Lippuralli SBIT 2008 (EI PRE-SALE, lippuasiat vain tänne!)
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautaneito IRC Crew
Itseäni ottaa pannuun muuten yksi asia tällä hetkellä ja aika suunnattomasti. Kävin jonottamassa omat lippuni Sellon cittarin luukulta. Siellä oli lattialla arviolta 300-400 tulostettua lippua. Omat lippuni ostin kuitin mukaan 0918 ja siinä vaiheessa ei ollut jäljellä katsomopaikkoja kuin D32 ja siitä kaarteesta eteenpäin. Nämä paikat siis löytyivät lattialta. Ajattelin tässä viikolla soittaa Lippupalveluun jonnekkin hieman isompi kenkäiselle henkilölle. Tämä palvelu on mennyt ihan naurettavuuksiin, etenkin kun vertaa siihen pelleilyyn mitä se oli 90-luvun puolessa välissä.The Prisoner wrote:Vittu että vituttaa tää lipputouhu.
09.01 sisään lippupalvelun verkkopalveluun ja 09.23 ei vieläkään sisään, frendi soitti Porista Lippuluukun jonosta ettei enää saa muita kuin kenttälippuja.
Aina tää sama homma. Vittuun koko Lippupalvelu. Taas on pukumerkonomeja joka firmasta ihmettelemässä etukäteen ostetuilla firman lipuilla et mikäs bändi tää nyt sitte on ja puolessa välissä keikkaa lähtevät pois kun on niin kova meteli.
Mua huvita enää mikään...![]()
No, kentälle se on kai mentävä.
Ja itse halusin siis katsomopaikat, kenttäpaikat eivät olleet tähtäimessä missään vaiheessa.
Nurse Them Feed Them Kill Them
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Blank Eyes Stare Into An Empty Space
Dreaming In The Dark Dancing In The Wild
Visions From This Zombie Circus
Olipa tyhmää etten lähtenyt jonottamaan.. Yritin puhelimella n.40min ja sitten loppui akku.
Noh, pitää alkaa huuto.net:istä ja muualta kyselemään yhtä ylimääräistä lippua. Siitä saa sitten tietenkin kustantaa pahan summan lisää. Opiskelijabudjetti kokee kolhuja.
Ensi kerralla pitää älytä lähteä jonottamaan. Kerrankin kun olisi ollut varaa keikkaan..
EDIT:
Niin eli jos jollain yhtä ylimääräistä kenttälippua löytyy..
Noh, pitää alkaa huuto.net:istä ja muualta kyselemään yhtä ylimääräistä lippua. Siitä saa sitten tietenkin kustantaa pahan summan lisää. Opiskelijabudjetti kokee kolhuja.
Ensi kerralla pitää älytä lähteä jonottamaan. Kerrankin kun olisi ollut varaa keikkaan..
EDIT:
Niin eli jos jollain yhtä ylimääräistä kenttälippua löytyy..
Last edited by Tulenarka on Mon Nov 12, 2007 11:00, edited 1 time in total.
-
- Vempare
08.25 selaimet auki kahdelta koneelta ja jonottamaan lippupalveluun. Toinen koneista pääsi 09.05 sisään ja samantien kaksi lippua ostoon.
Katsomo : D 30
Rivi :9
Tuohon halusin ja sen sain. Ei vanha jaksa enää seistä kentällä.
Katsomo : D 30
Rivi :9
Tuohon halusin ja sen sain. Ei vanha jaksa enää seistä kentällä.
Last edited by Maiden Fan vuodesta-83 on Mon Nov 12, 2007 11:18, edited 1 time in total.
Trust me I'm know what I am doing
Ainakin Haminassa oli edelläni yllättäväkin paljon porukkaa jotka ottivat katsomopaikkoja. Kenttälippuja alettiin myydä eri luukulta jotta paikkaa arpovat eivät tukkisi koko touhua, eikä siihen mitään ihmeellistä tunkua ollut.HL wrote:Jotenkin kyllä haiskahtaa nyt tämä touhu. Vieläkin muka kenttälippuja jäljellä? Yleensähän ne loppuu ensimmäisenä, jopa stadikalla.
Poistuin paikalta ~9:20, taskussani 5 kenttälippua.
Noin 7.45 Itäharjun Prisman oven taakse seisomaan ja pääsin jonossa kuudenneksi. Kasilta jono siirtyi sisälle ja sen jälkeen tunti odotusta SIT:n ja Tekniikan Maailman seurassa.
Vähän ennen ysiä neuvonnan nainen kysyi että tuleeko kaikille kenttäliput ja pienten vaikeuksien jälkeen hän alkoi printata kenttälipuja kahdeksan sarjassa. Hienoa toimintaa, kaikkien ei tarvinnut erikseen tilata. '
Yllättävän helpossi meni.
