No tuskin nyt missään iltapäivälehdissä mitään kovin syvääluotaavia haastatteluja Maidenista ikinä on ollut. Enemmänkin kannattaa musiikkilehdistä katsella ja etsiä.WhiteRabbit wrote:Jos nyt tähän väliin sanon, niin jos Maidenia on lehdissä esim. Ilttis niin ne on vaan sellanen rutiini katsaus. Miksei enään oo kunnon haastatteluja ole? Vastaan nyt itse omaan kysymykseeni (säälittävää eikö?): no varmaan sen takia koska se olisi silloin liian rutiini! Ei se ole mitenkään ihmeellistä jos IM tulee Suomeen. Jos olisi vipo "HeiHei"-kiertue niin silloin muttei muuten....
Maiden medioissa
Moderator: The Killer Krew
-
- Sateentekijä
Ai sori.....mä unohdin laittaa tohon myös ton telkkari puolen......koska tarkotin myös telkkua (tavallaan) tossa. Ja niin sanottuja normaaleja päivälehtiä.Brain Damage wrote:No tuskin nyt missään iltapäivälehdissä mitään kovin syvääluotaavia haastatteluja Maidenista ikinä on ollut. Enemmänkin kannattaa musiikkilehdistä katsella ja etsiä.WhiteRabbit wrote:Jos nyt tähän väliin sanon, niin jos Maidenia on lehdissä esim. Ilttis niin ne on vaan sellanen rutiini katsaus. Miksei enään oo kunnon haastatteluja ole? Vastaan nyt itse omaan kysymykseeni (säälittävää eikö?): no varmaan sen takia koska se olisi silloin liian rutiini! Ei se ole mitenkään ihmeellistä jos IM tulee Suomeen. Jos olisi vipo "HeiHei"-kiertue niin silloin muttei muuten....
"Killing two birds with one stone, it’s particularly violent but it works in metal." - Rob Halford
Maidenin, kuten varsin monen muunkin bändin, kohdalla on lähes kaikki sanomisen arvoinen jo sanottu sataan kertaan. Jos ja kun bändi nykyään haastatteluja antaa, on tarkoitus yleensä yksinomaan myydä jotain, uutta levyä, kiertuetta jne. Harvoin saa edes asiansa osaava, ei ainoastaan ympäripyöreitä kyselevä, toimittaja jotain tosifaneille uutta informaatiota puristettua.
-
- Peräruiske
Menköön tämä tänne, satuin tuossa lueskelemaan pizzoja hakiessa uusinta GTI-lehteä ja siellä oli tämmönen.
PROJECT EDDIE – BMW 330CI M INDIVIDUAL CABRIO ´02 eli maidenfani on maalannut bemariinsa Eddie kuvia useammankin. Kyllähän tolla kelpais ajella.
PROJECT EDDIE – BMW 330CI M INDIVIDUAL CABRIO ´02 eli maidenfani on maalannut bemariinsa Eddie kuvia useammankin. Kyllähän tolla kelpais ajella.
-
- Viikonloppusoturi
Löytyykö tuosta kuvia, muualta kuin tuosta lehdestä?Hese wrote:Menköön tämä tänne, satuin tuossa lueskelemaan pizzoja hakiessa uusinta GTI-lehteä ja siellä oli tämmönen.
Sanoisin, että tuo lihavoitu-paitainenPertti Keinonen wrote:Otin skannerin duunista lainaksi kotiin viikonlopuksi ja tarkoitus olisi skannailla pari artikkelia sivuille. NYT-liitteen juttu on yksi niistä. Olikos Relic Mr. Harley, aurinkolasimies vai itse Koskisen tuttu (siis jutun kirjoittaja?).

