Siisti paita kuitenkin.
A Matter of Life and Death World Tour 2006
Moderator: The Killer Krew
Tulipahan muuten ostettua tuo pohjoismaitten paita. Nyt sitten kun rupesin kattelemaan tuota etupuolen kuvaa, niin tajusin, että tuon viikinkilaivan salossaha on perkele ruotsin lippu. Samoin se näyttäs olevan laivan sivulla olevassa kilvessäki.. Ois nyt ees Suomen lippu ollu
Siisti paita kuitenkin.
Siisti paita kuitenkin.
2005, 2006, 2006, 2007, 2008, 2008, 2008, 2008, 2010, 2011, 2011, 2011, 2013
^Tuohon liittyen, sanoin Steve Harrisille että nyt on sentään joku teidän porukoissa osannut kirjoittaa Hartwall Areenan oikein kun 05 paidoissa luki Hartwell. Steve kysyi :lukiko? Vastasin että joo johon Harris naurahti, eipä siinä enää muuta voi!
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
-
eddiebruce
- Hang-Around

Eikös se ollut brittikomedia sarjasta Dads army vai mikä hitto tuo oli.Viper wrote:BTW, kuka tunnisti keikan jälkeen, ennen Always Look On The Bright Side Of Lifea tulleen biisin.
no eniwei vuos kaks sit tuli tv1:ltä
Joku voi korjata jos väärässä olen
http://www.bbc.co.uk/comedy/guide/artic ... 1975.shtml tuossa linkki ja biisin nimi löytyy näköjään siit suht alust
UP THR IRONS \,,/
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
03,05,x2 06,x2 08,10,11,13
heheehuuuuDante wrote:Kaikki mun jatkokuvat ja keikkakuvat löytyvät nyt täältä
Karsin kyllä osan pois, mutta en kaikkia huonoja kuvia karsinut tunne syistä. Eli en kuvannut Tampereen keikkaa ja ekaa Helsinkiä, joten kuvat vain 15. päivältä. Jatkokuvat on 14. päivältä ja 15. päivältä.
26 YEARS WITH MAIDEN... AND STILL COUNTING!!!!
Täytyy kyllä todeta jotta noi Danten kuvat on kyllä helvetin hyviä ja kyllä tuli kovastikkin kylmät väreet ja saakelin hyvä fiilis niistä
Heti mielessä taas se sama tieto joka tuolla omassa päässäni jyskyttää aina vaan. Maailman paras bändi koskaan
Heti mielessä taas se sama tieto joka tuolla omassa päässäni jyskyttää aina vaan. Maailman paras bändi koskaan
Maiden Ukot nähty: -88, -90, -92, -95, -98, -03, -05, -05, (4x)-06, -07, (8x)-08, -09, (5x)-10, (13x)-11, (10x)-13 ja....jatkuu
-
Voimanorja
- Manowarrior

Kentällä meno ihan ok. kalja virtas lähes koko keikan ajan.
Aloitimme odottamisen ennen lämppäriä eturivissä. Olisin itse ollut koko keikan mihin alussa mentiin eli Daven munakarvojen alle, mutta massa ja kusihätä pakotti poistumaan takavasemmalle(neljännen kappaleen jälkeen).
Kentän takaosssa oli kalja-alue eli: 49Kruunua pitkä ja maidenia samalla, ei huono yhtälö ollenkaan.
Ruattin katsomo oli todella vaisu. Lainaan erään matkalaisemme sanoja:
"Katsomosta ei puuttunut kuin popcornit, aivan kuin elokuvissa olisi ollut"
Maideni suositellaan nautittavaksi Globenissa vain ja ainoastaan kentällä
Aloitimme odottamisen ennen lämppäriä eturivissä. Olisin itse ollut koko keikan mihin alussa mentiin eli Daven munakarvojen alle, mutta massa ja kusihätä pakotti poistumaan takavasemmalle(neljännen kappaleen jälkeen).
