WhiteRabbit wrote:Music Hunterissa kerran oli Fear Of The Dark Lp, jossa bändin jäsenien nimmarit.
näppäräsorminen kaveri ostaa parikymmentä samanlaista levyä ja rustaa niihin samanlaiset nimmarit suht vähällä vaivalla.
Fear of the Dark ylipäänsä on vinyylinä aika pitkälti kiven alla. Aikamoinen Picasso saa kyllä olla että onnistuisi vähänkään asian päälle ymmärtävää petkuttamaan. Aitoa vaan rinnalle niin eron huomaa varmasti.
Dino wrote:Summa summarum: vain itse nimmarit pyytämällä voi olla sataprosenttisen varma raapustusten aitoudesta.
Tämä on kyllä totta. Voihan olla että vielä taannoin fan clubistakin saadut nimmarikuvat ovat oikeasti kenen lie sihteerin käsialaa. Oman diagnoosini mukaan ovat kyllä aitoja vaikka toisinaan sikin sokin päällekäin paskoilla tusseilla kirjoitettuja .
Hah, tulipa hätäiltyä ja haukattua paskaa. Huuto.nettiä selailin, ja silmiin osui Live!!+One. Kuvauksessa kerrottiin, että Kreikkalaisilla teksteillä! Osta Heti-hinta 18 euroa, välittömästi kiinni. Noh, Sen JÄLKEEN tutkin kuvausta tarkemmin, niin mainittiinhan siellä myös että "keltainen vinyyli". Piraatti tuli siis ostettua, ei muuta kuin eteenpäin, tai divarin pitäjää huijaamaan.
Jeeves wrote:^Se on muuten mun. Voin kyllä hyvän hengen nimissä perua tuon kaupan, ei tässä kenellekään rautaneitolaiselle ollut tarkoitus syöttää vähän kakkaa.
No eipä tämä sun syy ollut, kuvauksessa oli kuitenkin pointti selkeästi mainittu. My bad. Mutta YV:llä tarkemmin.
Jos (ja kun) ne ovat värivinyylejä, ne eivät ole aitoja. Lisäksi jos joku paikka myy uutena yli 25 vuotta vanhaa levyä, niin ehkä siitä voinee pikkuisessa pääkopassa ynnätä, että kyseessä tuskin on aito ja alkuperäinen vinyyli.
Jos (ja kun) ne ovat värivinyylejä, ne eivät ole aitoja. Lisäksi jos joku paikka myy uutena yli 25 vuotta vanhaa levyä, niin ehkä siitä voinee pikkuisessa pääkopassa ynnätä, että kyseessä tuskin on aito ja alkuperäinen vinyyli.
No eipä oo värivinyyli ja ne oli second hand swampissa joten aattelin siks kysyä
Itseasiassa tarkistin omasta Kreikkapainoksesta, ja siinä on kanssa vuosiluku 1984. Tossa kirjassa on väärä vuosiluku. Onko siinä kreikankieliset tekstit, vai englanninkieliset? Ja mikä on pyyntihinta?
Noh, Itse omistan Nämä kaikki studio-ja live-albumit+ 4 DVD:tä, yhden kokoelmalevyn ja yhden sinkun. En tiiä voiks tota keräilemiseks sanoo.. Mutta semmone asia on jääny askarutaa, ku ois halua ostaa Eddies Archive BOXI ja en yhtää tiiä mistä vois saaha. Et jos joku viittis vähä hjelppii.
Last edited by Drifteri on Wed Feb 13, 2008 19:23, edited 1 time in total.
Drifteri wrote:Noh, Itse omistan Nämä kaikki studio-ja live-albumit+ pari DVD:tä ja yhden kokoelmalevyn. En tiiä voiks tota keräilemiseks sanoo.. Mutta semmone asia on jääny askarutaa, ku ois halua ostaa Eddies Archive BOXI ja en yhtää tiiä mistä vois saaha. Et jos joku viittis vähä hjelppii.
Missä asut? Helsingistä Music Hunterista itse olen ostanut ja siellä niitä välillä näkyy.
E: Jaahas lukihan siinä, että Ruokolahti.
There are times when I've wondered
And times when I've cried
When my prayers they were answered
At times when I've lied
But if you asked me a question
Would I tell you the truth
Now there's something to bet on
You've got nothing to lose
Löysimpä uudesta FC Magaziinistä aika mielen kiintoisen jutun, tuosta Collecting the Beast artikkelistä:
"I also hava tha actual casette of the four track demo we did in 1978, of which "The Soundhouse Tapes" was released. If i remember correctly, there was only a box of 10 tapes with the inlay of the spaceward studio. I know Dave Murray has one as well. These are extremely rare. I have one, Dave has one, Rod off course, but i have no idea where thee others have gone"
Onkos kukaan koskaan edes kuullut tälläisestä kasetista? Mahtaa olla aika pirun harvinainen. Onkos tästä mitään mainitaa Companion kirjassa?
"My son ask for thyself another Kingdom,
for that which I leave is too small for thee"
^Kyllähän tuosta taidettiin jotain puhua Run to the hills-kirjasta. En tosin ole aivan varma.
Veikkaanpa että nuo "kadonneet" kappaleet löytyvät senaikaisten maidenin jäsenten arkistoista tai muutamien onnekkaiden keräilijöiden hyllystä. Mutta tuskinpa tuollaista kukaan alkaa myymään. Sen verran harvinainen kuitenkin on.
Edit: ja en usko että on mitään mainintaa companion-kirjassa koska tuotahan ei ole koskaan julkaistu missään.
No en tiedä lasketaanko nämä varsinaisesti keräilyksi, mutta seiniä koristaa The Trooper, Brave new world, Piece of mind, AMOLAD seinäliput, sekä Benjamin Breeg ja Death on the road julisteet.
Lisäksi itselläni on Maiden sormus (textlogo) -ja kaulakoru (Mummy-Eddie).
Just nyt ei pääkoppa toimi... mistäs sais tietoa Powerslaven kuva LP:stä. Eli mitä versioita löytyy, mitkä on oikeita, mitkä ei. Onko oikeeta promo kuva levy olemassakaan jne... Mulla on koko ajan mielessä yks nettisivu missä noita oli listattu aika hyvin mutta kun ei tule mieleen niin ei tule. Pitäs varmaan se kirjanen tilata... prk!
Sain just hommattua viidennen Powerslave LP:n ja ennen kuin homma lähtee lapasesta niin pitäs hiukka perehtyä asiaan.
DevilLook wrote:Just nyt ei pääkoppa toimi... mistäs sais tietoa Powerslaven kuva LP:stä. Eli mitä versioita löytyy, mitkä on oikeita, mitkä ei. Onko oikeeta promo kuva levy olemassakaan jne... Mulla on koko ajan mielessä yks nettisivu missä noita oli listattu aika hyvin mutta kun ei tule mieleen niin ei tule. Pitäs varmaan se kirjanen tilata... prk!
Sain just hommattua viidennen Powerslave LP:n ja ennen kuin homma lähtee lapasesta niin pitäs hiukka perehtyä asiaan.
UK 1984 cat. EMI POWERP 1
Siinä keräilijän raamatun listaama ainoa kuvalevy. Albumista löytyy vinyylipainoksia 35kpl, joten kerättävää vielä piisaa.