Alexander The Great

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Soitetaanko Alexander The Great SBIT Tourilla 2008?

Kyllä!
46
30%
Ei!
108
70%

Total votes: 154

asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Igor wrote:
asa wrote: Näin siis ennusti Asa 05.01.2208, kiva nähdä miten tarkasti osui ja upposi.
Asa on selvästi Somewhere on time fiiliksissä tuon vuosiluvun perusteella :wink:
Hupsista rallaa. Näemmä päässyt vähän lipsahtamaan. 8)
AlexTheAvrg
Peräruiske
Peräruiske

Post by AlexTheAvrg »

Tulee tulee, eikä ainákaan pituuden vuoksi voi jättää pois. Olihan nimittäin A Matter Of.. Tourilla ainakin 3-4 yli 8 minuutin biisiä.
"Ilmaiset neuvot ovat aina hintansa arvoisia"
Ozzy.The_Great
Peräruiske
Peräruiske

Post by Ozzy.The_Great »

Osiris wrote:
asa wrote:Ei sillä ole aikaisemminkaan ollut mitään vaikutusta, niin miksi nyt olisi?
Jos tällä kertaa he kuulisivat ja soittaisivat Alen... Mutta ei se onnistuvalta kuitenkaan vaikuta. :x Aina on sitä porukkaa jotka toivovat vain kuulla Troopperin ym... No, hyvä ajatus se olisi ollut kumminkin!
No minä ja Osiris huudetaan sit yksin keikalle Alexanderia :lol:
Osiris
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Osiris »

Ozzy.The_Great wrote:
Osiris wrote:
asa wrote:Ei sillä ole aikaisemminkaan ollut mitään vaikutusta, niin miksi nyt olisi?
Jos tällä kertaa he kuulisivat ja soittaisivat Alen... Mutta ei se onnistuvalta kuitenkaan vaikuta. :x Aina on sitä porukkaa jotka toivovat vain kuulla Troopperin ym... No, hyvä ajatus se olisi ollut kumminkin!
No minä ja Osiris huudetaan sit yksin keikalle Alexanderia :lol:
Sopii mulle! :lol: Itse ainakin huudan mukana joka vaiheessa! Ja Tampereella sama juttu! :lol:
** Iron Maiden **

2005-2025 – yli 85 keikkaa Euroopassa ja USA:ssa...
Sliver
Vempare
Vempare

Post by Sliver »

Valitettavasti en usko että soittavat, mutta toivon kovasti. Vastasin kuitenkin kyllä, joskus toiveetkin toteutuu :) Olisihan se kyllä hieno hetki jos Alexander pärähtäisi soimaan! En tosin ole vielä päättänyt spoilaanko settilistan itseltäni ennen keikkaa, tosin ei se sitä tunnetta paljon heikentäisi vaikka etukäteen tietäisi.
Post Reply