Kiitoksia skannauksesta, oli mielenkiintoinen juttu nimmariharrastuksesta, vaikken ehkä itse noin tuntikausia viettäisi odotellen, heh
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Itse veikkaisin kakkosvaihtoehtoa, jos toki roolit ja kommentit ovat osin sekoittuneet.Jussi K wrote:Sanoisin, että tuo lihavoitu-paitainen.Pertti Keinonen wrote:NYT-liitteen juttu on yksi niistä. Olikos Relic Mr. Harley, aurinkolasimies vai itse Koskisen tuttu (siis jutun kirjoittaja?).
Mielestäni Bruce oli oikein edustava hienossa hatussaanNYT-liite wrote:"Dickinson on pieni mies ja näyttää lippalakissaan hassulta."

Ihan sama vaikka pistäis hulahulahameen päälleTerris wrote:Brucen tyyli ei ole kyllä mikään paras. Kuin jostain Tarjoustalosta olisi käynyt vaatteensa hakemassa.

Mutta jollain tietyllä lailla nuo Brucen arkivaatteet ovat hyvin kiehtovia ja viehättäviä mun silmissä.
Jaksan tuntikaupalla tuijotella noita lippiskuvia. Niihin vaan jää koukkuun. Vähän niin kuin jäin spandexiin koukkuun.
-
- Sateentekijä
Minunkin ääneni menee kyllä ennemmin tuollaisille arkivaatteille, kuin millekkään extravaganza-kalliille asusteelle. Tuo bändiä lähemmäksi normi kaduntallaajia, ja siten on paljon kiehtovampi.Dante wrote:Mutta jollain tietyllä lailla nuo Brucen arkivaatteet ovat hyvin kiehtovia ja viehättäviä mun silmissä.
Jep. Ei sillä että kiinnostaisi mitä vaatteita pitävät normaalisti mutta kyllähän tuommoiset perus arkivaatteet nyt hienompia on ku jotkut ihme trendipellehuippukalliit vermeet.darealjyra wrote:Minunkin ääneni menee kyllä ennemmin tuollaisille arkivaatteille, kuin millekkään extravaganza-kalliille asusteelle. Tuo bändiä lähemmäksi normi kaduntallaajia, ja siten on paljon kiehtovampi.Dante wrote:Mutta jollain tietyllä lailla nuo Brucen arkivaatteet ovat hyvin kiehtovia ja viehättäviä mun silmissä.
Ei siihen pukeutumiseen nyt tarvi niin jumalattomasti keskittyä.
"Suuteleminen ennen avioliittoa on esiaviollista seksiä." -Veli Saarikalle
-
- Azazel
Ei mitään havaijipaitoja, vaan kunnon nahkakuteet tyyliin Raising Hell päälle.Stratocaster wrote:Juuri näin. Hirvittää ajatellakin Brucea niissä perkeleen "nahanpalaläppä"-housuissa ala DOTR. Vielä kun saataisiin lavalle asti kulahtanut havaijipaita niin.Dante wrote:Mutta jollain tietyllä lailla nuo Brucen arkivaatteet ovat hyvin kiehtovia ja viehättäviä mun silmissä.

Tai sitten golden era-kiertueella vetäisivät päälle niitä legendaarisia 80-luvun aniliininpunaisia spandexeja.Stratocaster wrote:Juuri näin. Hirvittää ajatellakin Brucea niissä perkeleen "nahanpalaläppä"-housuissa ala DOTR. Vielä kun saataisiin lavalle asti kulahtanut havaijipaita niin.Dante wrote:Mutta jollain tietyllä lailla nuo Brucen arkivaatteet ovat hyvin kiehtovia ja viehättäviä mun silmissä.
Ja missä ovat Harrisin ruutusukkahousut?

Ja jos olisivat vetäneet ihan aikakauden mukaisilla vermeillä, olisi Early Days kiertueella pitänyt vähintään parin jantterin soittaa ilman paitaa.
Tosin silloin shown visuaalinen puoli saisi ihan uusia ulottuvuuksia...