Nyt kaksi kenttälippua taskussa ja eiku odottaa heinäkuuta.
Vähän ennen ysiä neuvonnan nainen kysyi että tuleeko kaikille kenttäliput ja pienten vaikeuksien jälkeen hän alkoi printata kenttälipuja kahdeksan sarjassa. Hienoa toimintaa, kaikkien ei tarvinnut erikseen tilata. '
Yllättävän helpossi meni.
Nyt kaksi kenttälippua taskussa ja eiku odottaa heinäkuuta.
Scream for me Helsinki. Scream for me Helsinki..uuuh... Tampere!
-
- Sateentekijä
Näyttää siltä että käy juuri niinkuin on ounasteltu, eli saa nähdä myykö Maiden stadikkaa edes loppuun. Luultavasti tuo katsomopaikkojen kato on käynyt juuri tuossa kun lippupalvelut ovat tulostelleet niitä päättömästi sinne lattialle. Veikkaan että palaavat myyntiin tässä lähipäivinä, kun eivät mene kassoilla kaupaksi.
JKL:n Nikolainkulmassa homma pelitti oikein mainiosti. Toinen täti tulosti lippuja ja huuteli aina ennakkoonkin, että mitä pistetään tulemaan ja toinen täti sitten hoiti rahastuksen. Ovat selvästi oppineet ajan kanssa miten nämä lippu rumbat on parasta hoitaa. 
Yllättävän paljon oli kyllä porukkaa jonossa. Noin puoli kasilta olin paikalla, niin about pari kymmentä tyyppiä oli jo edellä. Aikaisemmilla kerroilla oon tainnut olla aina 5 ensimmäisen joukossa.

Yllättävän paljon oli kyllä porukkaa jonossa. Noin puoli kasilta olin paikalla, niin about pari kymmentä tyyppiä oli jo edellä. Aikaisemmilla kerroilla oon tainnut olla aina 5 ensimmäisen joukossa.
-
- Vempare
Puhelimella yritystä 35min luovutin, mutta netillä pääsin sisään n.40min jonotuksen jälkeen. Nyt on 2 lippua katsomoon D 30 rivi 39 toivottavasti on ihan ok paikka. Eka Maiden keikka tulossa.
Last edited by Man of Sorrows on Mon Nov 12, 2007 11:18, edited 1 time in total.
Näin ei saisi missään nimessä olla. Mielummin sitten ne takakaarteet olisivat tyhjiä.freesia wrote:Onkohan kenttä puolityhjä heinäkuussa?![]()
151106 Helsinki
180708 Helsinki
080810 Pori
080711 Helsinki
200713 Helsinki
290616 Hämeenlinna
260518 Tallinna
290518 Helsinki
040622 Hyvinkää
030623 Tampere
040623 Tampere
180708 Helsinki
080810 Pori
080711 Helsinki
200713 Helsinki
290616 Hämeenlinna
260518 Tallinna
290518 Helsinki
040622 Hyvinkää
030623 Tampere
040623 Tampere
2 kpl kenttälippuja hallussa kaverille ja itselle
Ostopaikkana Kupittaan Citymarket. Mikä sitten lienee syynä siihen, että heidän koneellaan ei saanut tulostettua kuin max 5 lippua kerrallaan? Täti tulosti joka tapauksessa heti 10 kenttälippua ja sen jälkeen menikin kenttä täyteen(*. Sain toiseksi viimeiset liput, onneksi edelläni olleet kaksi kaveria eivät tarvinneet kuin 7 lippua
*)Kummalliselta kyllä nyt kuulostaa tämä homma, kun tuota Prisonerin viestiä lukee... Mitäköhän siellä Lippupalvelussa on taas touhuttu...

*)Kummalliselta kyllä nyt kuulostaa tämä homma, kun tuota Prisonerin viestiä lukee... Mitäköhän siellä Lippupalvelussa on taas touhuttu...

Last edited by Johanna on Mon Nov 12, 2007 11:26, edited 1 time in total.
Maiden on parsa!!!
- Maanantaitypoilua -
- Maanantaitypoilua -
-
- Azazel
Joo, kenttälipun sain.
Tosin stressaamista se oli koko ajan kun Tampereen Stockan sähläystä katsoi. Ensin rupesivat päästämään ihmisiä juoksemaan lippupisteelle kahvilan puolelta, ennen isoilla ovilla tuntikausia jonottaneita. Sitten yläkerrassa helvetin hitaalla vauhdilla jonotusnumeroita jakamaan! Sain itse numeron 26 vaikka minun olisi kuulunut saada kaiken järjen mukaan pienempi numero, mutta onneksi lippuja riitti.
