Ärsyttävin Maiden biisi?
Moderator: The Killer Krew
[off-topic]SSOASS saattaa olla tylsä, mutta mielestäni se voittaa Rime Of Ancient Marinerin.[/off-topic]
The Trooper on aika kulunut biisi. Hallowed vedetään mun mielestä liian nopeasti keikoilla. Siksi se tuo pienen vitutuksen..
Remember Tomorrow on kanssa vähän tylsä biisi.
Heaven Can wait: tylsä kertosäkeen toisto.
Holy Smoken video...En menisi siihen sanomaan mitään. Biisikin on vähän kiikunkaakun..
TNOTB ja RTTH. Livenä kuulostaa jo aika loppuun kulutetulta, jotka yleensä skippaan..
Sanctuary. Miten joku jaksaa kuunnella: "Give me Sanctuary from the law.." päälle kolmea minuuttia?!?
Iron Maiden on samanlaista toistoa kuin Sanctuary.
Itse asiassa melkein koko IM albumi on aika huono. Phantom Of Opera on ainoa hyvä kappale ko. levyltä.
Back In The Village. Pelkkä rallatusbiisi..
Gangland. Olisivat laittaneet Total Eclipsen tilalle, jonka vuoksi Harris katuu...
Can I Play With Madness. Mikä tahansa muu kappale muttei tätä SSOASS:lle..
The Trooper on aika kulunut biisi. Hallowed vedetään mun mielestä liian nopeasti keikoilla. Siksi se tuo pienen vitutuksen..
Holy Smoken video...En menisi siihen sanomaan mitään. Biisikin on vähän kiikunkaakun..
TNOTB ja RTTH. Livenä kuulostaa jo aika loppuun kulutetulta, jotka yleensä skippaan..
Sanctuary. Miten joku jaksaa kuunnella: "Give me Sanctuary from the law.." päälle kolmea minuuttia?!?
Itse asiassa melkein koko IM albumi on aika huono. Phantom Of Opera on ainoa hyvä kappale ko. levyltä.
Gangland. Olisivat laittaneet Total Eclipsen tilalle, jonka vuoksi Harris katuu...
Voisitko hieman valaista että millä tavalla tylsä?dragon94 wrote:
...
...
Sillä omasta mielestäni kyseinen kipale on depyytin paras biisi joka tarjoaa hienoja melodioita ja Paulin loistavaa laulua.
https://youtube.com/c/bultsi
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
Ego: INFJ-A / Sage
Subconscious: ESTP / Persuader
Unconscious: ENFP / Advocate
Super Ego: ISTJ / Examiner
https://www.16personalities.com/fi/pers ... suustyypit
dragon94 wrote:[off-topic]SSOASS saattaa olla tylsä, mutta mielestäni se voittaa Rime Of Ancient Marinerin.[/off-topic]
SSOASS "vähän" tylsä. Voisitko perustella miten "tylsä"? Ja Holy Smoken video on silkkaa parhautta. Ja Hallowedia ei vedetä keikoilla liian nopeasti. . (kai..)

Let The Metal Flow !
-
- Azazel
^ Kyllä Hallowed pistellään elävänä siihen tempoon, että Brucella on usein vaikeuksia pysyä menossa mukana. Kyseinen kappale kun ei laulultaan muutenkaan ole helpoimmasta päästä.
Ja mitkä kappaleet ärsyttävät?
Kaikki Fear Of The Darkin kappaleet lukuunottamatta Quickia, Afraidia, Keytä, FOTD:a ja Judasta. Surkeaa täytekuraa kaikki.
Ja mitkä kappaleet ärsyttävät?
Kaikki Fear Of The Darkin kappaleet lukuunottamatta Quickia, Afraidia, Keytä, FOTD:a ja Judasta. Surkeaa täytekuraa kaikki.
-
- Hang-Around
^Totta. Varsinkin The Apparation ja Weekend warrior. Ne on aina aivan pakko skipata tai palaa hermot 

