Enpä usko tuota kentän jakamista ainakaan olympia stadionilla
metallicassa viime kesänä oli vaan edessä ns:etu karsina jonne pääsi jos vaan oli jaksanut jonottaa aikasin joten kannattaa mennä aikasin jonoon!
^^ Toivottavasti ei moista perseilyä olisi. En nimittäin noin kaukana viittissi olla jos en ehi tohon lähempänä olevaan katsomoon. Kait sitä pitää sitten oikein ajoissa lähtee jonotteleen jos tommonen tulee mutta toivoisin ettei tulisi.
Harmittaa kyllä lievästi kun tämä Maidenin ehkäpä kovin kiertue jonka tulen näkemään livenä onkin sijoitettu Stadionille... Perhana jää hailakka fiilis niistä kaikista hienouksista (lavasteista) jotka Areenalla näkisi paremmin.
Noh, sinne kuitenkin suunta. Tarkoitus olisi taas ostaa lippu suosiolla katsomoon (A?) kuten Metallicassakin, ei jaksa sitä ihmismassojen tunkua jota stadionin kenttä ja etenkin se jonotus vaatisi. A-katsomoon kun viimeksikin vain voisi kävellä sisään, sillä välin kun kenttäjono ylsi jonnekin Stoccalle asti. (ja tod.näk. näin on taas ensi kesänäkin)
Mitenkäs, kun täällä vuosi-pari sitten mietittiin Maidenin stadikkaesiintymistä ja todettiin ettei tulisi mitään ilman kunnon lämppäreitä/toisia esiintyjiä kuten vaikka Helloween ja jotain muita. Onko nyt tuulet muuttunut ja Maiden vetää yksin stadionin sittenkin täyteen ilman edes ilmoitusta läppäreistä??
stiflat wrote:
Noh, sinne kuitenkin suunta. Tarkoitus olisi taas ostaa lippu suosiolla katsomoon (A?) kuten Metallicassakin, ei jaksa sitä ihmismassojen tunkua jota stadionin kenttä ja etenkin se jonotus vaatisi. A-katsomoon kun viimeksikin vain voisi kävellä sisään, sillä välin kun kenttäjono ylsi jonnekin Stoccalle asti. (ja tod.näk. näin on taas ensi kesänäkin)
Pakko vaan uskoa, että ovet avattais aikaisemmin kuin Metallican keikalla tms parantavia toimintoja odottaisin järjestelyjen suhteen.
Tosin meidän Hevi-kööri (30-35 v sedät) ei ole eturiviä haikailemassakaan. Luultavimmin tulemme viimehetkellä paikalla ja kävellään kentällä siihen asti mihin tuuppimatta pääsee ja jäädään hurraamaan ja huutamaan... alkaa fiilis nousemaan ei voi mitään.
Ottaen huomioon tapahtuman ja bändin, niin kuinka paljon noita kenttälippuja luultavasti jää normaaleille ihmisille. Eli millainen osuus menee Pre salessa? Olisko 20-30 % kenttälipuista, joka jää vielä myyntiin? Vai onko toi liian toiveajattelua, että jäis noinkaan paljoa?
Can i play with madness - The prophet stared at his crystal ball
Luulen että suunnillaan puolet noista kenttälipuista jää normaaleille ihmisille kun epänormaalit ihmiset ovat ostaneet lippunsa pre-salesta. Tosin yritykset ostavat niistä vielä oman osuutensa niin varmaankin n.40-35% jää normaaleille ihmisille ostettavaksi.
A.Kivi wrote:Lippu kentälle plakkarissa! Palvelu toimi, kuin junan vessa.Stadikalla nähdään, brothers and sisters!
Näinpä! Yllättävän helppo ja hauskakin tapa, ja todella kätevä tapa saada liput ettei tartte maanantaina lähteä jonoilemaan. Perkele kun en meinannut uskaltaa sulkea sitä ruutua jossa se "Maksu vastaanotettu"-juttu oli. No, nyt sen suljettu ja lippupalvelun oman profiilini kautta tarkistettu et ne liput on oikeesti tilattu ja ne postitetaan kohta. Ei tätä meinaa uskoa edes vittu todeksi että oli noin helppoa. MAIDEN HERE WE COME
90% varmuudella mukana ollaan!Mutta ongelmia teettää se että vanhenpani eivät oiken ole kyllä kovin innokkaita kuskaamaan minua 350 kilometriä tuonne Helsinkiin..Mutta eiköhan ne pienellä suostuttelulla siitä järkeenny?Itse olen 170 senttinen että kannattaisiko noilla mitoilla mennä kentälle vai katsomoon?Melko varmasti katsomo D28 tai D29:iin tulee mentyä.
Todellakin kentälle, ei se pituutta katso että kannattaako sinne mennä, pitää vaan asennoitua niin että siellä tulee aivan varmasti olemaan tungosta ja kyynärpääiskuja.