Tosin stressaamista se oli koko ajan kun Tampereen Stockan sähläystä katsoi. Ensin rupesivat päästämään ihmisiä juoksemaan lippupisteelle kahvilan puolelta, ennen isoilla ovilla tuntikausia jonottaneita. Sitten yläkerrassa helvetin hitaalla vauhdilla jonotusnumeroita jakamaan! Sain itse numeron 26 vaikka minun olisi kuulunut saada kaiken järjen mukaan pienempi numero, mutta onneksi lippuja riitti.
Kuulostaa tosi dorkalta. Kupittaalla jonotus sujui onneksi ihan hyvin, eikä siellä tarvitse suuremmin arpoa, missä odottaa koska infotiski on pääoven luona. Iisipiisi. Homma meni myös hyvässä hengessä sikäli, että vaikka ihan oven takana odottivat vain edelläni olleet kaksi kaveria ja minä, jono muodostettiin ihan reilusti tulojärjestyksen mukaan, eli eipä taaempana olleillakaan tullut mitään napinaa keskenään.Stratocaster wrote:Tosin stressaamista se oli koko ajan kun Tampereen Stockan sähläystä katsoi. Ensin rupesivat päästämään ihmisiä juoksemaan lippupisteelle kahvilan puolelta, ennen isoilla ovilla tuntikausia jonottaneita.
Maiden on parsa!!!
- Maanantaitypoilua -
- Maanantaitypoilua -
-
- Azazel
^ Dorkaa se oli. Enemmän vitutti vuoronumero-sähläys. Ensimmäisen tapauksen käsittelyssä kesti varmaan siinä jo sen verran että puolet kenttälipuista ehtivät mennä, heh. Ei toimi hissuttelu ja hidastaminen maanisen Maiden-fani-lauman kohdalla mitenkään, se pitäisi Lippupalvelunkin tanttojen jo pikku hiljaa oppia. Ei mitään vuoronumeroita vaan jonoon vaan luukkujen taakse ilman extrasähläystä.
Ei enää ikinä jonottamaan tuonne vaan Turtolaan kuten viime vuonna. Siellä homma pelaa. Multakin olisi periaatteessa mennyt kenttäliput naaman edestä ellen olisi itse repäissyt jonotuslappua sen myyjän kädestä. Kun niitä ei jaettu mitenkään loogisesti vaan sinne tänne heittelemällä.
Ei enää ikinä jonottamaan tuonne vaan Turtolaan kuten viime vuonna. Siellä homma pelaa. Multakin olisi periaatteessa mennyt kenttäliput naaman edestä ellen olisi itse repäissyt jonotuslappua sen myyjän kädestä. Kun niitä ei jaettu mitenkään loogisesti vaan sinne tänne heittelemällä.
Jonossa ekana ja mielestäni oli hiljaisempaa kuin edellisillä kerroilla, vai tuntuiko se vain. Toki ysiin mennessä jono oli jo stadionluokan yhtyeen kokoinenkin, ei tosin Metallican vastaava mutta kuitenkin.
A10 rivi jotain 23 muistaakseni. Sanoin vaan että A:sta mahdollisimman läheltä lavaa ja tuolta lykättiin kouraan 5kpl. Ihan hyvillä mielin, Metallicassa baut samassa ja tyytyväinen olin silloinkin, ottaen huomioon Stadionin kokoluokan joka eittämättä jo sinällään on huono lähtökohta.
Tainnut nyt tosiaan katsomot olla halutumpia, jos kenttää myydään paljon oletettua myöhemminkin vielä...
Nyt odottamaan ja toivomaan että se settilista ei olisi se helpoiten arvattava.
A10 rivi jotain 23 muistaakseni. Sanoin vaan että A:sta mahdollisimman läheltä lavaa ja tuolta lykättiin kouraan 5kpl. Ihan hyvillä mielin, Metallicassa baut samassa ja tyytyväinen olin silloinkin, ottaen huomioon Stadionin kokoluokan joka eittämättä jo sinällään on huono lähtökohta.
Tainnut nyt tosiaan katsomot olla halutumpia, jos kenttää myydään paljon oletettua myöhemminkin vielä...
Nyt odottamaan ja toivomaan että se settilista ei olisi se helpoiten arvattava.
-
- Hiippari
Turtolassa tosiaan homma pelasi, kenttälippuja tulostettiin heti kunnolla. Kuudelta menin jonottamaan, niin sijoitus oli 10. paikkeilla -> nyt pari kenttälippua taskussa.Stratocaster wrote: Ei enää ikinä jonottamaan tuonne vaan Turtolaan kuten viime vuonna. Siellä homma pelaa. Multakin olisi periaatteessa mennyt kenttäliput naaman edestä ellen olisi itse repäissyt jonotuslappua sen myyjän kädestä. Kun niitä ei jaettu mitenkään loogisesti vaan sinne tänne heittelemällä.

Melekooset tunnelmat nyt! Mikäs tässä Number of the Beastia luukutellessa...