Iron Maiden 12.11 Tampere & 14.-15.11 Helsinki
Moderator: The Killer Krew
-
- Sateentekijä
Itse jouduin perumaan kesän -03 keikan paskataudin takia. Ei siellä hirveästi kentällä heiluta kun perse huutaa hoosiannaa. Sain onneksi viime hetkellä lipun myytyä.Stratocaster wrote:Miksi kuume tarkoittaa automaattisesti keikkojen missaamisen vaaraa? Olenko mä ainoa jota ei kuume VOI kaataa jos Maidenista puhutaan? Nyt vähän sitä fanihenkeä, eikä pikkusormen kynnen tulehtumisen takia jäädä kotiin istumaan itku kurkussa.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Ei helvetti paskatautiurho47 wrote:Itse jouduin perumaan kesän -03 keikan paskataudin takia. Ei siellä hirveästi kentällä heiluta kun perse huutaa hoosiannaa. Sain onneksi viime hetkellä lipun myytyä.Stratocaster wrote:Miksi kuume tarkoittaa automaattisesti keikkojen missaamisen vaaraa? Olenko mä ainoa jota ei kuume VOI kaataa jos Maidenista puhutaan? Nyt vähän sitä fanihenkeä, eikä pikkusormen kynnen tulehtumisen takia jäädä kotiin istumaan itku kurkussa.

-
- Hiippari
urho47 wrote:Itse jouduin perumaan kesän -03 keikan paskataudin takia. Ei siellä hirveästi kentällä heiluta kun perse huutaa hoosiannaa. Sain onneksi viime hetkellä lipun myytyä.Stratocaster wrote:Miksi kuume tarkoittaa automaattisesti keikkojen missaamisen vaaraa? Olenko mä ainoa jota ei kuume VOI kaataa jos Maidenista puhutaan? Nyt vähän sitä fanihenkeä, eikä pikkusormen kynnen tulehtumisen takia jäädä kotiin istumaan itku kurkussa.
Todellakin, ei mahataudissa olis mitään chäänssejä heilua keikalla.. Mutta minua ei ainakaan mikään kuume haittaisi.. Saattaisi se riehuminen jäähä vähemmälle, mutta ainahan sitä voisi istua.. * Ja koputellaan *
Maiden todistettu:
06.07.05 Hellsinki 14.11.06 Hellsinki
15.11.06 Hellsinki 20.06.07 Rooma
01.07.08 Pariisi 02.07.08 Pariisi
18.07.08 Hellsinki 19.07.08 Tampere
-
- klaus Järvinen
En minäkään keikalle heilumaan menisi, mutta istuskelisin kaikessa rauhassa ja nauttisin niin paljon kuin vain voisin. Kyllä saisi aika paha kuolemantauti olla, että jättäisi Maidenin keikan väliin.GODOFTHUNDER wrote:urho47 wrote:Itse jouduin perumaan kesän -03 keikan paskataudin takia. Ei siellä hirveästi kentällä heiluta kun perse huutaa hoosiannaa. Sain onneksi viime hetkellä lipun myytyä.Stratocaster wrote:Miksi kuume tarkoittaa automaattisesti keikkojen missaamisen vaaraa? Olenko mä ainoa jota ei kuume VOI kaataa jos Maidenista puhutaan? Nyt vähän sitä fanihenkeä, eikä pikkusormen kynnen tulehtumisen takia jäädä kotiin istumaan itku kurkussa.
Todellakin, ei mahataudissa olis mitään chäänssejä heilua keikalla.. Mutta minua ei ainakaan mikään kuume haittaisi.. Saattaisi se riehuminen jäähä vähemmälle, mutta ainahan sitä voisi istua.. * Ja koputellaan *
Tuli muuten tuossa viime viikolla ihan yhtäkkiä herättyä todellisuuteen ja tajuttua, että jumalauta keikkaanhan on aikaa vain vähän yli viikko!! Nyt enää neljä päivää odotusta, joka toivon mukaan palkitaan ensimmäisellä ja ikimuistoisella keikkakokemuksella, josta sitten riittää kerrottavaa vanhoille päiville.
Up The Irons! \,,/
-
- Hiippari
wrecked wrote:Kertokaas meneekö Hakametsän hallilta mitään busseja keskustaan keikan jälkeisenä aikana, vai täytyykö painella taksilla?
Tuosta linkistä taas kerran.. Kannattaa tuo kierue info lukea! Paljon tärkeää asiaa! http://www.rautaneito.com/tour/tampere/liikkuminen
Maiden todistettu:
Pannaan nyt tännekin tämä tiedoksi niille jotka ovat hankkineet niitä BARRIER-rannekkeita ostamalla tai muuta kautta:
Eli lyhyesti:
-Ottakaa henkkarit mukaan, sillä nimet tarkistetaan listasta.
-Voittajalla ja vieraalla pitää olla kenttäliput
-Rannekkeet pitää olla kinnitettynä ranteeseeen!
kiitos.
FIRST TO THE BARRIER - Tampere Icehall
Meet time: XXXXX
Meet location: XXXXX
You must bring ID so we can check your name against our list of winners.
You must bring standing tickets for you and your guest.
You and your guest must both be wearing your wristbands.
Security will check your details and you will be permitted into the venue ahead of the doors opening. If you leave your place at the barrier at any time, you will lose it - we cannot guarantee you will keep your spot.
Eli lyhyesti:
-Ottakaa henkkarit mukaan, sillä nimet tarkistetaan listasta.
-Voittajalla ja vieraalla pitää olla kenttäliput
-Rannekkeet pitää olla kinnitettynä ranteeseeen!
Eli tässä on syy miksi en paljasta aikaa ja paikkaa, koska tiedän että täältä on yrittämässä porukkaa noilla rannekkeilla, vaikkeivat ole voittaneet niitä ja näin ollen listalla. Siispä vielä varmuuden vuoksi: TURHA YRITTÄÄ ELLET OLE VOITTANUT ITSE NIITÄ RANNEKKEITA (tai kaveri, joka on mukanasi). Näiden ohjeiden mukaan voittajat tarkistetaan tarkasti, joten ole ystävällinen äläkä tule pilaamaan muiden mahdollisuutta päästä eturiviin pyrkimällä turhaan , ja viivästämällä jonoa.Please be aware that sharing this information with others is pointless - only the names on the list will be allowed in, and any delays will jeapordise your chance and other winners' chances of getting to the barrier before the doors open. Some people are already posting pics of the wristbands on the 'net, this isn't exactly clever given that people may try and create fakes.
PLEASE BE ON TIME
kiitos.
-
- Sateentekijä
-
- Kisälli
Mahatautia sairastellaan täälläkin, eilisillan ja 03.00 välillä olen 4 kertaa joutunut oksentamaan. Onneksi on maha taantunut, eikä sen jälkeen ole ollut mitään ongelmaa. Nyt on sitten pelkkää levähtelyä ollut, ja olo alkaa olla jo paljon parempi. En vaan oikein uskalla mitään syödä, kun eilen tuli jo vesikin ulos kun lasillisen joidarealjyra wrote:^Viime kesän keikka meni pienoisessa kuumeessa, eturivissä vielä. Eikä menoa haitannu yhtään! Ainoa tällainen tauti, minkä voi kuvitella pysäyttämään, on oksennus/mahatauti.
*kop kop*

