelle.
Infinite Dreams laittoi aivoissa jotkut synapsit tms. napsumaan mukavasti.
Mukavat pippalot oli, ja tulihan siinä tavattua uusiakin naamoja. Nimet saivat naamat.
Cheers vaan!
Ainoana miinuksena Rocktownissa oli ai-van saa-ta-nan kuuma.

Ainoana miinuksena Rocktownissa oli ai-van saa-ta-nan kuuma.
Pannaas nyt tännekkin vielä se settilista jatkoilta:
MAIDEN JATKOT, Rocktown 18.07.2008
Caught Somewhere In Time (Harris)
Sea Of Madness (Smith)
The Loneliness Of The Long Distance Runner
Stranger In A Strange Land (Smith)
Deja-Vú (Murray/Harris)
-Intro / Alexander the Great (Harris)
Where eagles dare
Losfer Words (Harris)
Flash Of The Blade (Dickinson)
The Duellists (Harris)
Back In The Village (Smith/Dickinson)
Infinite Dreams (Harris)
The Evil That Men Do (Smith/Dickinson/Harris)
-Intro / The Prophecy (Murray/Harris)
Only The Good Die Young + OUTRO
------------------------------------------------------------
-Intro / The prisoner
The Wickerman
Homman nimihän oli siis soittaa KAIKKI biisit Power/SIT/SSOASS-levyiltä, joita Maiden ei itse tällä kiertueella soita. Poikkeuksena SSOASS nimibiisi, kun emme saaneet syntikansoittajaa keikalle, eikä biisiä yksinkertaisesti voi soittaa ilman syntikoita.
Kiitos kaikille, otetaan uusiksi taas joskus jossain.
MAIDEN JATKOT, Rocktown 18.07.2008
Caught Somewhere In Time (Harris)
Sea Of Madness (Smith)
The Loneliness Of The Long Distance Runner
Stranger In A Strange Land (Smith)
Deja-Vú (Murray/Harris)
-Intro / Alexander the Great (Harris)
Where eagles dare
Losfer Words (Harris)
Flash Of The Blade (Dickinson)
The Duellists (Harris)
Back In The Village (Smith/Dickinson)
Infinite Dreams (Harris)
The Evil That Men Do (Smith/Dickinson/Harris)
-Intro / The Prophecy (Murray/Harris)
Only The Good Die Young + OUTRO
------------------------------------------------------------
-Intro / The prisoner
The Wickerman
Homman nimihän oli siis soittaa KAIKKI biisit Power/SIT/SSOASS-levyiltä, joita Maiden ei itse tällä kiertueella soita. Poikkeuksena SSOASS nimibiisi, kun emme saaneet syntikansoittajaa keikalle, eikä biisiä yksinkertaisesti voi soittaa ilman syntikoita.
Kiitos kaikille, otetaan uusiksi taas joskus jossain.