^no,mulle ei oikeen selkiä tosta kuvasta sun mietteet setistä..
Oon kai käsittäny jotenkin väärin tai jotain mutta mulle toi kuva näyttää vaan
sen saman vanhan setin.Vaii tarkoittaako 2 two minutes to midnighting kuuntelu että se on sun mielestä keikan kohokohta?Ei vaan selkene.sori
Suomen lippu alussa... Iivis edustaa?
EDIT: Sori tuplapostaus.[/quote]
hahaaa, sepase! hyvin bongattu!
Terkkuja taalta Mumbaista!
Intian lentokentalla, tunnin paasta australiaan. Intia oli kyl helvetin hieno kokemus! Nyt viel Gintonicit(bombay saphirea tietenkin) naamaan ja koneeseen. Palataan myohemmin!
Muistelisin että täälä oli 05 spekulointia päällä että Maiden soittaa Suomen keikoilla extrana Fear Of The Darkin, no nyt spekuloidaan että putoaako se pois setistä ennen Suomea.
Itsekin ehkä ensimmäistä kertaa listaa silmäiltyäni olin hivenen pettynyt, mutta tässä pari päivää sitä sulateltuani alkanut tuntumaan ihan pätevältä, milloin Maidenilla olisi noin kova setti edes ollut?
Ei ollu näköjään Muumio-eddie mahtunu lentokoneeseen:
Rod Smallwood wrote:
We packed on the plane everything we could for the show but obviously couldn't get the big mummy on as there is no door big enough for that monster but we always knew that. We had to lose the 2 cats and 2 dogs as we just couldn't fit them in though. But otherwise it's pretty much all there and will look superb.
Mielenkiintoinen settilista, eritoten Moonchild ja Wasted Years olivat mieleeni. Äkkiseltään laskettuna viisi ennen kuulematonta kappaletta osaltani, joten ilopissaa tullaan vuodattaamaan New Jerseyssä ja paljon.
Mahrottomat kylmät väreet valtasivat minut Mumbain Aces High -youtubevedossa. Jestas Dickinsonia! Ehdottomasti lähtee paremmin kuin '99-äänitteellä.
Hiukan päälle kuukausi aikaa, niin saa nähdä sitten "oikeaksi muokkautuneen settilistan", eli Fearin (livenä maailman kovin kappale, ei vain sovi teemaan) tilalle Infinite Dreams. Näin Harris mulle lupasi äärettämissä unissani..
Aika täydellinen settilista ainakin mun mielestä. Tosin fear of the dark rikkoo ehkä hieman kiertueen ideaa mutta ainakin mulla on vahva usko siihen että se vaihdetaan stranger in a strange landiin jossain vaiheessa ensimmäistä legiä. Mutta kyllä kelpaa noinkin.
Äh...ja molemmissa Janickille on annettu Adrianin soolot. Voi hemmetti....
Moonchildin soolo Jannelle!? Mitähän helvettiä Siinä on juuri ne Adrianin komeat "kampipommit" mitä Janne ei ilmeisesti vedä.
Eikö niissä hittibiiseissä ole jo tarpeeksi sooloja sille.
"Suuteleminen ennen avioliittoa on esiaviollista seksiä." -Veli Saarikalle
Aika täydellinen settilista ainakin mun mielestä. Tosin fear of the dark rikkoo ehkä hieman kiertueen ideaa mutta ainakin mulla on vahva usko siihen että se vaihdetaan stranger in a strange landiin jossain vaiheessa ensimmäistä legiä. Mutta kyllä kelpaa noinkin.
Viitsisikö joku heittää tänne Perthissä soitetun setin, kunhan se tulee jostain ilmi. Eikös siellä keikka ole jo täydessä käynnissä? Vai meneekö mulla nuo aikavyöhykehommat ihan perseelleen...
^Toivon todella ettei ole, vaikka Evil noista kahdesta ehkä hieman parempi biisi onkin. Sitä nyt kuitenkin on soitettu todella usein ja tullaan varmasti vielä soittamaan, Clairvoyant taas onkin vähän harvinaisempaa herkkua livenä.
OsmaGunner wrote:Niin, mulla lähinnä kiinnostaa onko tuo Clairvoyant vaihtunut Eviliin...
Jep, toki molemmat, Evil sekä Clair on mahtavia piisejä, joten omalla kohdalla vaikea verrata (pistäisivät molemmat settiin samalla! ).
Toki mielenkiintoista nähdä Australian setistä, pysyykö vaikkapa Moonchild tossa... aina vaan nousee epäilyksen tunne kun on noin pitkän tauon jälkeen kova biisi kehissä.
Edit: Viimesin hyvän katsomisen laatunen video Mumbaista:
Toivottavasti ei vaihda clairvoyanttia mihinkään. Toivonu pitkään että joko näkis clairvoyantin tai infinite dreamsin livenä - molempi parempi tietysti et fotd infinite dreamssiin ni kaikki hyvin :)
Jos evil jonkun tilalle niin fotd tai cipwm :d
STIM @ IMOC wrote:Just got back from Perth gig ! Fantastic ! Same setlist as India, better lights system than they had, and some pyro effects, the band had a lot of fun on stage, Bruce joked they needed a few extra toilet breaks (they got the runs/food poisoning).
Eli osalla bändistä ruokamyrkytys ollu ja settilista pysyny samana.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.
Just got back from Perth gig ! Fantastic ! Same setlist as India, better lights system than they had, and some pyro effects, the band had a lot of fun on stage, Bruce joked they needed a few extra toilet breaks (they got the runs/food poisoning).
I was gutted I didnt win FTTB, but it didnt matter, I was second row from the barrier on Dave/Adrian's side. The crowd were suprisingly great !
I took some pics and short movie clips and will post later.
That was incredible !!!!!
Eipä ollut muutoksia ekalla aussi keikalla kuin nuo pyro jutut. Isoimmat muutokset tapahtuvat varmasti Kiertueen ekan osuuden jälkeen kun tullaan Eurooppaan.
Edit: Jaahas empäs ehtinykkään ekana.
Tuli tuossa viellä mieleen tosta tän kiertueen eddiestä. Tähän asti on nähty Cyborg eddie iron maiden biisissä. No jos kiertueen loppu osalle tulee mukaan tuo isompi eddie, niin sehän luultavasti tunketaan iron maiden biisiin niin kuin aina ennen. No minnes cyborg eddie sitten menee? No mikäs on biisi jossa aika monesti kävelevä eddie lavalla on käynyt? The Evil That Men Do. Vaihdettaisiinko sitten kiertuenn loppu osalla Evil mukaan vai mihin biisiin cyborg eddie pistetään? Itse en tälläistä vaihtoa haluaisi, mutta tälläinen ajatus tuli vaan mieleen...
"My son ask for thyself another Kingdom,
for that which I leave is too small for thee"
STIM @ IMOC wrote:Just got back from Perth gig ! Fantastic ! Same setlist as India, better lights system than they had, and some pyro effects, the band had a lot of fun on stage, Bruce joked they needed a few extra toilet breaks (they got the runs/food poisoning).
Eli osalla bändistä ruokamyrkytys ollu ja settilista pysyny samana.
Uhuh, toivottavasti jannut selviää nopeasti tosta myrkytyksestä, kestääkö nuo sit miten kauaan, en tiedä. Kaipa ne seuraavalle keikalle kuudes päivä on jo kunnossa sit.
Mahtava kuitenkin kuulla, ettei setti vaihtunut, taitaa vakiintua tämän osion setti tässä (toivottavasti).