Kentän takaosssa oli kalja-alue eli: 49Kruunua pitkä ja maidenia samalla, ei huono yhtälö ollenkaan.
Ruattin katsomo oli todella vaisu. Lainaan erään matkalaisemme sanoja:
"Katsomosta ei puuttunut kuin popcornit, aivan kuin elokuvissa olisi ollut"
Maideni suositellaan nautittavaksi Globenissa vain ja ainoastaan kentällä
83-84-86-88-90-03-03-05-05-05-06-06-06-06-06-06-06-07-07-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-08-09-10-10-10-10-10-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-11-13-13-13-13-13-14-14
No voi sanonko miä....en viitsi...mites swedut nyt on ihan jäässä?
No, ei siis ollut paskapuhetta kun Bruce muutama kesä sitten kehui että Helsinki on Heavyn pääkaupunki tmv. Tukholma on sitten näköjään heavyn anaali.
No, ei siis ollut paskapuhetta kun Bruce muutama kesä sitten kehui että Helsinki on Heavyn pääkaupunki tmv. Tukholma on sitten näköjään heavyn anaali.
1986,1990,92,93,95,96,98,99,2000,03x2,05x2,06x2,08x2,2010,11x2,13,16x2,17x2 + Lontoo 27-28...
-
Soldier Of Death
- Hang-Around

Aijaaha. Kukas se täällä ensimmäisten joukossa oli Tampereen yleisöä haukkumassa. Mitä tulee Helsingin keikkaan, nin siellä yleisö oli kyllä Tampereen vastaavaa paljon paremmin mukana, mutta minulla vain sattui osumaan silmään tuo hirveä yleistäminen. Eiköhän siellä Tampereella ihan muualtakin porukkaa ollut.condemned wrote: En nyt todellakaan meinannu tehdä tosta jotain paikkakunta-kiistaa, vaikka kovasti yrität siitä nyt yrität jotain provoa kaivaa esiin.
Ps. Opettele poika kirjoittamaan. Typerää lukea tekstiä, jossa lukee "yrität" täysin turhassa paikassa.
Last edited by Soldier Of Death on Sat Nov 18, 2006 13:26, edited 1 time in total.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum
Keskiviikon keikka onnillisesti jo takana, oli taas hieno kokemus, kiitos Maiden!!!
hallille saavuttiin suuremmitta kiireittä paremman puoliskon kanssa koska katsomopaikoille nyt ei mikään älytön ryntäämisfiilis ollut, sisälle päästiin kuitenkin hienosti ennen seitsemää. Myyntikojun jonossa iski pieni ikäkriisi kun suurin osa porukkaa oli 90-luvun tuotoksia
hienoa nähdä tätä ihan nuorta polvea taas keikoilla. Mukaan tarttui Nordic paita, dog tagit ja avokille käsilaukku..
Sitten paikoille (kats. 314) lämppäriä odottamaan, näkymät paikoilta oli yllättävän hyvät. Trivium hoiti settinsä hienosti vaikka uusi materiaali olikin vieraampaa. Lisääntynyt puhdas laulu ei ollut pahasta ollenkaan, hieno bändi. Viime vuoden Mastodonia ei tosiaan tullut ikävä..
Sitten alkoi porukkaa valumaan katsomoon, 50/50 nuorta ja vanhaa, ajattelin että ei välttämättä tarvitse yksin riehua.. aallot kiersi komeasti ja nostivat tunnelmaa entisestään ja sitten doctor,doctor -->intro-->Different world --> Kaikki istuu hiljaa!!!
setti etenee ja samaa meininkiä, Longest dayn jälkeiseen huutoon sentään osallistuttiin hienosti. Ajattelin että kyllä sitten FotD viimeistään innostaa, no ei huomattavasti...
FtGGoG:n ja Legacyn:n aikana todella monet lähtivät kuselle ja kaljalle osa ei edes palannut, ja viimeistään siinä vaiheessa kun viereisten paikkojen nuoren parin naispuolisko suunnilleen pakotti oman porukkansa lähtemään Iron Maidenin jälkeen pois ennen encorea alkoi pollassa heittää. Siis mitä v**tua!! Lähteä pois ennen encorea!!!
