Run to the Hills - Maiden biografia
Moderator: The Killer Krew
29. päivä kuluvaa kuuta Helsingin VR;n makasiineilla järjestettävissä kirjan julkaisubileissä(kts rautaneidon etusivu)Crimson wrote:Mistä saa tilattua suomenkielisen edullisimpaan hintaan?

Jos ei paikalle pääse, niin sitten lienee niin ja näin, uusia suomenkieleisiä kirjoja ei oikein edullisesti saa mistään ainakaan omien kokemusteni perusteella. Hintavertailua kannattaa tehdä, mutta montaa senttiä ei varmaan voita. Akateemisesta ja Suomalaisesta kannattaa ainakin hintoja kysellä.
"Mighty Messenger - Nyarlathothep
from the world of Seven Suns
To his earth place the Wood of N'gai,
wither may come He Who Is Not to be Named"
from the world of Seven Suns
To his earth place the Wood of N'gai,
wither may come He Who Is Not to be Named"
Valitettavasti en pääse itse paikalle. Jos joku ostaa tapahtumasta ylimääräisiä kappaleita kirjasta, voisin toki ostaa yhden edulliseen hintaan.zeitkugel wrote:29. päivä kuluvaa kuuta Helsingin VR;n makasiineilla järjestettävissä kirjan julkaisubileissä(kts rautaneidon etusivu)Crimson wrote:Mistä saa tilattua suomenkielisen edullisimpaan hintaan?, saapi kirjaa tiettävästi spesiaalihintaan.
Jos ei paikalle pääse, niin sitten lienee niin ja näin, uusia suomenkieleisiä kirjoja ei oikein edullisesti saa mistään ainakaan omien kokemusteni perusteella. Hintavertailua kannattaa tehdä, mutta montaa senttiä ei varmaan voita. Akateemisesta ja Suomalaisesta kannattaa ainakin hintoja kysellä.

"Feet in the Mud, Fist to the Sky!"
-
- Hang-Around
-
- Vempare
-
- Vempare
-
- Vempare
^Satavarma en ole, mutta BNW:hen taitaa päättyä. Perustan tämän siihen, että sisällysluetteloa silmäillessäni totesin viimeisimpien aiheiden koskevan BNW -aikaa. Nyt ei ole kirjaa lähettyvillä, että voisin vielä asian tarkistaa.
Eilen kerkesin lukemaan vain johdannon ja pätkän ensimmäistä lukua. Mielenkiintoista luettavaa kaikenkaikkiaan
Eilen kerkesin lukemaan vain johdannon ja pätkän ensimmäistä lukua. Mielenkiintoista luettavaa kaikenkaikkiaan

Aika ihme, nimittäin kävin tänään Jyväskylän molemmissa Suomalaisissa, missä sanoivat että kirjaa jaetaan etelästä pohjoiseen ja ei vielä ole tänne ehtinyt. Ilmeisesti Iisalmi on vaihtanut paikkaa kartalla, sitten viime katsomanSmoke wrote:Löytyihän tuo kirja onneksi Iisalmenkin Suomalaisesta kirjakaupasta, just kävin ostaa. Yleensä tästä kylästä ei tahdo löytyä mitään ajallaan

edit: Mä kävin siellä noin 11.00 aikoihin, joten se on saattanu tulla sitten iltapäivällä sinne. Pitänee sitten huomenna hakea se samalla kun haen dvd:n
Last edited by poolrules on Thu Oct 28, 2004 17:23, edited 1 time in total.
Näköjään vähän joka paikassa tuo kirja on melko hintava. Luulen, että tästä kirjasta on ainakin toistaiseksi tingittävä, sillä tämä uusi DVD sekä keikkalippu nappaavat kassaani jo melkoisen loven, eikä sitä rahaa tällä hetkellä ole mitenkään jaettavaksi asti. Todennäköisesti menee jouluun tämän hankkiminen, vaikka mieli tekisikin päästä heti lueskelemaan. Pitäisikö alkaa lottoamaan pikkuhiljaa?
Sinänsä ihan hienoa, että suomenkielinen painos tehdään, mutta on se ainakin allekirjoittaneelle todellinen pettymys, että se on suomennettu 2. painoksen (BNW) mukaan...
Eli mitään uutta annettavaa sillä ei ole (kuin ehkä keräilymielessä), jos omistaa jo tuon 3 vuotta vanhan enlanninkielisen painoksen.
Eli mitään uutta annettavaa sillä ei ole (kuin ehkä keräilymielessä), jos omistaa jo tuon 3 vuotta vanhan enlanninkielisen painoksen.
"You'll never hear Maiden on U.S. radio, MTV and certainly never see them in a reality show."
- Bruce Dickinson on Ozzfest
- Bruce Dickinson on Ozzfest
-
- Kärpästen Herra
samaa ajattelin on eilen aloin lukea kirjaa ^^
Mulla on 2nd edit englanniksi ollut jo kauan ja olen lukenut sen 3 kertaa.
Luulin, että suomenkielinen versio olis tehty 3rd editistä. jos olisin tajunnu, en ehkä olis ostannu....
Noh, osaapa nyt tulkita kirjaa oikeammin, kun ei tarvia miettiä englannin koukeroita ja monimielisiä sloganeita/ asiayhteyksiä
Onko kellään 3rd edit eng. versio?
Mitä siihen on lisätty?
Mitää maukkaita juttuja kulissien takaa?
Mulla on 2nd edit englanniksi ollut jo kauan ja olen lukenut sen 3 kertaa.
Luulin, että suomenkielinen versio olis tehty 3rd editistä. jos olisin tajunnu, en ehkä olis ostannu....

Noh, osaapa nyt tulkita kirjaa oikeammin, kun ei tarvia miettiä englannin koukeroita ja monimielisiä sloganeita/ asiayhteyksiä

Onko kellään 3rd edit eng. versio?
Mitä siihen on lisätty?
Mitää maukkaita juttuja kulissien takaa?

Into Iron Maiden Since 1983
-
- Bugstomper