Maiden medioissa

Keskustelua Iron Maidenista ja kaikesta bändiin liittyvästä.

Moderator: The Killer Krew

GODOFTHUNDER
Hiippari
Hiippari

Post by GODOFTHUNDER »

Höh, sama dokkarihan sieltä tuli, mikä oli dvdlläkin.. No olipas ainakin suomenkieliset tekstit.. Sillä oma englantini ei ole vielä niin sujuvaa että oisin tajunnut kaikki dokkarissa puhutut asiat ilman tekstejä.. Mutta nytpä sain sitten tietää kaiken mitä siinä puhuttiin. Lähetysaika oli kyllä tosi perseestä, sillä en itsekkään meinannut jaksaa valvoa ja odottaa dokkarin alkamista.. Pisteet kuitenkin maikkarille että jaksavat maiden aiheisia dokkareita edes näyttää.. Keikkakuume kasvaa.. Sairastunkohan....? * kop *
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Toisaalta olisivat voineet näyttää jotain omaa materiaalia. No olihan tuo lopulta arvattavissa että 2 osaisesta dokumentista ainoastaan Different World oli uutta kauraa asian tiimoilta...
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
Brain Damage

Post by Brain Damage »

Sama dokkarihan se sitten oli ja hetken katsottuani päätin mennä nukkumaan, onhan tänään sentään sen verran tärkeä päivä. 8)
Aces High
Lentäjä-Ässä
Lentäjä-Ässä

Post by Aces High »

Viime yöllä esitetyssä Maiden ohjelmassa näinkin ekan kerran Different World musiikkivideon. Itse musiikki nyt oli silkkaa parhautta , mutta se kuva. Ei nappaa sitten yhtään tämä animaatio ajatus... Kuraa tämä minulle oli. Video olisi saanut olla jokin live tyylinen , että bändi soittaa lavalla biisiä ja siinnä sivussa olisi pyörinyt jokin pieni tarina.. ei kuitenkaan mitään animaatio shittiä...

Kohta se koittaa perkele , 14. päivä 8) ... Vaikea pysyä nahoissaan kun nyt soittimessakin jyllää IM.
Mercenary
Häjy
Häjy

Post by Mercenary »

Tämän päivän Aamulehti moittii Maidenia juuri samasta asiasta mistä minä kiitän: ei Trooperia, ei Numberia, ei Hillsiä, ei Wratchildiä...

Kriitikkoon ei uusin levy ole uponnut ja sen hän sanookin tekstissään. Aika ronskia silti sanoa kaikkia uusille biiseille tulleita aplodeja ja perässä laulamisia vain kohteliaisuuden osoituksiksi. Toki meteli oli kovempi klassikkojen aikana, mutta en ihan allekirjoita kaikkia väitteitä.

Noh, mielipide on kuin perseenreikä. Jokaisella omansa.
"Voi ärkyläpärkylä jumaluisa suitana!"
Frontier90
Hell Rat
Hell Rat

Post by Frontier90 »

kiitos paljon.. tässä kun ajattelin mennä settilastasta tietämättömänä keikalle... Ja ei perkele en tykkää... ite oon ekaa kertaa menos keikalle ja olisin halunnut kuulla noi biisit PRKELE!
Gravehill
Roudari
Roudari

Post by Gravehill »

The Stench of the Burning Death..
http://www.last.fm/user/Gravehill" onclick="window.open(this.href);return false;
Rautatorttu
Wimp
Wimp

Post by Rautatorttu »

Gravehill wrote:Pistetään nyt vielä tännekkin.

Iltalehti 15.11.2006 "Iron Maiden tykitti täysillä"
Helekutti sentäs... Ei harmita yhtään että olin todistamatta tuota minuuttien huutopuuskaa ja kaikkea muuta tapahtunutta! :P
Longboats have been sighted
the evidence of war has begun
Many nordic fighting men
their swords and shields
all gleam in the sun
Rautatorttu
Wimp
Wimp

Post by Rautatorttu »

Mercenary wrote:Tämän päivän Aamulehti moittii Maidenia juuri samasta asiasta mistä minä kiitän: ei Trooperia, ei Numberia, ei Hillsiä, ei Wratchildiä...

