ROCK IN RIO FIILISTELY 25.5.2007 klo 22.00

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

Kiinnostaako yhtäaikainen keikkakatselmus kotosalla?

Paras idea pitkään aikaan
20
23%
Ihan jees, vaikka tuskin tulee osallistuttua
46
53%
Idea on kuollut jo syntyessään, eli haudatkaa tämä topic
21
24%

Total votes: 87

Magic
Bändäri
Bändäri

Post by Magic »

Noh pysykääpäs mukana tässä fiilistelyssä... onko Keinonen vielä linjoilla? tai siis Riossa... 8)
Suomi Finland, Perkele!
Magic
Bändäri
Bändäri

Post by Magic »

IIIIIRON MAIDEEEEEEEEN!!!!!!!!!!!!!!!!! ja Murray valokeilassa...
Suomi Finland, Perkele!
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

Kuuleeko Suomi, here's Rio calling!

Nyt on siis saatu virallinen setti pakettiin, ja voi jumalauta mitä tappokamaa, ainakin viimeisen neljän biisin yhdistelmä, vittu! Ja bändistä sen verran että ei saatana, KAIKKI jätkät aivan tulessa. Nicko soittaa todella elävästi, Bruce kuullostaa hyvältä ja kolmen amigon kädet ovat totaallisen liekeissä. Nyt vielä muutama encore ja mä olen pähkinöinä. Ainakin tuota encorelistaa katsoessa, huhhuh.

EDIT: Nicko is the man! :lol: :wink:
You're shit and you know you are
Magic
Bändäri
Bändäri

Post by Magic »

Ja sitten encoret.... Ja mikä voisikan olla parempi encore biisi kuin The Number Of The beast.... rookie ja kaikkien hieman Maiden tuntemusta omaavien biisi...
Suomi Finland, Perkele!
Magic
Bändäri
Bändäri

Post by Magic »

Kyllä se on soolojen kuningas toi Smith...
Suomi Finland, Perkele!
*pulkkinen*
Kisälli
Kisälli

Post by *pulkkinen* »

Nyt tulee kovimmista biiseistä se kaikkein kovin "Raniiiiing loooooooooooow"
Magic
Bändäri
Bändäri

Post by Magic »

Sitten minun lemppari biisi numero 2 eli Hallowed... kiteyttää niin kauniisti kaiken mistä MAIDENISSA on kyse ja olen siis ollut fani vuodesta 1988 siskoni antoi minulle the number of the beast kasetin ja sillä tiellä ollaan ja olen ikuisessa kiitollisuuden velassa siskolleni...fiilistely jatkuu...kommentoikaa, prkl
Suomi Finland, Perkele!
Magic
Bändäri
Bändäri

Post by Magic »

Historian havinaa eli Sanctuary... täältähän sE RATSASTUSKOMPPI ON PERÄISIN...
Suomi Finland, Perkele!
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Magic wrote:Historian havinaa eli Sanctuary... täältähän sE RATSASTUSKOMPPI ON PERÄISIN...
Hä? Ratsastus? Sanctuary? Ei ymmärrä...
Magic
Bändäri
Bändäri

Post by Magic »

noh se pysäytys,jossa esitellään bändi ja ta ta ta ta ta ta taaa taa taa taa ja silleen..
Suomi Finland, Perkele!
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Niin no joo... Hyväksytään. ;)
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

^Huijui, viimeistä viedään. Oli tämä vähän maratonin oloinen, mutta aika helvetin hauska sellainen, otetaan joskus uudestaan, ja silloin käsittelyyn Death On The Road! :wink: Kiitos Magic loistavasta ideasta!
Magic
Bändäri
Bändäri

Post by Magic »

Legendaarinen lopetus eli Run To The Hills.. tsiigatkaa rumputyöskentelyä...
Suomi Finland, Perkele!
GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Fender wrote:^Huijui, viimeistä viedään. Oli tämä vähän maratonin oloinen, mutta aika helvetin hauska sellainen, otetaan joskus uudestaan, ja silloin käsittelyyn Death On The Road! :wink: Kiitos Magic loistavasta ideasta!

Viikon päästä samoihin aikoihin ehdottomasti! DOTR vois olla ihan hyvä veto, vaikkei olekkaan mitään verrattuna rock in rioon. Joku history pt.1:n keikoista vois olla myös siisti katsoa kimpassa.. Toivottavasti paljon enemmän porukkaa ku tänää, ku meinas mennä vähän yksin puheluks! 8)
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

Viikon päästä (melkein) samoihin aikoihin toiset katsovat isolla areenalla Maidenia, toiset tyytyvät katsomaan pikkutöllöstä ;)

Sen tosin lupaan että juomiseen me osallistumme ensi perjantaina kyllä :D
antero_
Hang-Around
Hang-Around

Post by antero_ »

en halua valittaa mut ehkä ihmisillä on muutakin elämää pe iltana? ei sillä Rock In Rio on hyvä pläjäys =)
Magic
Bändäri
Bändäri

Post by Magic »

Kiitos aivan saatanasti niille, jotak jaksoivat osallistua tähän fiilistely iltaan, koska ainakin minulle tällaiset ovat otdella tärkeitä. Katsotaan nyt sitten kuka seuraavana vetää tällaisen illan eli siis kapellimestari pitää olla kuten huomasitte... mutta nyt sitten baariin tai petiin... Up to yours!
Suomi Finland, Perkele!
asa
MAIDEN HELL
MAIDEN HELL

Post by asa »

antero_ wrote:en halua valittaa mut ehkä ihmisillä on muutakin elämää pe iltana? ei sillä Rock In Rio on hyvä pläjäys =)

Ja pointti oli? Jos on jotain muuta tekemistä, niin tehköön. Halukkaat katsokoon DVD:tä ja riemuitkoon.

