No eipä kyllä ole. Nyt on, kiitos sinulle siitä.Iivis wrote:^ Onko kertaakaan käynyt mielessä että kirjoittaisi tuon "Raising Hell" googleen? Ei se niin vaikeata ole.
Q/A - Kysy asiantuntijoilta
Moderator: The Killer Krew
-
- Vempare
Killers = Assesinos
Löytyy hyllystä ilmeisesti Espanjan painos Killers LP:stä. Kannessa killers-sanan tilalla lukee tuo asessinos. Onko minkä arvoinen / harvinainen?
Onko tämä mennyt ohi , vai eikö kukaan osaa vastata ? Harmi , sillä sinäänsä nuo himottaisi. Riski ostona tuo hintakaan ei olisi paha , mutta kuitenkin..Aces High wrote:Olisi pientä probleemaa koskien Maideniin liittyviä Tribute albumeita. Tälläiset näin anttilassa pilkka hintaan (olisiko ollu lähellä 5e) :
http://images-eu.amazon.com/images/P/B0 ... ZZZZZZ.jpg
sekä
http://img.billiger.de/p/D_50434963.jpg
Muistaakseni kansissa olisi mainittu jotain, että Paul olisi vokaaleissa , mutta kun en ole 100% varma , niin en ajatellut laittaa viestiä Paulin topicceihin. Kuitenkin nuo kun saisi niin halpaan hintaan , niin kysyisin , että onko millaista materiaalia ? Kovaa menoa ? Kannattavat ostokset ? Molemmissa oli varsin kattavat biisilistatkin.
-
- Azazel
^ 6:CDtä, snapsilasin ja jotain muuta pikkurääsää. CD:Illä B-puolia, Beast Over Hammersmith-livekeikka 1982 yms.
www.maidenfans.com/imc
Ja sieltä albums, löytyy kivasti tietoa kaikesta Maidenin julkaisemasta materiaalista. Suosikkisivustojani.
www.maidenfans.com/imc
Ja sieltä albums, löytyy kivasti tietoa kaikesta Maidenin julkaisemasta materiaalista. Suosikkisivustojani.
Kysytäänpä täällä, että olisko laudan ammattilaisilla jotain vinkkejä hyvästä vinyylisoittimesta? Kaipalisin siis uutta vinyylisoitinta ei nyt jokapäiväiseen, mutta vähintään viikottaiseen käyttöön. Tärkeää olisi hyvä hinta-laatu-suhde. Ja lukiolaisen budjetilla mennään, joten ei nyt ihan kalleimpia vehkeitä.
Itse en näistä pahemmin ymmärrä, mutta perheen oma vinyylisoitin on ikivanha ja kooltaan aivan järkyttävä, joten ei mitenkään mahdu esim. mun huoneeseen, joten oma pitäisi hommata, kun noita vinyyleitäkin alkaa kertymään.
Itse en näistä pahemmin ymmärrä, mutta perheen oma vinyylisoitin on ikivanha ja kooltaan aivan järkyttävä, joten ei mitenkään mahdu esim. mun huoneeseen, joten oma pitäisi hommata, kun noita vinyyleitäkin alkaa kertymään.
Muuten onko porukka tilannut tuota Different World jenkkiversiota tuolta levykauppaäxästä ? Itse olen tilannut ja sen alun perin piti tulla jo joskus marraskuun alussa, mutta se on viivästynyt tähän päivään ja he lupasivat sen tulevan tänään :E mutta ei oo tippunut postiluukusta. Eli kyselisin, että onko muilla tullut sitä vielä ?
Se on sellainen metallilaatikko minkä päällä lukee Iron Maiden ja sen laatikon sisältä löytyy pieni muki, jossa lukee Iron Maiden ja se boksi maksaa ihan perkeleesti. Niin on siinä pari levyäkin joilta löytyy esim. 5 liveversiota Iron Maiden -kappaleesta. Ei siitä kannata missään huutonetissä kiskurihintoja maksaa, koska Steven kotihiiri tai vastaava täyttää varmasti lähiaikoina taas tasavuosia, jonka kunniaksi turhuus julkaistaan uudestaan erivärisissä kansissa. Kyllähän nuo singlejen b-puolet kelpaisi, mutta tuosta tuplasta sopiva hinta olisi sellainen 10-15 euroa, koska pelleversioitahan ne suurimmaksi osaksi ovat. Ainut kerta kun olen harkinnut piraatin ostoa oli kun tämän tuplan erillisenä jollain levymessuilla näin, mutta jäi sekin hankkimatta kun hintaa oli liki kolmekymppiä. On se jumalauta kumma kun ei tuota Best Of The B-Sidesia voida erikseen julkaista kun yksittäisiä singlejäkin täytyy uudelleenjulkaista. Kieltäydyn ostamasta enää ainuttakaan levyä, jolta löytyy parivaljakko Sanctuary – Iron Maiden.Doom wrote:Mikä siinä Eddie Archivessa on, että se maksaa niin julmetusti?
Mitä kaikkea se sisältää?