Kriitikkoon ei uusin levy ole uponnut ja sen hän sanookin tekstissään. Aika ronskia silti sanoa kaikkia uusille biiseille tulleita aplodeja ja perässä laulamisia vain kohteliaisuuden osoituksiksi. Toki meteli oli kovempi klassikkojen aikana, mutta en ihan allekirjoita kaikkia väitteitä.

Noh, mielipide on kuin perseenreikä. Jokaisella omansa.
Juu kyllä nuo rallit jo ansaitseekin lepohetken!
Many nordic fighting men
their swords and shields
all gleam in the sun
Viper
Tuhlaajapoika
Tuhlaajapoika

Post by Viper »

^Huomautan ystävällisesti (ja ehkä myös lelumodeillen), että noita aikaisempia viestejä voi muokata ja sitä myös suositellaan.
"Aika liikkuu lailla pyövelin, viisaus on hetki hiljaisin"
-Hector
Rautatorttu
Wimp
Wimp

Post by Rautatorttu »

Viper wrote:^Huomautan ystävällisesti (ja ehkä myös lelumodeillen), että noita aikaisempia viestejä voi muokata ja sitä myös suositellaan.
Vastaan ystävällisesti ilmaisseeni mielipiteeni settilistan muutosten suhteen. Troopereita jaksaa kuunnella jälleen myöhemmillä kiertueilla.
Many nordic fighting men
their swords and shields
all gleam in the sun
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Se Viper varmaan meinasi, että tuplapostin sijaan voisi editoida vanhaa viestiä, mutta ei tuo nyt hirveästi haitanne ketään.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

^kirjotin itekin kolme viestii putkeen ekalla viikolla 2004.... ei sitä kaikkee heti opi.... ja näin hyvä tuli :lol:

Kiitos kärsivällisyydestä ja kotikylän pojalle vaan tervetuloa!
Into Iron Maiden Since 1983
Rautatorttu
Wimp
Wimp

Post by Rautatorttu »

Peke wrote:^kirjotin itekin kolme viestii putkeen ekalla viikolla 2004.... ei sitä kaikkee heti opi.... ja näin hyvä tuli :lol:

Hehe, kiitos vaan :D
Ja kyllä tosiaan, en ole koskaan ennen ollut missään foorumissa, joten en vain osaa :roll: HAHAHA :P (toi tuplapostaus oli vahinko, meinaan vaan)
Many nordic fighting men
their swords and shields
all gleam in the sun
Peke
Kärpästen Herra
Kärpästen Herra

Post by Peke »

Rautatorttu wrote:
Peke wrote:^kirjotin itekin kolme viestii putkeen ekalla viikolla 2004.... ei sitä kaikkee heti opi.... ja näin hyvä tuli :lol:

Hehe, kiitos vaan :D
Ja kyllä tosiaan, en ole koskaan ennen ollut missään foorumissa, joten en vain osaa :roll: HAHAHA :P (toi tuplapostaus oli vahinko, meinaan vaan)
Ymmärsin..... noh vanha seppä opettaa... kyll se siitä!

Cheers

Peke
Into Iron Maiden Since 1983
Pertti Keinonen
Rautakansleri
Rautakansleri

Post by Pertti Keinonen »

Löysikö joku maan suurimmasta sanomalehdestä eli Hesarista sanakaan Maidenin keikkoihin liittyen? Joko olen sokea tai sitten entinen tilaaja.
Mitä ryppyisempi rusina, sitä makiampi maku!
jytte
Peräruiske
Peräruiske

Post by jytte »

Pertti Keinonen wrote:Löysikö joku maan suurimmasta sanomalehdestä eli Hesarista sanakaan Maidenin keikkoihin liittyen? Joko olen sokea tai sitten entinen tilaaja.
Mäkin selailin pariinkin kertaa maanantain-perjantain lehdet, eikä sanan sanaa koko keikoista! Hesariin on tähän asti voinut luottaa arvioiden kirjoittajana, mut ei enää. Kumma juttu, ehkä ketään toimittajaa ei kiinnostanut mennä konsertteihin??
Relic
Taka-ampuja
Taka-ampuja

Post by Relic »

^ Tulevassa Hesarin NYT-liitteessä saattaa olla jotain aihetta sivuavaa.
Olli the Wicker man
Berserkki
Berserkki