Tosin en oikein itse täysin ymmärtänyt tätä tarkoitusperää, varsinkin kun homma jäi muutaman ihmisen chattailuksi. Ehkä se vaatii sen kaljan elimistöön. Mutta Herr Keinonen ottakoon kantaa tällaisten hyväksymiseen, itse äänestän nyt tyhjää.
_maiden_
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by _maiden_ »

^^^Miksi siihen sitten piti edes kommentoida, jos ei ollut tarkoitus valittaa tai jos ei kiinnosta?
Kai sitä nyt jokainen saa tehdä mitä itse haluaa, eikä Maiden tosiaankaan ole lainkaan hullumpi tapa viettää iltaa. 8)
Itse en tässä Rio-illassa ollut mukana, mutta ehkä joku toinen kerta.

EDIT: Asa tossa jo meikäläisenkin ajatukset ehti aika hyvin tiivistää.
Last edited by _maiden_ on Sat May 26, 2007 0:10, edited 1 time in total.
Give me Ed...'Til I'm dead
antero_
Hang-Around
Hang-Around

Post by antero_ »

siis juuri tarkoitin sitä kun kun jäi tämä idea "kaksinpuheluksi" mutta muuten kyl pitkästä aikaa hyvä topicin aloitus :)
Fender
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by Fender »

GODOFTHUNDER wrote:
Fender wrote:^Huijui, viimeistä viedään. Oli tämä vähän maratonin oloinen, mutta aika helvetin hauska sellainen, otetaan joskus uudestaan, ja silloin käsittelyyn Death On The Road! :wink: Kiitos Magic loistavasta ideasta!

Viikon päästä samoihin aikoihin ehdottomasti! DOTR vois olla ihan hyvä veto, vaikkei olekkaan mitään verrattuna rock in rioon. Joku history pt.1:n keikoista vois olla myös siisti katsoa kimpassa.. Toivottavasti paljon enemmän porukkaa ku tänää, ku meinas mennä vähän yksin puheluks! 8)
Tai miksei vaikka kaikki kolme, kun ovat niin lyhkäsiä kaikki? Ensi kerralla enemmän porukkaa, kun tosiaan jäi vähän kaksinpuheluksi koko homma. Ei varmaan DOTR:ia varten tarvitse aloittaa omaa topiskia, kunhan vain vähän muuttaa nimeä, vaikkapa kotisohvafiilistelyt part II, DOTR. Tästä sitten varmaankin pikkuhiljaa petiin, hauskaa perjantai-illan/yön jatkoa kaikille!
Tenacious
Hang-Around
Hang-Around

Post by Tenacious »

Tosi nastan idean hokasit, Magic! Ei nyt ainakaan tällä kertaa tullut katottua, mutta fiilis oli varmaan mahtava. Pitäis hankkia toi DOTR DVD jos seuraavaan (ehkä) meinaa tulla. :)
Kris Letang #58
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Hyvä idea tämä topicci kyllä.
Mutta tuli sitten oma idea tuosta soittolistasta.

Tänään tässä viime tuntien aikana on muutaman oluen kera tullut katsottua valittuja kappaleita mm. seuraavilta keikoilta:

1981.4.29 Bremen
1986.10.16 Sheffield
1986.11.15 Gothenburg
1986.11.29 Paris
1987.1.13 Philadelphia
1993.5.9 Milano
1996.8.24 Sao Paulo
1999.7.20 Toronto
1999.7.11 St.Johns

Ehkä vielä jotain muutakin tulee katsottua kenties...
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Kyllähän kimppafiilistely vaikka netissä on ihan kivaa. Ja kun kuunnellaan jo julkaistuja vetoja niin homma toimiakseen vaatisi useita kanssaeläjiä/kirjoittajia sekä myös analyyttisempää kommentointia.. Kerran meseilin lappiksen kanssa kimppakuuntelulla metallicaa ja siinä oli jotain, mistä sai kiinni ;)

Kyllä itse voisin vastaavaan fiilistelyyn osallistua vaikka tietty ns ennennäkemättömät web-castin kerää eniten mielenkiintoa.
Into Iron Maiden Since 1983
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Peke wrote: Kyllä itse voisin vastaavaan fiilistelyyn osallistua vaikka tietty ns ennennäkemättömät web-castin kerää eniten mielenkiintoa.
Saman suuntaisia tunnelmia täälläkin asian tiimoilta.
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Post Reply