Olen kyllä aika paljon kanssasi samaa mieltä.Iron Fist wrote:Se on sellainen metallilaatikko minkä päällä lukee Iron Maiden ja sen laatikon sisältä löytyy pieni muki, jossa lukee Iron Maiden ja se boksi maksaa ihan perkeleesti. Niin on siinä pari levyäkin joilta löytyy esim. 5 liveversiota Iron Maiden -kappaleesta. Ei siitä kannata missään huutonetissä kiskurihintoja maksaa, koska Steven kotihiiri tai vastaava täyttää varmasti lähiaikoina taas tasavuosia, jonka kunniaksi turhuus julkaistaan uudestaan erivärisissä kansissa. Kyllähän nuo singlejen b-puolet kelpaisi, mutta tuosta tuplasta sopiva hinta olisi sellainen 10-15 euroa, koska pelleversioitahan ne suurimmaksi osaksi ovat. Ainut kerta kun olen harkinnut piraatin ostoa oli kun tämän tuplan erillisenä jollain levymessuilla näin, mutta jäi sekin hankkimatta kun hintaa oli liki kolmekymppiä. On se jumalauta kumma kun ei tuota Best Of The B-Sidesia voida erikseen julkaista kun yksittäisiä singlejäkin täytyy uudelleenjulkaista. Kieltäydyn ostamasta enää ainuttakaan levyä, jolta löytyy parivaljakko Sanctuary – Iron Maiden.Doom wrote:Mikä siinä Eddie Archivessa on, että se maksaa niin julmetusti?
Mitä kaikkea se sisältää?

-
- Hang-Around
Sama täällä, ei ole vielä tipahtanut postiluukusta. En ole aivan perillä, että olisiko sinkun pitänyt saapua levykauppa Äxään eilen vai julkaistaanko se vasta silloin Jenkeissä.Putee wrote:Muuten onko porukka tilannut tuota Different World jenkkiversiota tuolta levykauppaäxästä ? Itse olen tilannut ja sen alun perin piti tulla jo joskus marraskuun alussa, mutta se on viivästynyt tähän päivään ja he lupasivat sen tulevan tänään :E mutta ei oo tippunut postiluukusta. Eli kyselisin, että onko muilla tullut sitä vielä ?
Olen kyllä ymmärtänyt, että 29. päivä olisi pitänyt saapua Levykauppa Äxään.
Odotellaan...
rainmaker91 mielikuvituksettomin nimimerkki jonka satuin keksimään.
Käytettynä saattaisi olla fiksuinta ostaa. Hyvät, tai edes kohtuulliset levarit maksaa kuitenkin jonkun verran tänä päivänä. Uudet ok-laatuiset maksavat about jostain parista sadasta ylöspäin.corppa wrote:Kysytäänpä täällä, että olisko laudan ammattilaisilla jotain vinkkejä hyvästä vinyylisoittimesta? Kaipalisin siis uutta vinyylisoitinta ei nyt jokapäiväiseen, mutta vähintään viikottaiseen käyttöön. Tärkeää olisi hyvä hinta-laatu-suhde. Ja lukiolaisen budjetilla mennään, joten ei nyt ihan kalleimpia vehkeitä.
Esim. hifilehden webtorilla on aina muutamia soittimia myytävänä. Jostain hifi-liikkeistä saattaa myös välillä löytää käytettyjä; TL-audio, Mr Hifi, Audiostar, Kruunuradio. Samoista paikoista löytynee myös uusia pelejä. Esim Regan ja Dualin pelit on ihan passeleita.
Melkein tärkeintä on kuitenkin suht laadukas äänirasia, joka kannattaa yleensä ostaa uutena käytettyyn levariin.
Vaikka hinnat saattaa tuntua kovilta, on syytä muistaa että laadukkaalla soittimella ne vinyylitkin pysyy kunnossa.
Huomenna pitäis tipahtaa, jos niitten puheisiin on yhtään uskomista.rainmaker91 wrote:Sama täällä, ei ole vielä tipahtanut postiluukusta. En ole aivan perillä, että olisiko sinkun pitänyt saapua levykauppa Äxään eilen vai julkaistaanko se vasta silloin Jenkeissä.Putee wrote:Muuten onko porukka tilannut tuota Different World jenkkiversiota tuolta levykauppaäxästä ? Itse olen tilannut ja sen alun perin piti tulla jo joskus marraskuun alussa, mutta se on viivästynyt tähän päivään ja he lupasivat sen tulevan tänään :E mutta ei oo tippunut postiluukusta. Eli kyselisin, että onko muilla tullut sitä vielä ?
Odotellaan...
Joo, faija soitti ja sanoivat samaaBogardus wrote:Huomenna pitäis tipahtaa, jos niitten puheisiin on yhtään uskomista.rainmaker91 wrote:Sama täällä, ei ole vielä tipahtanut postiluukusta. En ole aivan perillä, että olisiko sinkun pitänyt saapua levykauppa Äxään eilen vai julkaistaanko se vasta silloin Jenkeissä.Putee wrote:Muuten onko porukka tilannut tuota Different World jenkkiversiota tuolta levykauppaäxästä ? Itse olen tilannut ja sen alun perin piti tulla jo joskus marraskuun alussa, mutta se on viivästynyt tähän päivään ja he lupasivat sen tulevan tänään :E mutta ei oo tippunut postiluukusta. Eli kyselisin, että onko muilla tullut sitä vielä ?
Odotellaan...

-
- Kundalini
Vic oli Maidenin roudari alkuaikoina. En tiedä sitten mitä nykyään tekee, mutta kuitenkin on tekemisissä Harrisin ja bändin kanssa.OsmaGunner wrote:Kuka on Vic Vella? Googlella en löytäny linkkejä kun siihen biisiin Roll over VV. Tuo jätkä(?) mainitaan joka levyn takakannessa Harrisin kiitosten alla.
-
- Hang-Around
-
- Wimp