-
- Lentäjä-Ässä
^ Jepjep. Tunnin päästä on lähtö täälläkin suunnalla, toivottavasti tulee kaikki tarpeellinen otettua mukaan. Huhhuh, ei jaksais enää mitenkään odottaa. Se ois illalla sitte Iron Maiden!
Ja onneksi en ole enää edes kipeä, pari päivää sitten kuumetta oli vielä 39 ja nyt ei mitään. "Kyä nyt on hjuva fiilis!"
Ja onneksi en ole enää edes kipeä, pari päivää sitten kuumetta oli vielä 39 ja nyt ei mitään. "Kyä nyt on hjuva fiilis!"

Yrittikö kukaan alle 16-vuotias päästä tuonne Tampereen keikalle rannekkeella sisään? Kun minä menin osallistumaan myöskin tuohon kilpailuun, vaikken aivan 16 olekaan. Olisi kiva jos joku osaisi sanoa, että kannattaako minun nyt edes yrittää päästä tuon rannekkeen kanssa sisään, vai menenkö vain suosiolla ajoissa jonottamaan. Fan clubiin liittymiseeni tuo asia vaikutti kuitenkin jonkin verran, joten ajattelin ikärajasta huolimatta yrittää, että jos se onnistuisi. Jos joku siis osaisi yhtään neuvoa, niin olisin erittäin kiitollinen siitä.
-
- Vempare
Saatanan saatana
Kun täällä muutkin on valitellut sairastumisiaan...
Tällä kertaa miehen kaatoi sellainen tauti, että niin vain jäi Tampesterin keikka näkemättä
. Keuhkokuume on kiva asia, eilen oli jopa vaarassa että olisi joutunut sairaalaan! No onneksi antibiootit alkoivat purra ja lipunkin sai sellainen kaveri, joka asian päälle ymmärtää.
Tällä kertaa miehen kaatoi sellainen tauti, että niin vain jäi Tampesterin keikka näkemättä

-
- Vempare
Kysympä tässä ketjussa uudestaan, kun ei toisessa mitään vastausta saanut:
Ekikkäs onko kukaan menossa Tampereelta Helsingin 15.11 keikalle ja millä on tulossa pois sieltä, kun ongelmakseni tuli sellainen, että junat eivät kulje enää keikan loputtua, ja ajokorttia ei ole eikä kyytiä järjesty? Että jos joku tietää bussin tai vastaavan härvelin jolla pääsisi keikan jälkeen Tampereelle niin voisi olla kiva saada vähän vihjettä...
Kiitän.
Ekikkäs onko kukaan menossa Tampereelta Helsingin 15.11 keikalle ja millä on tulossa pois sieltä, kun ongelmakseni tuli sellainen, että junat eivät kulje enää keikan loputtua, ja ajokorttia ei ole eikä kyytiä järjesty? Että jos joku tietää bussin tai vastaavan härvelin jolla pääsisi keikan jälkeen Tampereelle niin voisi olla kiva saada vähän vihjettä...
Kiitän.
-
- Kisälli
Best of The Beasts wrote:Kysympä tässä ketjussa uudestaan, kun ei toisessa mitään vastausta saanut:
Kiitän.
www.matkahuolto.fi
esim. klo 01:00 laituri 29 perillä 03:45
Ole hyvä.
-
- Vempare
-
- Vempare
-
- Kisälli
Nyt on kyllä näin maalaisena pakko heittää tyhmä kysymys, eli miten näihin paikallisjuniin maksetaan vai mennäänkö pummilla?condemned wrote:Jep, siitä Kampista lasipalatsin takaa. Se on vaan paikallisjunalla Pasilasta päärautikselle ja siitä on ihan muutaman minsan kävely. Kyllä ne junat liikkuu vielä klo 23 aikoihin. Ainakin näin itse kulkisin jos olisin moisessa tilanteessa.

-
- Kisälli