Iron Maidenin paras kappale
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
-
- Berserkki
Tässä muutama
-Revelations aivan loistava biisi en osaa paljon kommentoida mutta pennusta asi oon tykänny, kylmiä väreitä menee aina kun biisin kuulen ehdottomasti paras Maiden kipale.
-Strange world loistava balladi, ehkä levyn paras biisi loistava paulin laulu en voisi kuvitella Brucen tätä laulavan...
-Hallowed be thy name biisiä kuunnellessa tulee vaan niin uskomaton fiilis...
Niin ja lähes kaikki levyjen nimi biisit on loistavia eritoten TNOTB, P, SOTSS, FOTD, BNW, DOD.
-Revelations aivan loistava biisi en osaa paljon kommentoida mutta pennusta asi oon tykänny, kylmiä väreitä menee aina kun biisin kuulen ehdottomasti paras Maiden kipale.
-Strange world loistava balladi, ehkä levyn paras biisi loistava paulin laulu en voisi kuvitella Brucen tätä laulavan...
-Hallowed be thy name biisiä kuunnellessa tulee vaan niin uskomaton fiilis...
Niin ja lähes kaikki levyjen nimi biisit on loistavia eritoten TNOTB, P, SOTSS, FOTD, BNW, DOD.
-
- Kisälli
Rime of The Ancient Marinerissa ihan loistava kohta on kun laulaa:
"Day after day, day after day... "
Tuo on niin rokkaava, koska tuossa studioversiossa laulun tavut menee juuri sopivasti säveliin verrattuna, ainakin minun mielestä sopii ku nyrkki silmään
Ja sitten kun laittaa bassot täysille tuossa kohdassa, nii uuhh! 
Pitkästä aikaa kuuntelin Piece of Mind -levyn kappaleita ja sieltä "löysin" uudestaan Quest For Firen, joka on minun mielestä yllättävän hyvä kappale, vaikka ei yllä maidenin parhaimmistoon..
Mutta yksi, joka yltää, on To Tame A Land, joka on niin loistava että heikompaa hirvittää.. Loistavat melodiat, loistavat väliosat, loistavat kaikki... Uskomaton kappale kerta kaikkiaan.
"Day after day, day after day... "
Tuo on niin rokkaava, koska tuossa studioversiossa laulun tavut menee juuri sopivasti säveliin verrattuna, ainakin minun mielestä sopii ku nyrkki silmään

Pitkästä aikaa kuuntelin Piece of Mind -levyn kappaleita ja sieltä "löysin" uudestaan Quest For Firen, joka on minun mielestä yllättävän hyvä kappale, vaikka ei yllä maidenin parhaimmistoon..
Mutta yksi, joka yltää, on To Tame A Land, joka on niin loistava että heikompaa hirvittää.. Loistavat melodiat, loistavat väliosat, loistavat kaikki... Uskomaton kappale kerta kaikkiaan.
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
-
- Kisälli
Eilen illalla, tai tänä yönä, kuuntelin ruetessani nukkumaan Iron Maidenin läpi.. Loistava levy kertakaikkiaan.. Kunnon nuoruuden meininkiä on niissä kappaleissa.. Varsinkin Phantom Of The Opera on niin loistava että huh huh..
Sillä levyllä ei muutenkaan ole kyllä yhtään heikkoa kappaletta..
Sillä levyllä ei muutenkaan ole kyllä yhtään heikkoa kappaletta..
Heheh! Pitt The Elder... Looorrd Palmerstone #DISH#
-
- Hang-Around
-
- Hang-Around
Vaikee sanoo parhaita mutta täl hetkel jaksaa kuunnella eniten
Prowler
Hallowed be thy name
Dance of death
The Evil that men do
Aces High
Fear of the dark
Paschendale
Powerslave
Prowler
Hallowed be thy name
Dance of death
The Evil that men do
Aces High
Fear of the dark
Paschendale
Powerslave
Last edited by TheWickerman on Fri Sep 10, 2004 23:56, edited 2 times in total.
Älä tee sitä tänään minkä voit tehdä huomenna......Jos jaksat
Huhhuh.. vaikee miettiä mikä olis paras biisi niiden kaikkien huippujen seasta
No mutta pitää sanoa että Aces High menee ylitse muiden, muistaakseni joskus '97 pyysin mummoani tuomaan jotain hevilevyjä kun oli menossa tallinnaan, no tuliaisena tuli sitten Best of the Beast (Nykyisin aitona tietysti)
ja eikun soimaan.. Ensimmäisenä laitoin tietysti kyseisen biisin tulille ja se kosahti heti! Mahtoi äitimuori ihmetellä kun oma poika riehuu päivät pitkät ja repeatilla sama biisi 

-
- Taka-ampuja
-
- Peräruiske
-
- Peräruiske
-
- Hang-Around