Iso kumarrus muuten vieressä riehuneelle vanhemmalle rouvalle joka oli eniten menossa mukana.. hienoa..Yleisöstä huolimatta nautin suuresti keikasta, bändi tuntui taas olevan tod. kovassa vedossa ja lähtihän yleisöstä sitä ääntäkin lopulta hienosti..
poistuttaessa selvisi mahdollisesti syy oman katsomon yleisön vaisuuteen, nainen puhui kännykkän että "yritys vieraat lähtee yms...". aina ei voi voittaa, viime vuonna vielä taaenpana oli ihan älytön fiilis nyt siitä jäätiin kyllä pahasti, mutta...
Iron, fucking, Maiden!!!! parasta lifenä ja "parasta ennen" Never...!!!
hallille saavuttiin suuremmitta kiireittä paremman puoliskon kanssa koska katsomopaikoille nyt ei mikään älytön ryntäämisfiilis ollut, sisälle päästiin kuitenkin hienosti ennen seitsemää. Myyntikojun jonossa iski pieni ikäkriisi kun suurin osa porukkaa oli 90-luvun tuotoksia
Sitten paikoille (kats. 314) lämppäriä odottamaan, näkymät paikoilta oli yllättävän hyvät. Trivium hoiti settinsä hienosti vaikka uusi materiaali olikin vieraampaa. Lisääntynyt puhdas laulu ei ollut pahasta ollenkaan, hieno bändi. Viime vuoden Mastodonia ei tosiaan tullut ikävä..
Sitten alkoi porukkaa valumaan katsomoon, 50/50 nuorta ja vanhaa, ajattelin että ei välttämättä tarvitse yksin riehua.. aallot kiersi komeasti ja nostivat tunnelmaa entisestään ja sitten doctor,doctor -->intro-->Different world --> Kaikki istuu hiljaa!!!
FtGGoG:n ja Legacyn:n aikana todella monet lähtivät kuselle ja kaljalle osa ei edes palannut, ja viimeistään siinä vaiheessa kun viereisten paikkojen nuoren parin naispuolisko suunnilleen pakotti oman porukkansa lähtemään Iron Maidenin jälkeen pois ennen encorea alkoi pollassa heittää. Siis mitä v**tua!! Lähteä pois ennen encorea!!!
Iso kumarrus muuten vieressä riehuneelle vanhemmalle rouvalle joka oli eniten menossa mukana.. hienoa..Yleisöstä huolimatta nautin suuresti keikasta, bändi tuntui taas olevan tod. kovassa vedossa ja lähtihän yleisöstä sitä ääntäkin lopulta hienosti..
poistuttaessa selvisi mahdollisesti syy oman katsomon yleisön vaisuuteen, nainen puhui kännykkän että "yritys vieraat lähtee yms...". aina ei voi voittaa, viime vuonna vielä taaenpana oli ihan älytön fiilis nyt siitä jäätiin kyllä pahasti, mutta...
2003 tuli todistettua Maiden Globenin katsomossa. Oli kyllä huonoin yleisö mitä voi kuvitella. Aftonbladetia luettiin ja hodareita syötiin. Teki oikein pahaa.Voimanorja wrote:No voihan pieru, toivottavasti kentältä sentään onnistuu keikka, ainakin ihan "kohtuu meiningissä"Pertti Keinonen wrote:Hese sähköttää Globenista: Voi pistää neitoo, svedut on paskin yleisö maailmassa! nimim. ei ainakaan katsomoon enää ikinä!![]()
Fear of the Dark and Iron Maiden tonight!
Siitä eteenpäin AINA kentälle.
Soldier Of Death wrote:Ps. Opettele poka kirjoittamaan.
"The nightmare corpse-city of R'lyeh was built in measureless eons behind history by the vast, loathsome shapes that seeped down from the dark stars. There lay great Cthulhu and his hordes, hidden in green slimy vaults."