Post by Olli the Wicker man »

Metiassa! Maidenille liuennut A Matter Of Life And Deathin myötä ihan kohtuullisesti palstatilaa erinäisissä, enemmän tai vähemmän asiantuntevissa lehtisissä, niin kuin arvata toki saattoi. Itse olen yrittänyt haalia hyppysiini jokaisen, hieman suuremman pläjäyksen sisältävän lehden, vaihtelevin menestyksin.
Joka tapauksessa eilen kauppareissulla silmiini osui uusin rumba, joka viestitti etusivullaan Maiden -artikkelistaan. Kahden sivun juttu, joka ei pidä sisällään mitään mullistavaa/poikkeavaa. Samaa settiä, jos näin voisi sanoa! Hinta 3.5€.

"Minun tyttäreni sanoi neljännellä luokalla, että olen leipuri, kun koulussa kysyttiin, mitä teen työkseni." -Dave Murray
"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
S.R.
Horus
Horus

Post by S.R. »

Olli the Wicker man wrote:Metiassa! Maidenille liuennut A Matter Of Life And Deathin myötä ihan kohtuullisesti palstatilaa erinäisissä, enemmän tai vähemmän asiantuntevissa lehtisissä, niin kuin arvata toki saattoi. Itse olen yrittänyt haalia hyppysiini jokaisen, hieman suuremman pläjäyksen sisältävän lehden, vaihtelevin menestyksin.
Joka tapauksessa eilen kauppareissulla silmiini osui uusin rumba, joka viestitti etusivullaan Maiden -artikkelistaan. Kahden sivun juttu, joka ei pidä sisällään mitään mullistavaa/poikkeavaa. Samaa settiä, jos näin voisi sanoa! Hinta 3.5€.

"Minun tyttäreni sanoi neljännellä luokalla, että olen leipuri, kun koulussa kysyttiin, mitä teen työkseni." -Dave Murray
Rumbat ja muut voisikin tsekata, jos noita Maiden juttuja vielä jatkossakin löytyy. En tiedä kuvittelenko mutta Soundi on jotenkin viime vuosien aikana muuttanut käsitystään Maidenista. Muutama toimittajan-mulukku on sitten kehdannut moittia joko livemeinkinkiä tai levyä. Heh, eihän nuo niin vakavia ole mutta Soundin on lipsumassa pois heavyhommasta tuonne PMMP, Kotiteollisuus+muu turha osastolle. Tuntuu jotenkin että viimeksi Fear Of The Darkin aikoihin oli vielä kyseisessä lehdessä hyvääkin juttua...
"You see, pal: Elvis can't read a contract. All he knows is: No Ferrari, no rides with the top down." - James "Sonny" Crockett
darealjyra
Sateentekijä
Sateentekijä

Post by darealjyra »

^Soundi on ollut jo melkoisen pitkään täynnä paskaa. Jonkun taannoisen numeron sain ilmaiseksi jostain nettikyselystä, ja juttujen aiheet(bändit, tai pitäisikö sanoa paremminkin artistit) olivat niin kaukana hevistä kuin olla vain voi.
Jussi K
GammaWeen
GammaWeen

Post by Jussi K »

Hassua, mie taas luin tänään varmaan 1,5 uutta Soundia kirjastossa, kun tuntui vain riittävän ja riittävän mielenkiintoista juttua.
Sent from my Panzerkampfwagen Tiger using Enigma
Putee
Roudari
Roudari

Post by Putee »

Jussi K wrote:Hassua, mie taas luin tänään varmaan 1,5 uutta Soundia kirjastossa, kun tuntui vain riittävän ja riittävän mielenkiintoista juttua.
Se on ihan siedettävä lehti silloin, kun siellä on jotain mielenkiintoista luettavaa, mutta se tuntuu siltä, että itseäni kiinnostavia juttuja on vain muutaman kerran vuodessa.
Exciter
Peräruiske
Peräruiske

Post by Exciter »

Uudessa Nyt-liitteessä on aukeeman kokoinen juttu "Iron Maidenin metsästys".

Lukemisiin :wink:
hapi
Hang-Around
Hang-Around

Post by hapi »

Hyvä juttu tuo hesarin. Vaihteeksi jotain muuta, kun keikkaraporttia.
Post Reply