Yleistopic a la Maiden
Moderator: The Killer Krew
-
- Sateentekijä
Lähi-Anttiloista ja Prismoista voi käydä kalastelemassa Maiden paitoja, jos ei jo omassa kaapissa sellaisia ole. Anttilassa 26,95 euroa ja Prismassa 29,95 , muistaakseni. Valikoima ei hääppöinen. Löytyy Benjamin Breeg, LAD, Truuper ja TNOB paidat, ellen väärin muista.
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Kaksinkertaiset hinnat verrattuna pariin puljuun Euroopassa. Ei pahaWhiteRabbit wrote:Lähi-Anttiloista ja Prismoista voi käydä kalastelemassa Maiden paitoja, jos ei jo omassa kaapissa sellaisia ole. Anttilassa 26,95 euroa ja Prismassa 29,95 , muistaakseni. Valikoima ei hääppöinen. Löytyy Benjamin Breeg, LAD, Truuper ja TNOB paidat, ellen väärin muista.

"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
-
- Kundalini
Mitvit. Meidän Prismassa (kun eilen kävin) ei ollut yhtään Maidenin DVD:tä vaikka yritin katsella. Pitää varmaan yrittää katsoa vähän tarkemmin, Rock in Rio olisi hakusessa.roger wrote:Death on the Road prismassa 10e, samoin muut Dvd:t, paitsi Live After Death himpun yli parikymppiä.
EDIT: Ai niin, olihan siellä Visions of the Beast, mutta ei nuo musiikkivideot niin hirveästi kiinnosta...
Anttilasta sai jonkin aikaa sitten rock in rio-dvd:tä hintaan 11,95. Tosin tämänhetkisestä tilanteesta en tiedä mutta kannattaa katella jos vaikka sattuis löytymään.OsmaGunner wrote:Mitvit. Meidän Prismassa (kun eilen kävin) ei ollut yhtään Maidenin DVD:tä vaikka yritin katsella. Pitää varmaan yrittää katsoa vähän tarkemmin, Rock in Rio olisi hakusessa.roger wrote:Death on the Road prismassa 10e, samoin muut Dvd:t, paitsi Live After Death himpun yli parikymppiä.
Iron Maiden 18.7.2008
-
- Sateentekijä
-
- Kundalini
Joo, pitääpäs vierailla Anttilassa kunhan ehtii. Kiitos vinkistä.AttE wrote:Anttilasta sai jonkin aikaa sitten rock in rio-dvd:tä hintaan 11,95. Tosin tämänhetkisestä tilanteesta en tiedä mutta kannattaa katella jos vaikka sattuis löytymään.OsmaGunner wrote:Mitvit. Meidän Prismassa (kun eilen kävin) ei ollut yhtään Maidenin DVD:tä vaikka yritin katsella. Pitää varmaan yrittää katsoa vähän tarkemmin, Rock in Rio olisi hakusessa.roger wrote:Death on the Road prismassa 10e, samoin muut Dvd:t, paitsi Live After Death himpun yli parikymppiä.
Stereo levyt pätkivät. Itse en ole vielä missään kaupassa uutta versiota tosta nähnykkään. Täytys sekin varmaan hankkia jossain vaiheessa ja tietysti jättää vanha versio keräilymielessä hyllyyn.WhiteRabbit wrote:Meidän Anttilassa olevat Death On The Roadit ovat niitä pahvikantisia julkaisuja... Eikös niissä ollut jotain häikkää kuvanlaadussa tms??
Mulla on pahvikantinen, mutta eihän siinä srereolevyissä mulla ainakaan mitään häikkää...Suotana wrote:Stereo levyt pätkivät. Itse en ole vielä missään kaupassa uutta versiota tosta nähnykkään. Täytys sekin varmaan hankkia jossain vaiheessa ja tietysti jättää vanha versio keräilymielessä hyllyyn.WhiteRabbit wrote:Meidän Anttilassa olevat Death On The Roadit ovat niitä pahvikantisia julkaisuja... Eikös niissä ollut jotain häikkää kuvanlaadussa tms??

** Iron Maiden **
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Eikös noita myydä nyt uusina korjattuina muovikansissa?asa wrote:Minun mielestä se pakkaus ei muuttunut Death on the Roadin vikapäivityksen myötä, vaan stereoDVD vain vaihdettiin uuteen toimivaan. Minä ainakin sain Anttilasta vain stereoDVD:n kun kävin vaihtamassa, eivät siis vaihtaneet kuin yhden levyn, ei koko pakettia.
Jos en nyt ihan väärin muista niin tuota päivitettyä versiota myydään muoviboksissa pahvisen sijaan. Joku voi korjata jos olen väärässä.asa wrote:Minun mielestä se pakkaus ei muuttunut Death on the Roadin vikapäivityksen myötä, vaan stereoDVD vain vaihdettiin uuteen toimivaan. Minä ainakin sain Anttilasta vain stereoDVD:n kun kävin vaihtamassa, eivät siis vaihtaneet kuin yhden levyn, ei koko pakettia.
Iron Maiden 18.7.2008
^Tuosta sitä pitäisi saada ( ja vielä halvalla 15,95€). Ainakin julkaisupäivä on vuodelta joten uusintapainosta pitäisi olla.
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=763 ... ge=product
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=763 ... ge=product
Iron Maiden 18.7.2008
-
- Vempare
Nyt kaikki katsomaan cnn:n iron maidenin tekemän revealed-ohjelman täältä:
http://edition.cnn.com/CNNI/Programs/revealed/

http://edition.cnn.com/CNNI/Programs/revealed/

Iron Maiden 18.7.2008