Last edited by Polunimuri on Sat Sep 23, 2006 14:33, edited 1 time in total.
Iron What? Iron Fucking Maiden! That's What!
Olen tähän varmaan ennenkin vastannut, mutta pistetään nyt sellainen ärsyttävimpien biisien TOP3:
1. The Angel And The Gambler
Tolkuttomalla kertosäkeen jauhamisella pilattu biisi. Biisin lyhennetty versio toimii ihan hyvin. Syntikat kuulostavat kauhealta. Sooloista plussaa.
2. The Nomad
Ei ole koskaan avautunut tämä biisi. Egyptimäinen riffi on melko huono ja kertsikään ei toimi. Instrumentaaliosa biisin parasta antia. Myös ylipitkäksi venytetty.
3. The Assassin
No Prayerin selkeästi heikoin esitys. Hieman liikaa toistoa ja Brucen laulu ei tässä toimi. Myös soundit ovat tässä biisissä heikot. Ei toimi.
Siinä Maidenin kolme heikointa biisiä mielestäni. Eivät mitään surkeita biisejä, mutta Maidenin tason huomioon ottaen heikkoja esityksiä.
1. The Angel And The Gambler
Tolkuttomalla kertosäkeen jauhamisella pilattu biisi. Biisin lyhennetty versio toimii ihan hyvin. Syntikat kuulostavat kauhealta. Sooloista plussaa.
2. The Nomad
Ei ole koskaan avautunut tämä biisi. Egyptimäinen riffi on melko huono ja kertsikään ei toimi. Instrumentaaliosa biisin parasta antia. Myös ylipitkäksi venytetty.
3. The Assassin
No Prayerin selkeästi heikoin esitys. Hieman liikaa toistoa ja Brucen laulu ei tässä toimi. Myös soundit ovat tässä biisissä heikot. Ei toimi.
Siinä Maidenin kolme heikointa biisiä mielestäni. Eivät mitään surkeita biisejä, mutta Maidenin tason huomioon ottaen heikkoja esityksiä.
Fear Of The Darkilta kyllä löytyy eniten sitä kuraa, mutta älä nyt hyvä mies väitä Childhood's Endiä tai The Fugitiveä sellaiseksi. Oikein hyviä biisejä kumpainenkin. Muutoin aika pitkälti samaa mieltä.Stratocaster wrote:Kaikki Fear Of The Darkin kappaleet lukuunottamatta Quickia, Afraidia, Keytä, FOTD:a ja Judasta. Surkeaa täytekuraa kaikki.
No More Lies
Kyseisten sanojen hokeminen kahdeksantoista kertaa putkeen alkaa vituttamaan mitä suuremmissa määrin. 

Mielipiteensä kullakin, mutta nyt kaipaisin helvetinmoiset perustelut tälle.Krokkelis wrote:Ärsyttävimmät, ja samalla huonoimat on SSOTSS ja bring your daughter to the slaughter

PS: Seventh Son of A Seventh Son

-03, -03, -05, -05, -06, -06, -06, -06, -06, -07, -07, -08, -08, -09, -09, -10, -10, -10, -10, -10, -10, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -11, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -12, -13, -13
-
- Hang-Around
^ja^^^^Pojilla vaikkua korvissa.
Ärsyttävin Maiden biisi on The Apparation.

Ärsyttävin Maiden biisi on The Apparation.
1996 - Nummirock | 1998 - Helsingin Jäähalli | 2000 - Ruisrock | 2003 - Hartwall Areena | 2005 - Hartwall Areena | 2006 - Hartwall Areena | 2008 - Olympiastadion | 2010 - Sonisphere | 2013 - Olympiastadion | 2023 - Nokia Areena
Seventh son tylsä biisi?Keeper Of The Seven Keys wrote:Krokkelis wrote:Ärsyttävimmät, ja samalla huonoimat on SSOTSS ja bring your daughter to the slaughter
Ton SSOASS:n kohdalla aika pitkälti samaa mieltä. Tylsä kuin mikä.
Ja tämä ei ole mitään vittuilua, ei vaan iske sitten yhtään