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Dark Days Ahead
DDA@Facebook
Oliko muilla samankaltaisia kokemuksia näistä keikoista? Minulla oli.Icarus666 wrote: poistuttaessa selvisi mahdollisesti syy oman katsomon yleisön vaisuuteen, nainen puhui kännykkän että "yritys vieraat lähtee yms...". aina ei voi voittaa, viime vuonna vielä taaenpana oli ihan älytön fiilis nyt siitä jäätiin kyllä pahasti, mutta...
Nimittäin jos katsoi toimintaa katsomoissa 119 ja 118, niin ei siellä ollut viime vuonna yhtään tyyppiä perseellään istumassa. Nyt vaas oli ihan toisinpäin. Etummaiset rivit seisoivat, mutta jo alakatsomon puolesta välistä istuskeltiin siellä ihan apaattisesti.
Onko siis kyseessä katsojien laadun heinkentyminen, vai Maidenin settilista?
Veikkaan jälkimäistä. Eli vaikka biisit on hyviä, voi olla että ihan 100% fiksu veto ei ole vetää tuolla lailla uutta albumia, koska "every-day listener" -henkilöille, joita hallissa varmaan on enemmän kuin ihan die-hard -faneja, toi ei välttämättä ihan toimi.
Näkihän sen muutoksen sitten taas Fear of The Darkista lähtien.
Toisaalta, äijät pelasi korttinsa viksusti. Tulevalla kiertueella vain klassikoita, joten silloin on taas tarpeeksi nälkää kuulijoilla fiilistellä niitä.
-
Soldier Of Death
- Hang-Around

HupsBogardus wrote:Hyvä käskeä toisia opettelemaan kirjoittamaan, "poka" Sori, offtopic.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
No minä. Totta kai. Ja ihan syystäkin. Sanotaan nyt vielä lyhyemmän kaavan mukaan; Tampereen yleisö oli paska.Soldier Of Death wrote:Aijaaha. Kukas se täällä ensimmäisten joukossa oli Tampereen yleisöä haukkumassa.
Ihan miten vaan. Omasta mielestäni se ei ole kovinkaan yleistämistä jos perustan mielipiteeni omiin kokemuksiin. Judas Priest viime vuodelta ja Maiden viime sunnuntailta nyt alleviivaa tuota mun mielipidettä aika vahvasti. En oo edes ainut joka on tätä mieltä.Solider of Death wrote:Mitä tulee Helsingin keikkaan, nin siellä yleisö oli kyllä Tampereen vastaavaa paljon paremmin mukana, mutta minulla vain sattui osumaan silmään tuo hirveä yleistäminen. Eiköhän siellä Tampereella ihan muualtakin porukkaa ollut.
:kaverihali-hymiö:Soldier of Death wrote:Ps. Opettele poika kirjoittamaan
-
Sugar Daddy
- Taka-ampuja

Pienoinen offtopic, mutta olitkos Priestissä myös Hesan keikalla? Siellä meinaan tunnelma oli mielestäni todella hyvä, vaikkei Maidenin tasolle päästykään. Mutta jos olit molemmilla, miten vertaisit Priestin Tampereen keikkaa Hesaan?condemned wrote:Ihan miten vaan. Omasta mielestäni se ei ole kovinkaan yleistämistä jos perustan mielipiteeni omiin kokemuksiin. Judas Priest viime vuodelta ja Maiden viime sunnuntailta nyt alleviivaa tuota mun mielipidettä aika vahvasti. En oo edes ainut joka on tätä mieltä.Soldier Of Death wrote:Mitä tulee Helsingin keikkaan, nin siellä yleisö oli kyllä Tampereen vastaavaa paljon paremmin mukana, mutta minulla vain sattui osumaan silmään tuo hirveä yleistäminen. Eiköhän siellä Tampereella ihan muualtakin porukkaa ollut.
"Darkness falls...
Penetrating my balls!"
Penetrating my balls!"
