Paras Maiden-levyjen nimibiisi?
Moderator: The Killer Krew
-
- Hell Rat
-
- Peräruiske
-
- Peräruiske
-
- Roudari
-
- Hang-Around
Powerslave näin nopeasti. Intro on hyvä ja saa ISOT plussat sen jälkeen tulevasta rumpu fillistä joka saa biisin aloittamaan mahtavasta kitara riffillä. "Tell me why I have to be a Powerslave?" saa kylmät väreet ja biisi on loistavasti vedetty +++++ siinä on esimerkkiä mistä maidenin pojat on tehty!
Im Back in Black!!
-
- Berserkki
Kyllä se on 7th son, ei mitään epäselvyyksiä...
Alku kenkäsee biisin hienosti suoraan käyntiin, jonka jälkeen biisi pitääkin tiukassa palliotteessa seuraavan 4 minuuttia, ennen (ehkä hieman tylsähköäkin) väliosaa, mutta kun biisi käynnistyy uudellee, niin se on menoa sen jälkeen... aivan mieletön polku.
Lopun liruttelut, ja se on siinä. Volat kaakkoon ja uudestaan kiitos.
Alku kenkäsee biisin hienosti suoraan käyntiin, jonka jälkeen biisi pitääkin tiukassa palliotteessa seuraavan 4 minuuttia, ennen (ehkä hieman tylsähköäkin) väliosaa, mutta kun biisi käynnistyy uudellee, niin se on menoa sen jälkeen... aivan mieletön polku.
Lopun liruttelut, ja se on siinä. Volat kaakkoon ja uudestaan kiitos.
Here we stand, Brothers us all...
All the sons, divided we'd fall...
All the sons, divided we'd fall...
-
- Kärpästen Herra
Tässä asiassa on mulle kaksi vaihtoehtoa
powerslave ja brave new world
Powerslave: 5
mmmmmm..... Into the abyss of fall........
Riffi uppoo, Bruce uppoo. hieno Brucen tekemä kappala. Ehdotonta maiden parhaimmistoa. Kitaraosuus on biisin helmi. Ei tämäkään mikään monimutkainen sävellys ole vrt BITV, mutta mulle tämä toimii.
Jotenkin biisin sanoista tulee mieleen omankin elämän ajatuksia.....
When the life giver dies, all around is laid waste
Brave New World (Murray/Harris/Dickinson) 5
Tämä on mun todellisia maiden suosikkeja....... Alusta loppuun biisi kasvaa sellaisiin mittoihin, että pois alta.... Se on pienestä kiinni, mitkä fiilikset tulee mistäkin. Tämä herättää taistelufiiliksiä kaikke paskaa vastaan.Sanoitukset on koskettavat ja uppoaa mun ajatusmaailmaan ja tiettyihin mun fiiliksiin tästä nykymaailmasta. Biisissä on levyn parhaat kitaraosuudet, kolme hienoo sooloa peräkkäin ja sitten vielä namutellaan yhdessä. Tätä olisin halunnu lisää 2000-luvun maideniin.
arvostelustakaan ei eroa saa, ja menee fiilispohjaltakin menee tasoihin
tiukkaa vääntöö..... menee noppapeliks
powerslave ja brave new world
Powerslave: 5
mmmmmm..... Into the abyss of fall........
Riffi uppoo, Bruce uppoo. hieno Brucen tekemä kappala. Ehdotonta maiden parhaimmistoa. Kitaraosuus on biisin helmi. Ei tämäkään mikään monimutkainen sävellys ole vrt BITV, mutta mulle tämä toimii.
Jotenkin biisin sanoista tulee mieleen omankin elämän ajatuksia.....
When the life giver dies, all around is laid waste
Brave New World (Murray/Harris/Dickinson) 5
Tämä on mun todellisia maiden suosikkeja....... Alusta loppuun biisi kasvaa sellaisiin mittoihin, että pois alta.... Se on pienestä kiinni, mitkä fiilikset tulee mistäkin. Tämä herättää taistelufiiliksiä kaikke paskaa vastaan.Sanoitukset on koskettavat ja uppoaa mun ajatusmaailmaan ja tiettyihin mun fiiliksiin tästä nykymaailmasta. Biisissä on levyn parhaat kitaraosuudet, kolme hienoo sooloa peräkkäin ja sitten vielä namutellaan yhdessä. Tätä olisin halunnu lisää 2000-luvun maideniin.
arvostelustakaan ei eroa saa, ja menee fiilispohjaltakin menee tasoihin
tiukkaa vääntöö..... menee noppapeliks

Into Iron Maiden Since 1983
-
- Berserkki
Parempi myöhään kun ei milloinkaan, ( asiaan asiaan sano Juhantalo )
Hmm..., paras nimikkokappale
Seventh son of a seventh son
Olen jo monta kertaa tällä foorumilla kirjoittanut sanan mahtipontisuus, mutta se vain nousee Maidenin kappaleissa avain asemaan, ja jos kyseessä on kappale nimeltä ( SSOASS ) niin korostan sitä entisestään.
Todella mahtava tekele,josta ei puutu mitään...
Hmm..., paras nimikkokappale
Seventh son of a seventh son
Olen jo monta kertaa tällä foorumilla kirjoittanut sanan mahtipontisuus, mutta se vain nousee Maidenin kappaleissa avain asemaan, ja jos kyseessä on kappale nimeltä ( SSOASS ) niin korostan sitä entisestään.
Todella mahtava tekele,josta ei puutu mitään...
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Manowarrior
Tähän vaikka mulla kaksi vaihtoehtoa: Brave New World ja Powerslave. Molemmat loistavia biisejä, tietenkin
Ei mitään kahden minuutin ralleja, vaan selvä ajatus miten koko biisi menee, soolot jne.. Sanon silti BNW, tunnearvoa koska ensimmäinen levyni? En tiedä, mutta sen valitsen.
Np: Rime Of The Ancient Mariner.

Np: Rime Of The Ancient Mariner.
-
- Azazel
-
- Peräruiske