Ja Tampere buuasi Helsingille
 Varmaan Maideninkin jampat naureskelee mokomalle toiminnalle kerta Helsinki ollu noin hyvin mukana, wish I was there.
  Varmaan Maideninkin jampat naureskelee mokomalle toiminnalle kerta Helsinki ollu noin hyvin mukana, wish I was there.No, nauttikaa menneestä ja tulevasta keikasta täysillä!
Moderator: The Killer Krew

Varmaan Maideninkin jampat naureskelee mokomalle toiminnalle kerta Helsinki ollu noin hyvin mukana, wish I was there.
  Varmaan Maideninkin jampat naureskelee mokomalle toiminnalle kerta Helsinki ollu noin hyvin mukana, wish I was there. . Jonkun tytön kanssa siellä seisottiin melkein kokoajan. Fear of the darkin aikana tuli huudettua. Mitäs siellä eturivissä tapahtu ku lääkintämiehiä sinne meni? Jalat iha baskana. Pitäs vielä TET:iin lähtee :l.
. Jonkun tytön kanssa siellä seisottiin melkein kokoajan. Fear of the darkin aikana tuli huudettua. Mitäs siellä eturivissä tapahtu ku lääkintämiehiä sinne meni? Jalat iha baskana. Pitäs vielä TET:iin lähtee :l. ) ja näkyvyys oli loistava.
 ) ja näkyvyys oli loistava.  . Tuollekkin keikalle meneminen on aivan pakollinen asia.
 . Tuollekkin keikalle meneminen on aivan pakollinen asia. 

Tänään ollaan sitten siellä pahamaineisessa katsomossa 107, ja toivottavasti hurmos on samanlaista kuin mitä olen lukenut eilisestä. Vaikka Tampereen kenttäkokemuksestakin jäi uskomattoman hieno fiivis, nyt on taas kyllä raudat katossa!
 Tänään ollaan sitten siellä pahamaineisessa katsomossa 107, ja toivottavasti hurmos on samanlaista kuin mitä olen lukenut eilisestä. Vaikka Tampereen kenttäkokemuksestakin jäi uskomattoman hieno fiivis, nyt on taas kyllä raudat katossa! 

Yes we are!...... Hullut suomalaiset on Maiden-hullu kansa. Me tooMini wrote: Brucekin tuntui välillä ajattelevan että ollaan hulluja kun huudetaan ja pidetään mekkalaa keskellä keikkaa. No ollaanhan me!!! Tänään uusiksi mutta millä huudat kun on ääni jo paskana!

Maiden!Opeth wrote: En ole varma muistanko oikein, mutta sanoikos Bruce että Maiden tulee seuraavaksi vuonna 2008 Suomeen ja tällä kieruteella soitetaan koko Powerslave levy kokonaan. Tuollekkin keikalle meneminen on aivan pakollinen asia.
MAIDEN

Nooh, tänää uuestaa!! UP THE IRONS!
  Nooh, tänää uuestaa!! UP THE IRONS!   

Ei jumalauta pisteQazKFD wrote:Niin, ja tulihan tuossa Steve ja Janick tavattua, Ipe, Charlotte ja Wrathchild. oli myös vahvasti messissä. 'arryn nimi Seventh Sonin kanteen ja taistelu jatkuu...

DevilLook wrote:Siis niiqu ihquu!!!! Mä oon niinqu ihan iih ja aah! SAATANA MIKÄ KEIKKA!
 Paras avautuminen aikoihin!
  Paras avautuminen aikoihin!
.... no vaikka "Kiitos"Ipe wrote: Ei helvetti. Mitä tässä voi oikeasti sanoa?

. Bruce oli myös oma itsensä, ehkä energisempi kuin olen miestä koskaan nähnyt. Välispiikkejä voisi pitää tietyllä tavalla yksinä keikan kohokohdista, juurikin yleisön metelin takia; ei meinannut Bruce saada sanottaviaan sanotuksi! Steven ja Adrianin ilmeet olivat kansankielellä ns. "priceless" kun näkivät yleisön reaktion Brucen kerrottua AMOLAD:in tulevan kokonaan, kaverit olivat suorastaan hämmentyneitä!
 . Bruce oli myös oma itsensä, ehkä energisempi kuin olen miestä koskaan nähnyt. Välispiikkejä voisi pitää tietyllä tavalla yksinä keikan kohokohdista, juurikin yleisön metelin takia; ei meinannut Bruce saada sanottaviaan sanotuksi! Steven ja Adrianin ilmeet olivat kansankielellä ns. "priceless" kun näkivät yleisön reaktion Brucen kerrottua AMOLAD:in tulevan kokonaan, kaverit olivat suorastaan hämmentyneitä! ), kylmät väreet vain kulkivat selkäpiitä. Encore oli myös täyttä murhaa, paitakin lähti noiden aikana pois, anteeksi naiset!
 ), kylmät väreet vain kulkivat selkäpiitä. Encore oli myös täyttä murhaa, paitakin lähti noiden aikana pois, anteeksi naiset! 

Näihän se menee... kaikkee ei voi saada ja myöskään kaikki ei voi saada.condemned wrote:Tuskin kukaan joka tietää asian oikean laidan tahtoo edes möläyttää tätä, voi tulla hieman nurinaa muilta lautalaisilta.darealjyra wrote:Kysymys, missä heidät tapasitte?

Arvasivat säkällä oikean hotellin eikä haluta tänään 8000 pojankossia sinne tungeksimaan haitaksi asti?condemned wrote:Tuskin kukaan joka tietää asian oikean laidan tahtoo edes möläyttää tätä, voi tulla hieman nurinaa muilta lautalaisilta.darealjyra wrote:Kysymys, missä heidät tapasitte?