Olinki jo unohtaa miten hieno keikka tämä on! Tällä hetkellä pauhaa Ghost Of The Navigator, jota pidin aiemmin tunnelmanlatistajana, mutta kyllä tämä jumalauta nykyään toimii!
Voi pjessus, oliko tästäkin jo 7 vuotta? Kyllä aika menee sellaista vauhtia, että huh huh. Oikeastaan nyt vasta tajuaa, että ens lauantaina on taas tätä namia tarjolla ihan lifenä.
Tässä Ghost of the Navigatorissa Steven leikkaus on erityisen "vilkasta" ajoittain...
Ja seuraavana BRAVE NEW WORLD paras biisi tältä lätyltä...ja tämä versio on kyl ehdottomasti paras....kommentteja pliis...vai olenko ainoa joka on hieman bissepöhnässä....MAIDEN!!!
Huhhuh tosiaan, seitsemän vuotta. Tämä BNW oli ensimmäinen livepätkä jonka näin maidenilta, ja sen intron seisomisen jälkeen alkaneeseen juoksemiseen ihastuin syvästi. Varsinkin Janickiin.
piti sitten tuota 2 minutesia ruveta revittelemään skitalla videon mukana:D Hyvin potkii ja paljon kovempi tempo kuin levyllä
Yeah, they pull at my hair, and call out my name. They think I'm cool and got no worries with fame. But I'm living to lose and dying to win. With those people around here my patience wears thin.
Ai juma noi steven bassojuoksutukset tossa 2 minuutin lopussa. Nicko veti muute lopun tuktukua, eiks se sithallinnu Heel-toe teknikkaa viellä kasarilla niin hyvin että oisi voinut levyllekkin tuon noin vetää, ää en kyl usko, luulen että tukutukut tuli tohon vaa ihan fiilis pohjalta.
Edit.Wereeee bloooood brothers!
Last edited by *pulkkinen* on Fri May 25, 2007 22:35, edited 1 time in total.
Ite harkitsin kans että vittu, soitanko?! No, päädyin siihen että keskityn tänne kirjoitteluun ja katselemiseen. Oliko se Brucen Britney Spears-dissaus joka leikattiin pois, ennen Blood Brothersia?
EDIT: Improvisaatiota rumpujen soittoon, perkele! Ja vaikka BB enimmäkseen meneekin sillä klassikko sointukululla, niin on se Steve aika veijari, ihan mielettömän hiljaisen väliosan säveltänyt.
Nyt täytyy hieman fiilistellä, koska ne jotka eivät minua tunne niin olen henkeen ja vereen Blaze Bayley fani ja en ole koskaan ymmärtänyt Blazen dissausta ja en tule koskaan hyväksymään... minulle paras Maiden levy on The X Factor koska sen ilmestymispäivänä mummoni kuolija se on muutenkin loistava levy... Bruce ei koskaan pysty tulkitsemaan näitä biisejä tarpeeksi hyvin... sori jos Blaze ei pääse äänellään tarpeeksi korkealle, mutta äänessä on voimaa, munaa, tunnetta inhimillisyyttä ja ryyppäsin Blazen kanssa Rocktownin keikalla ja tunteet vain syvenivät tähän Englannin "apinamieheen"... todella inhimillinen ja sydämellinen kaveri ja hänenn tuore vaimonsa myös.... mutta siis Blaze eran paras biisi menossa SIGN OF THE CROSS...
^Blaze on loistava laulaja, jonka matala ja tumma ääni sopii loistavasti erityisesti X-Factorin biiseihin. Mutta uskallan silti väittää, että Bruce vetää Sign of the Cross:n vähintään yhtä hyvin.
^^Mä taas diggailen kyllä enemmän tästä Brucen vedosta, vaikkei tässä paljon lauletakkaan. Vittu mikä fiilis ku Harris mossaillee selkä yleisöön päin rumpulavan edessä.
Tätä biisiä en ole koskaan tajunnut ja täällä foorumillakin on ollut keskustelua tästä monesti, mutta on mennyt ohi erityisesti Lappis on ollut kiinnostunut tästä ja hänellä on jotain syvällisempää tästä biisistä... itse en saa oikein mitään irti tästä... kertokaa mistä tämä biisi kertoo?... ihan jees kitara melodiaa kyl...
Perkele 20 minuuttia myöhästyin näistä kekkereistä.. Jospa sitä sitten mahdollisesti ens viikolla (Jos on) kerkeäis mukaan.. Eikö se ois Death on the road sillon?
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
Ja sitten legendaarista legendaarisempi Clansman... ja sanokaa mitä snotte, mutta minulle tällä biisillä on ainoastaan yksi laulaja eli BLAZE BAYLEY!!!!