^ Jepjep. Jos siellä kentällä pärjää 156-senttiset naisihmiset niin mikä ettei 170-senttiset nuoret miehet (?)...
Ainakaan Metallican keikalla ei ollut pahempia ongelmia kentällä, onnistuin jopa näkemään silloin tällöin lavallekin.
Viime syksynä Maidenin keikalla Tukholmassa järkkäri varoitteli mua pysymään sivummalla, mutta laski kuitenkin varoittelujen jälkeen etukarsinaan. Ja hengissä selvisin ihan hyvin.
condemned wrote: Katsomoista vaikea sanoa, A:lla ja D:llä on nykyään molemmissa katokset ja onhan noista aina kuulunut melkoista vinkumista että siellä kaikuu eikä mitenkään pikkasen vain.
Ite olin aikoinaan Bon Jovia kattomassa A-katsomossa ja soundit oli kyllä tukkoiset. Samboran kitaraakaan ei kuulunut juuri lainkaan.
Onkos missään suunnalla A/D katsomoa sitten soundit edes suht kohdillaan? Sattuneesta syystä kenttälippu ei tule nyt kyseeseen jotenka jonnekin päin katsomoa ahtauduttava.
Sellainen varmistus vielä että onhan se lava tämänkin keikan yhteydessä taas tuolla stadionintornin päässä? Eli jotkut A9-8-7-10 -paikat ovat ihan hyviä katsomon puolelta.
Tässä vielä tämä katsomokartta muillekin tiedoksi.
Tietääkö kukaan, että paljonko nittä lippuja yhteensä myytiin etukäteen? Ajattelin vaan, että jos 1/3 osa lipuista on jo myyty, niin pitää varmaan mennä jonottamaan hieman aikaisemmin maanantaina.
Don't forget, kids... The bigger your post count, the bigger your penis is.
herrasöör wrote:Tietääkö kukaan, että paljonko nittä lippuja yhteensä myytiin etukäteen? Ajattelin vaan, että jos 1/3 osa lipuista on jo myyty, niin pitää varmaan mennä jonottamaan hieman aikaisemmin maanantaina.
No haloo??!?!?!?!?! Jos Stadion vetää ~50 000 ihmistä, niin FC:n ennakkomyynnissä ei todellakaan ole myyty yli 15 000 lippua! Joku järki käteen nyt hei.
^^ Taidetaan puhua muutaman sadan kappaleen erästä, joka FC jäsenten osalta lippukannasta on lohkaistu. Ei taida suomalaisten osalta nelinumeroinen luku täyttyä lipunmyynnissä, vaikka ulkomailtakin tulijat auttaisivat...
And realize you are living the golden years...
6.7.2005 12.11.2006 14.11.2006 15.11.2006 17.7.2008 18.7.2008 2.8.2008
Jilona wrote:^ Jepjep. Jos siellä kentällä pärjää 156-senttiset naisihmiset niin mikä ettei 170-senttiset nuoret miehet (?)...
Ainakaan Metallican keikalla ei ollut pahempia ongelmia kentällä, onnistuin jopa näkemään silloin tällöin lavallekin.
Viime syksynä Maidenin keikalla Tukholmassa järkkäri varoitteli mua pysymään sivummalla, mutta laski kuitenkin varoittelujen jälkeen etukarsinaan. Ja hengissä selvisin ihan hyvin.
Itse ainakin kentälle menossa jos lipun sinne saan, ja pituutta suunnilleen 160cm. Ei siinä sit kai muuta kun stadikalle jonottamaan vaan aikasin, jos saisi suht läheltä lavaa paikan.
Istumapaikka ei oikeen innosta. Mut saa nyt nähdä sitten maanantaina että miten noiden lippujen kanssa käy. Vähän hirvittää
"Look, there's an albatross! ...Oh, I'm sorry, but it's a seagull."
Kyllähän tuonne on lähdettävä! Viime kiertueen jätin tietoisesti väliin, mutta tämä kiertue on juuri sellainen, jota olen maidenilta odottanut.Teema on kerrassaan loistava ja biisit...ai ai ai.....
Tormentor wrote:Yes, ai saatana, liput plakkarissa ja hotlakin varattu. Ei jaksa oottaa kesään, uiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiu!!!!! Kiitos, Peke, meidän kylän hevi-iskä!
Hell Yeah! Hey You Irons! Keikka sattuupi vielä parhaaseen kesään. Huolettomat parit lomapäivät Hesassa parhaassa seurassa parhaan bändin kanssa. Kesä tietysti itse keikan valoshown suhteen arsesta, mutta nyt se ei enää jaksa kiinnostaa, kun tietää saavansa parasta kasarilaatua ämyreistä. Widdhu Festarit... coool