Mutta onhan Murray laihtunut silminnähden, RIR:llä näkyy mahakumpua olevan, nyttemmin taas on solakoitunut mies.
Tyylistä jatketaan sit täällä.
And your last thought was that you have become a noise a thin, nameless noise, among all these others howling in the empty dark room.
darling didn't we kill you?
darling didn't we kill you?
Laitetaan tämä nyt virallisilta sivuilta tännekin. Mielenkiintoinen tutkimus. Hevi on älykkäiden ihmisten musaa. 
The Telegraph linkki 1
The Telegraph linkki 2

The Telegraph linkki 1
The Telegraph linkki 2
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Eilisessä Headbanger Böölssissä, (on muuten paska ohjelma, mut katon silti
) tuli pätkää Maidenin dubain keikasta. Onkos tietoa tuliko se kuvattu kokonaan? Onko se jo näytetty jossain, saako sitä mistään? Milloin se tulee Yle 2:lta? Mistä mä saan sen? Hä?
Juu, oli vaan semmosen näköstä kuvausta etti ollu mistään "kuvataan fiiliksiä" meinigistä kyse, vaan usempaa kameraa kehissä ja korkeelta yleisän päältä ja kaukaa, läheltä ja niin poijes päin. Rupes sykkii tou rautasydän taasen...

Juu, oli vaan semmosen näköstä kuvausta etti ollu mistään "kuvataan fiiliksiä" meinigistä kyse, vaan usempaa kameraa kehissä ja korkeelta yleisän päältä ja kaukaa, läheltä ja niin poijes päin. Rupes sykkii tou rautasydän taasen...
-
- Kundalini
Se ilmeisesti kuvattiin kokonaan ja näytettiin jollain paikallisella TV-kanavalla(?). Jollain Maidenin fanifoorumilla puhuttiin että sieltä julkaistasDevilLook wrote:Eilisessä Headbanger Böölssissä, (on muuten paska ohjelma, mut katon silti) tuli pätkää Maidenin dubain keikasta. Onkos tietoa tuliko se kuvattu kokonaan? Onko se jo näytetty jossain, saako sitä mistään? Milloin se tulee Yle 2:lta? Mistä mä saan sen? Hä?
oikeinpa DVD, mutta en jaksa uskoa. Meininki oli taas se että joku oli postannu sinne foorumille jonkun kuulleen Rodin puhuvan sellaista. Lienee pelkkää spekulaatiota siis. But you'll never know...
Pätkään liittyen muuten, ni taisipahan setä Murray ollut käynyt parturissa. Kohtakohan ne kaikki vetävät Bruce kuontalot?OsmaGunner wrote:Se ilmeisesti kuvattiin kokonaan ja näytettiin jollain paikallisella TV-kanavalla(?). Jollain Maidenin fanifoorumilla puhuttiin että sieltä julkaistasDevilLook wrote:Eilisessä Headbanger Böölssissä, (on muuten paska ohjelma, mut katon silti) tuli pätkää Maidenin dubain keikasta. Onkos tietoa tuliko se kuvattu kokonaan? Onko se jo näytetty jossain, saako sitä mistään? Milloin se tulee Yle 2:lta? Mistä mä saan sen? Hä?
oikeinpa DVD, mutta en jaksa uskoa. Meininki oli taas se että joku oli postannu sinne foorumille jonkun kuulleen Rodin puhuvan sellaista. Lienee pelkkää spekulaatiota siis. But you'll never know...

Kuinka lyhyeksi?Sameli wrote:Pätkään liittyen muuten, ni taisipahan setä Murray ollut käynyt parturissa. Kohtakohan ne kaikki vetävät Bruce kuontalot?OsmaGunner wrote:Se ilmeisesti kuvattiin kokonaan ja näytettiin jollain paikallisella TV-kanavalla(?). Jollain Maidenin fanifoorumilla puhuttiin että sieltä julkaistasDevilLook wrote:Eilisessä Headbanger Böölssissä, (on muuten paska ohjelma, mut katon silti) tuli pätkää Maidenin dubain keikasta. Onkos tietoa tuliko se kuvattu kokonaan? Onko se jo näytetty jossain, saako sitä mistään? Milloin se tulee Yle 2:lta? Mistä mä saan sen? Hä?
You're shit and you know you are