^Taitaa olla raportit pientä itse aktioniin verrattuna. Pääasia, että saa olla mukana. Niin se on kai kaikilla?
"Blue & White. These colours are fuckin´ Finnish colours and these colours don´t walk. We use taxi."
ps. pelimies ei kännissä kävele.
Matkaraportti:Maidenventures @ Dublin 31.8 & Hammersmith
Moderator: The Killer Krew
-
- Rautakansleri
Buahahahahaaaa. Ei helvetti, miten tipahdin!Pertti Keinonen wrote: "Blue & White. These colours are fuckin´ Finnish colours and these colours don´t walk. We use taxi."
ps. pelimies ei kännissä kävele.

"Life goes on....until it doesn't"
-
- Berserkki
No niin, vasta hetki sitten tuli sopivan rauhallinen rako lukaista tuo paljon puhuttu "Maiden-seikkailuja" käsittelevä opus, josta moni jo kauniita sanoja onkin rustaillut.. Kuvat on toki tullut katseltua muutamaankin otteeseen, mutta se tärkein eli mustaa valkoisella tai siis valkoista mustalla oli jäänyt vielä odottamaan sopivaa hetkeä.
Lukiessani mieleeni hypähteli monenlaisiakin ajatuksia, mutta yksi nousi ylitse muiden. Nimittäin! Useinmiten monikin asia "unelma" jää valitettavasti toteuttamisasteelle, vain siitä syystä, että ei uskalleta ottaa riskejä taikka muuta vastaavaa. Kierretään VAAN sitä tuttua ja turvallista ympyrää vaivaa yhtään näkemättä ja niin päin pois.
Tämä tarina kuitenkin viestitti sitä jämäkkää toteuttamista, jonka ansiosta saa sitten niitä uskomattoman hienoja hetkiä pienten vastoinkäymisten siivittäminä. Mä todella arvostan tällästä antaumuksellisuutta.
Itse yritän resurssieni mukaan järjestää vastaavanlaisia tilaisuuksia, pienemmässä mittakaavassa tietenkin, kun ikääkin vasta muutama hassu vuosi kertynyt. Olen kuitenkin sitä mieltä, että nyt on toimittava, vaatisi se sitten minkälaiset verot tahansa. Mun seikkailut alkaa Ruotsin -reissulla, niin kuin varmaan on selväksi tullut, mutta odottakaapas, kun vuosi 2008 koittaa. Tästä lähtien tullaan miettimään, että mihinkä niitä pennosia oikein laittaa, nimittäin parin vuoden päästä sitä massia on löydyttävä, jotta vasta ajatuksissa pyörivä trippi saisi tuulta siipiensä alle!
Uskomattoman hieno tarina! Muistakakaahan sitten vuosien kuluttua laittaa nämä kaikki koetut reissut kovien kansien väliin..
Lukiessani mieleeni hypähteli monenlaisiakin ajatuksia, mutta yksi nousi ylitse muiden. Nimittäin! Useinmiten monikin asia "unelma" jää valitettavasti toteuttamisasteelle, vain siitä syystä, että ei uskalleta ottaa riskejä taikka muuta vastaavaa. Kierretään VAAN sitä tuttua ja turvallista ympyrää vaivaa yhtään näkemättä ja niin päin pois.
Tämä tarina kuitenkin viestitti sitä jämäkkää toteuttamista, jonka ansiosta saa sitten niitä uskomattoman hienoja hetkiä pienten vastoinkäymisten siivittäminä. Mä todella arvostan tällästä antaumuksellisuutta.
Itse yritän resurssieni mukaan järjestää vastaavanlaisia tilaisuuksia, pienemmässä mittakaavassa tietenkin, kun ikääkin vasta muutama hassu vuosi kertynyt. Olen kuitenkin sitä mieltä, että nyt on toimittava, vaatisi se sitten minkälaiset verot tahansa. Mun seikkailut alkaa Ruotsin -reissulla, niin kuin varmaan on selväksi tullut, mutta odottakaapas, kun vuosi 2008 koittaa. Tästä lähtien tullaan miettimään, että mihinkä niitä pennosia oikein laittaa, nimittäin parin vuoden päästä sitä massia on löydyttävä, jotta vasta ajatuksissa pyörivä trippi saisi tuulta siipiensä alle!
Uskomattoman hieno tarina! Muistakakaahan sitten vuosien kuluttua laittaa nämä kaikki koetut reissut kovien kansien väliin..

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
Nyt kyllä tempun teitte, perkele. Iski heti sellanen maidenkuume, että oksat pois ja osa latvaa, on se kyllä ainakin yks tällänen ulkomaan reissu tehtävä ennen kuin on liian myöhäistä. Katellaan nyt tämä touri vielä Suomessa, mutta seuraavalla rundilla pitää kyllä koittaa räväyttää.
Erittäin loistava matkaraportti, joka kyllä jätti kovan poltteen tähän suuntaan.
Erittäin loistava matkaraportti, joka kyllä jätti kovan poltteen tähän suuntaan.
"No, mutta sepäs kävi näppärästi", sanoo ihminen ja todistaa menestyksensä innoittama että musta on valkoista ja jää auton alle seuraavalla suojatiellä" - Douglas Adams