Steve Japan
Moderator: The Killer Krew
Iso kiitos! Printtaan noista julistesarjan kehyksiin ku tulee kaikki äijät valmiiksi. Tosta kangaspainatuksesta aloin kiinnostumaan. Täytyypi ottaa selvää asiasta.DevilLook wrote:Helvetin makeita... noista saa pirun hienot taulut. Vieläkun väsäät noista seulat ja painat kankaalle! Hienoa jälkeä. Saa laittaa vaikka yv:nä vinkkiä miten oot noi duunannu. Oon väsänny freehandillä varmaan kymmenen vuotta kaiken laista mutta tollasta jälkee ei tuu.
Kyl mää uskon. Otan pari testiprinttiä tuolla alakerran paitapainossa, kyselen hinta-arviota ja sitten voisi kattella kimppatilausta, kun muutama on nyt paitaa kysellyt.Doom wrote:Dante, olisko joskus mahdollista tilata sulta paitaa?
Tuossahan on vähän niinkuin Bruce ennen ja jälkeen. Toi pitkälettinen mies nimittäin mun mielestä näyttää vähän Brucelta nuorenascorpions wrote:http://www.maidencroatia.com/firma-galerija006.JPG
Pistipä silmään noista kuvista, että kenellekään ei taida olla hikinauhoja käsissä. Niitäkö ei tällä kiertueella yleisölle heitellä?OsmaGunner wrote:Kuvia 2008 kiertueen ensimmäiseltä keikalta:
Janick & Dave
Sir Bruce Dickinson
"Kattokaa ny tätä mun pipoo, eks oo komee?"
Lava vähän kauempaa