Seventh Sonin se hiljainen välikohta on helvetin tylsä ja ihan liian pitkä. Sen olisi voinut jättää vaikka puolen minuutin mittaiseksi. Myöskin soolot ovat tässä biisissä Daven kohdalta luvattoman heikot= Tekee tylsäksi koko biisin. Olisi antanut vain Adrianin taiteilla joka soolon. Biisi ei olisi niin tylsä. Tosin soolojen taustariffitt ovat aikamoisen perseestä eli myöskin niiden tekemiseen olisi voinut hivenen enemmän panostaa. Tekevät omalta osaltaan soolojakin paskoiksi. Myöskin se soolojen välissä oleva välikohta on suorastaan naurettava. Tosin, se ei ole tylsä, se myönnettäkööt.QazKFD wrote:Krokkelis wrote:Ärsyttävimmät, ja samalla huonoimat on SSOTSS ja bring your daughter to the slaughter
Siis anteeksi kuinka? Nyt pistän kyllä myös vaateen edes jonkin näköisestä perusteesta tälle vastaukselle
Sellaista
"To be alive is more than just breathing"
-
- Tuhlaajapoika
Kyllä minusta vain SSoaSS on aika keskinkertainen ja ajoittain tylsä biisi. Kyllähän sitä mielellään kuuntelee, mutta oikeastaan minkäännäköisiä tunteita kappale ei herätä, enkä ole koskaan tainnut kuunnella sitä kahta tai useampaa kertaa peräkkäin, jota esiintyy todella loistavien kappaleiden myötä.
Until it rains ice in hell the shit will keep rolling out your mouth
No more of you - It's zero tolerance!
No more of you - It's zero tolerance!
Nyt mua kyllä pommitetaan
No, kerrotaanpa sitten...
SSOASS on mielestäni aivan typerä biisi. Ärsyttävintä siinä on kun sinä toistetaan niin helvetin monta kertaa peräkkäin seventh sonia. Muttenkaan en tykkää albumista
Ja breing yourista voin sanoa sen verran, että vihaan oikeen sitä, onneksi ei keikan settliostoilla kauheesti oo
En edes tiedä miksi, aina kun se tulee pitää vaihtaa biisi 

SSOASS on mielestäni aivan typerä biisi. Ärsyttävintä siinä on kun sinä toistetaan niin helvetin monta kertaa peräkkäin seventh sonia. Muttenkaan en tykkää albumista

Ja breing yourista voin sanoa sen verran, että vihaan oikeen sitä, onneksi ei keikan settliostoilla kauheesti oo

Niin, tiedän. Makuasiat nyt ovat näitä juurikin.asa wrote:No huh huh. Mielipiteet ovat persereikiä ja niin edelleen...
Minusta tuo hidas kohta on nimenomaan koko biisin helmi, tulee satavarmasti soimaan mun hautajaisissa.
Ja soolojen taustat ovat Maiden uralla aivan kuninkaalliset, ei löydy vastavaa mistään biisistä.
Mun hautajaisissa ainakin soi koko ajan mun omat biisit. Pidetään sillä huoli, että siellä ei ole ketään
"To be alive is more than just breathing"
Viime viikkoina minua on alkanut ärstyttämään laulu joka löytyy Maidenin parhaalta levyltä, ja se levy on Somewhere In Time ja itse kappale Caught Somewhere In Time. Siinä on vaan niin ärstyttävä intro, ja muutenkin se on alkanut ärsyttämään minua, ehkä se johtuu liiasta levyn kuuntelusta, mutta tuskin.
Kiss: Helsinki, Hartwall Arena 28.5.2008
Iron Maiden: Helsinki, Olympia Stadion 18.7.2008
Iron Maiden: Helsinki, Olympia Stadion 18.7.2008
-
- Vempare
Quest For Fire.
Eikä vähiten siksi että siinä lauletaan dinosauruksista ja ihmisistä. Siis että olisivat eläneet samaan aikaan. Mutta muutenkin. Varsinkin Brucen osuus on erityisen repeilyä aiheuttavaa.
Eikä vähiten siksi että siinä lauletaan dinosauruksista ja ihmisistä. Siis että olisivat eläneet samaan aikaan. Mutta muutenkin. Varsinkin Brucen osuus on erityisen repeilyä aiheuttavaa.
http://www.kissarmyfinland.com - suomalaisille suomeksi.