Keskustelua Maidenin virallisesta Fan Clubista
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
-
- Hang-Around
-
- Manowarrior
Mulla tullut yleensä erikseen, eli riippumatta lehdistä. Kyllä se sieltä vielä tulee.rainmaker91 wrote:Pitäisikö sen juomapullon saapua uusimisen jälkeen heti seuraavan Fc magazinen yhteydessä? Sain joku viikko sitten uusimman lehden, mutta mukana ei tullut juomapulloa. Noin kuukausi sitten laittoin uusimiskaavakkeeni menemään.
-
- Hang-Around
-
- Manowarrior
Noitahan nyt kuulee alati, eikä välttämättä aihetta; itsellänikin tuo uusin Magazine saapumatta, vaikka muille tullut ajat sitten. Odottelen ja pirautan jos ei ala kuulua lähiviikkoina, kyllä se aina lopulta tuleerainmaker91 wrote:Huolestutti vaan kun aina kuulee tarinoita miten ei kaikki aina toimi ihan siellä päässä.

Tuossa kysytään laskutettavan/kortinhaltijan eli omistajan nimeä.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
-
- Rautakansleri
Nyt alkaa Atte vaikuttaa homma vähän siltä, että pyydät äitiä laittamaan mailia minulle päin aika sukkelaan. Muussa tapauksessa oikeutesi kirjoitella tänne katsotaan evätyksi.AttE wrote:ok. ajattelin vaan kun maksan äidin kortilla ni mieleen tuli kauhuskenaario että sitten mun äiti oliski fan clubin jäsen enkä mä...
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Kaunko porukalla yleensä kestää toi FC:n jäsenyyden uusiminen? Laitoin 23.10 uusimiskaavakkeen postiin kirjattuna kirjeenä ja viäläkään ei olla veloitettu meikäläisen visaakorttia. Perille se on mennyt ainakin postin seurannan mukaan 26.10. Että aika hidasta toimintaa... Täytyy ottaa kohta puoliin yhteyttä sinnepäin maililla ja kysyä onko kaikki OK.
Up The Irons!
Lue nyt helvetti näitä muita kirjoituksia! Lähes jokaiselle sivulle mahtuu joku joka valittaa toiminnan hitautta. EDELLEEN FC:ssä tekevät varmasti hommia niin nopeasti kuin kykenevät pienellä henkilöstöllä, varsinkin nyt kun on FIRST TO THE BARRIER -hässäkät käynnissä. Haluatko homman tehtyä nopeasti vai oikein?
Eli se vie kuukauden-pari varmasti.
Eli se vie kuukauden-pari varmasti.
-
- Viimeinen voitelija
-
- Berserkki
Täytyy myöntää, että muutama hikipisara on tullut vuodatettua, tota numeroltaan 76 olevaa magia odotellessa. Siitä ovat merkkinä myös lukemattomat turhanpäiväiset postaukset tuolla aikaisemmilla sivuilla. Sori! Mutta ei mitään, hyvä etten ole ainoa odotteleva Clubilainen!UTI wrote:Onko kenelläkään muulla Clubiin kuuluvalla vielä uusin jäsenlehti saapumatta?
..saa hengittää taas!
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Tuliko muille Maidenin Joulun ja Uuden Vuoden tervehdykset?
Miltä mielestänne näyttää noi nimmarit. Hitto kun olen kahden vaiheilla että painetut vai kirjoitetut. Kommenttia signeerauksista.
Saattaa ne tietty olla painettu kun jokaiselta on pieni toivotus teksti ja eihän ne nyt ala tollasia väsäämään niin pirusti!
Ps:Olen vaan tykittänyt Lazille viestiä, että ei tullut mitää FC pulloa kuin mitään muutakaan kun jatkoin jäsenyyttä ja samalla maininnut siitä nimmari fotosta jatkuvasti!
Miltä mielestänne näyttää noi nimmarit. Hitto kun olen kahden vaiheilla että painetut vai kirjoitetut. Kommenttia signeerauksista.
Saattaa ne tietty olla painettu kun jokaiselta on pieni toivotus teksti ja eihän ne nyt ala tollasia väsäämään niin pirusti!
Ps:Olen vaan tykittänyt Lazille viestiä, että ei tullut mitää FC pulloa kuin mitään muutakaan kun jatkoin jäsenyyttä ja samalla maininnut siitä nimmari fotosta jatkuvasti!
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu