Itse keikan sisältöhän ilmestyy sitten kaikenkattavaan The Keikkaraporttiin.
Moderator: The Killer Krew
7th s0n wrote:^No visti ja vitsi, Helsingissä en osaa suunnistaa sitten yhtää hiukkaa ja ketään sieltä en tunne. Kai sitä johonkin lähellä oleviin kauppihin voisi mennä aikaa kuluttamaan.
Jeps, Early Days-kiertueen 7.7. keikalla oli muuten aivan mahtava ja sanoinkuvaamaton tunnelma ennen keikkaa kun porukat huutaa Maiden. Samalla vielä se aalto kierti ympäri katsomoaGODOFTHUNDER wrote:^ mulla paikka klubi katsomossa (120) Ja aaltoihin tulen tietenkin mukaan heti kun sellaiset alkavat hallia kiertää! Kyllä se monen fanin perse väkisinkin siitä penkistä irtoaa kun intro teippi alkaa soida!
7.7. Päivän aallossa oli aivan käsittämätön tunnelma olla mukana.. Ihan tässä silmä kostuu kun muistelee viime keikkaa. Ja todellakin se "MAIDEN" huutojen huutaminen tuntui sydämmessäSamhain wrote:Jeps, Early Days-kiertueen 7.7. keikalla oli muuten aivan mahtava ja sanoinkuvaamaton tunnelma ennen keikkaa kun porukat huutaa Maiden. Samalla vielä se aalto kierti ympäri katsomoaGODOFTHUNDER wrote:^ mulla paikka klubi katsomossa (120) Ja aaltoihin tulen tietenkin mukaan heti kun sellaiset alkavat hallia kiertää! Kyllä se monen fanin perse väkisinkin siitä penkistä irtoaa kun intro teippi alkaa soida!
Auts, kuulostaa pahalta! Jos haluat niin voin vaikka tarjota tilapäistä majapaikkaa kämpältäni täältä suht läheltä keskustaa. Pistele vaikka yv:tä asian tiimoilta -olen itsekin yksin liikenteessä huomenna, joten kyllä toisen lautalaisen seura kelpaa keikkafiiliksen vieläkin korkeammalle nostattamiseksi7th s0n wrote:Huomisesta taitaa kyllä tulla minun The longest day, kyytini ajoitus kusi ja jodunkin Hartwallille jo klo 11:00siinä sitten 7 ja puoli tuntia värjötellään kylmässä. Taidan muuten olla ensimmäinen paikan päällä, että se lohtu tässä sentään on
Todellakin. Mä ja Dante näytetään totisilta ja jopa vihaisilta.Prince of the Dusk wrote:Aika hyvin saitte sakkia ujutettua mukaan maanantain Aamulehden kuvaan. Ja Jarmila kans.Stratocaster wrote:Jumalaut mikä keikka! Alussa oltiin eturivissä porukalla Make, Asa, Dante, minä ja Voimis
-PotD