Olin toki molemmilla. Mun muistaakseni ei nyt kummallakaan Priestin keikalla ollut hirveän kummoisempi meininki. Voi kyllä johtua siitäkin ettei kumpikaan niistä ollut loppuunmyyty, Hartwall oli puolityhjä jopa. Vaikka kyllähän sielläkin vaivasi sellainen ongelma myös että perseet nousi ylös ja nyrkit lähti kattoon vasta jossain Breaking the Lawin tai Painkillerin aikana.
-
Peke
- Kärpästen Herra

Tukholma ja Ruotsi on Brucen mukaan vaan "rock nation" by Ullevi 2005mika wrote:No voi sanonko miä....en viitsi...mites swedut nyt on ihan jäässä?
Into Iron Maiden Since 1983
-
Peke
- Kärpästen Herra

Kyllä Maiden keikoille raahautuu nykyisin väkeä, ketkä hakee ihan kulttuuri-kokemuksia ts eivät tunne sellaista paloa keikalla kuin me oikeat maiden-fanit, jotka olemme bändistä digganeen täysillä aina maalla, merellä ja ilmassa, miltei koko ikämme, kuten minä yli 23 vuotta. Nämä poser tms katsojat eivät edes tajua, miltä oikea maiden-fanittaminen tuntuu, siksi ne on pakottamassa istumaan istumakatsomassa jne...... Tämä on yksi syy miksi ristiriitoja tulee "riehujien" ja "posereiden" välillä.ploughman wrote:Oliko muilla samankaltaisia kokemuksia näistä keikoista? Minulla oli.Icarus666 wrote: poistuttaessa selvisi mahdollisesti syy oman katsomon yleisön vaisuuteen, nainen puhui kännykkän että "yritys vieraat lähtee yms...". aina ei voi voittaa, viime vuonna vielä taaenpana oli ihan älytön fiilis nyt siitä jäätiin kyllä pahasti, mutta...
Nimittäin jos katsoi toimintaa katsomoissa 119 ja 118, niin ei siellä ollut viime vuonna yhtään tyyppiä perseellään istumassa. Nyt vaas oli ihan toisinpäin. Etummaiset rivit seisoivat, mutta jo alakatsomon puolesta välistä istuskeltiin siellä ihan apaattisesti.
Onko siis kyseessä katsojien laadun heinkentyminen, vai Maidenin settilista?
Veikkaan jälkimäistä. Eli vaikka biisit on hyviä, voi olla että ihan 100% fiksu veto ei ole vetää tuolla lailla uutta albumia, koska "every-day listener" -henkilöille, joita hallissa varmaan on enemmän kuin ihan die-hard -faneja, toi ei välttämättä ihan toimi.
Näkihän sen muutoksen sitten taas Fear of The Darkista lähtien.
Toisaalta, äijät pelasi korttinsa viksusti. Tulevalla kiertueella vain klassikoita, joten silloin on taas tarpeeksi nälkää kuulijoilla fiilistellä niitä.
Olen myös samaa mieltä muutamien kanssa, eli AMOLAD ei ole kokonaan soittettuna putkeen todellakaan mikään massayleisön sytyttyjä, vaikka ns kunnon faneneista yleisö koostuukin.... Itse diggasin, mutta olenkin sitä herkästi syttyvää fanityyppiä ja maidenin osalta tämähän on jo elämän tapa.
EDIT:
Älkää nyt kukaan tarttuko fanitusvuosien määrään, kyllä itse oli heti tosissaan mukanakun maiden iski 1983.. Ei siihen tarvittu kuin Piece Of Mind Levy.... eli ei faniutta diggaamisvuosilla mitata. Maidenin suuruuden syy on vanhojen fanien uskollisuus ja yhtä paljon myös nuorien uusien fanien into ja fanitus. Minä kunnioitan ja kannustan heitä, teitä nuoria faneja! Go For It.... UP THE IRONS!
SALUTE!
Peke Old School Metalhead
Into Iron Maiden Since 1983