^Eipä osunut ainakaan meikäläisen silmiin ko. opuksesta (eikä päivityssivuista) mainintaa punakantisesta Best Of The Beast-versiosta. Ilmeisesti siis jokin brassiversio kyseessä?
Versioita eri levyistä on ihan älyttömästi, ei ihme että Companion-kirja on saanut Maidenin Run To The Hills -tyylisiä päivityksiä.
Edward Mannerheim wrote:^Eipä osunut ainakaan meikäläisen silmiin ko. opuksesta (eikä päivityssivuista) mainintaa punakantisesta Best Of The Beast-versiosta. Ilmeisesti siis jokin brassiversio kyseessä?
Versioita eri levyistä on ihan älyttömästi, ei ihme että Companion-kirja on saanut Maidenin Run To The Hills -tyylisiä päivityksiä.
Ja terve tuloa laudalle!
Joo kiitos kiitos.
Olen kyllä huomannut että esim. http://www.maiden-collectors.com/ on varsin rajallinen etenkin CD-formaatin eri painosten kanssa, itelläkin jo parikin CD:tä joita sieltä ei löydy.
Kirjoitit "Companion-kirja on saanut Maidenin Run To The Hills -tyylisiä päivityksiä."? Tästä en ole kuullutkaan, kertoisitko mikä se tuommonen sitten on?
Kirjoitit "Companion-kirja on saanut Maidenin Run To The Hills -tyylisiä päivityksiä."? Tästä en ole kuullutkaan, kertoisitko mikä se tuommonen sitten on?
Run to the Hills on Iron Maidenin virallinen ja viimeisin biografiakirja, josta tosiaan tullut monta päivitystä ulos.
Run to the Hills on Iron Maidenin virallinen ja viimeisin biografiakirja, josta tosiaan tullut monta päivitystä ulos.
Ai perkeles, sori, on tuo tuttu kirja, aattelin (aamutuimaan yövuoron jälkeen pää sekasin) että ois tullu jotain uutta discografia kirjaa markkinoille.
^Heh, eihän sitä koskaan tiedä, koska seuraava painos RTTH-kirjasta julkaistaan. Onhan viime kerran jälkeen julkaistu jo pari levyä ja kierretty maailmaa ristiin rastiin.
Olishan tossa pari asiaa jotka voisiin tulla ryöstämään joku kerta. Itella vähän vähemmän, muttei kuitenkan kauaksi jää. Kassuja ei ole ollenkaan. Pitäisi taas vähän sijotella. Pukkaa vaan noita keikkoja joille pitäs päästä, ja rahaa on rajallisesti.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
Mulla olis ylimääräinen No prayer- kassu, näkyy sulta puuttuvan. Löytyiskö mitään vaihdossa?
Nytten ole mitään luovuttamassa hyllystäni, enkä osta tällä hetkellä mitään sori
Olishan tossa pari asiaa jotka voisiin tulla ryöstämään joku kerta. Itella vähän vähemmän, muttei kuitenkan kauaksi jää. Kassuja ei ole ollenkaan. Pitäisi taas vähän sijotella. Pukkaa vaan noita keikkoja joille pitäs päästä, ja rahaa on rajallisesti.
Nuo kassut oon saanu ihan helvetin halvalla esim. Live After Death tuplat 7e. Stalker voit tulla koittaan
Nuo kassut oon saanu ihan helvetin halvalla esim. Live After Death tuplat 7e. Stalker voit tulla koittaan
Joo, varaudu siihen
Mistä muuten oot noita kassuja ostellu? Netistä vaiko ihan kaupoista? En ole meinaan ikinä törmännyt noihin nettikauppojen ulkopuolella.
"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
^ Kaikki muut paitsi tuon ironmaiden-kassun oon hankkinu Huuto.net:ä ja tuo ironmaiden-kassu on siis Music Hunterista. En ole ihan varma, että olisinko joltain tältä foorumilaiselta ostanut, paljastakoon jos niin halutkoon
Perkule ku tuli tehtyä hyvä investointi. Live After Dead -figuuri 20€ lahtelaisessa divarissa. Sisältää Eddien yläosan lisäksi haudan ja jalat, jotka voi itte kiinnittää. Ainaki yhden Eddien -figuurin oon halunnu, ja tossa se nyt elää kuoleman jälkeen töllön päällä. Kuvittelin, et figuurien hinta on Suomessa paljon korkeempi.
Putee wrote:^ Kaikki muut paitsi tuon ironmaiden-kassun oon hankkinu Huuto.net:ä ja tuo ironmaiden-kassu on siis Music Hunterista. En ole ihan varma, että olisinko joltain tältä foorumilaiselta ostanut, paljastakoon jos niin halutkoon
Putee wrote:^ Kaikki muut paitsi tuon ironmaiden-kassun oon hankkinu Huuto.net:ä ja tuo ironmaiden-kassu on siis Music Hunterista. En ole ihan varma, että olisinko joltain tältä foorumilaiselta ostanut, paljastakoon jos niin halutkoon
Numberin sain joltain levymessulta 50 sentillä ^^ Eddie's Archivesin sain Huuto.netistä ja Edward on ollut himassa jo monta vuotta eikä mitää muistikuvaa siitä mistä sain^