Yleistopic a la Maiden
Moderator: The Killer Krew
-
- Berserkki
^Juu, taannoin tänään tossa puolen päivän aikaan rupesi luuri möykkäämään eli pitämään "kamalaa" piipitystä, Brucen syntymäpäivien kunniaksi. Nauttikoon nyt vielä reilut parisen tuntia tästä ainutkertaisesta päivästä, joka aina silloin tällöin itse kunkin kohdalle osuu...
Jokunen vuosi sitten näpyttelin nuo veijjareiden syntymäpäivät kalenteriin ihan aikani kuluksi. Ja mukavalthan se tuntuu koti Suomessa huomata, että yksi vuosirengas taas putkahtanut lisää yhtäkkiä.
Nuoria koltiaisiahan nuo vielä..

Jokunen vuosi sitten näpyttelin nuo veijjareiden syntymäpäivät kalenteriin ihan aikani kuluksi. Ja mukavalthan se tuntuu koti Suomessa huomata, että yksi vuosirengas taas putkahtanut lisää yhtäkkiä.
Nuoria koltiaisiahan nuo vielä..

"Somedays you`re the pigeon, somedays you`re the statue.. but if you can you should only do things you love"
-
- Wimp
-
- Hell Rat
-
- Hang-Around
-
- Berserkki
Tuli kuunneltua Donny 88:sia äsken ja pakko sanoa, että Moonchild on aivan saatanan kova livenä! Jumalauta sitä Nickon intoa ja jumalaisia fillejä. Melkeen täydellinen veto Brucen nuhasta huolimatta. Samoin Seventh Son of a Seventh Son vedetään aikamoisella temmolla. Nicko on erityisesti koko keikan ihan helvetinmoisessa vedossa. Ei historian kovin Maiden keikka, mutta hemmetinmoinen nuoruuden into päällä pojilla!
UP THE IRONS!
UP THE IRONS!
SAVE_US.ETG 

-
- Viikonloppusoturi
Tässä olisi tämmöinen juttu, jonka sattumalta löysin, kun tuota internettiä selasin. Jos tämmöinen on jo ollut täällä foorumilla esillä, niin poistakaa toki viestini.
Tässä: http://www.nationalreview.com/miller/mi ... 150615.asp

http://www.youtube.com/watch?v=ixMOHfAQVwU Ei jumankauta Bruce
Pistää oikeen showta pystyyn jossaki tellkariohjelmassa...

Oi niitä aikoja..
http://i28.photobucket.com/albums/c211/ ... hty2hh.jpg
Huomatkaa Neekon myrtsi ilme

Kun katsoo tuota kuvaa ja uusinta mahdollista kuvaa huomaa, että on tapahtunut erittäin paljon muutosta ulkonäön suhteen. Pakko myöntää, että kyllä hymy tuli kasvoille kun katsoi tuota, sillä he ovat tuossa kuvassa niin eri näköisiä.scorpions wrote:Oi niitä aikoja..
The Night Of Living Dead
-
- Crusader
^
Ootte te hauskoja. Kyllähän sitä ihminen muuttuu, 1983->2006, nyt vaan oma kuva tonne foorumin galleriaan ja verrataan sitä sitten 23 vuoden päästä otettavaan. On se omakin naama kieltämättä muuttunut noista ajoista, näistähän voi tehdä vaikka mitä laskutoimituksia, kuten:
Bruce on tuossa kuvassa 25-vuotias, eli 12-vuotta silloista minua vanhempi. Minä olen nyt 36-vuotias, eli 11-vuotta vanhempi kuin Bruce tuolloin 23-vuotta sitten.
Verratkaapas näitä:
Minä1983
Minä2006
Huomatkaa etenkin ilme, tuolla lailla käy vuosien kuluessa/kuluttaessa, kyllä hymy hyytyy...

Bruce on tuossa kuvassa 25-vuotias, eli 12-vuotta silloista minua vanhempi. Minä olen nyt 36-vuotias, eli 11-vuotta vanhempi kuin Bruce tuolloin 23-vuotta sitten.
Verratkaapas näitä:
Minä1983
Minä2006
Huomatkaa etenkin ilme, tuolla lailla käy vuosien kuluessa/kuluttaessa, kyllä hymy hyytyy...
Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Bugstomper
-
- Sateentekijä
Uutta piirrustusta pukkaa. The Trooper. Jälleen on skannausken jälkeen kontrastia lisätty. tarkoittaa siis sitä että alunperin lyyjykynällä ei tullu ihan noin tummaa.
Itsekkö olet piirtänyt? Täytyy sanoa, että loistavaa jälkeä! Itse osaisin piirtää korkeintaan pääkallon.DevilLook wrote:Uutta piirrustusta pukkaa. The Trooper. Jälleen on skannausken jälkeen kontrastia lisätty. tarkoittaa siis sitä että alunperin lyyjykynällä ei tullu ihan noin tummaa.
Jälleen ihan hemmetin hienoa työtä .DevilLook wrote:Uutta piirrustusta pukkaa. The Trooper. Jälleen on skannausken jälkeen kontrastia lisätty. tarkoittaa siis sitä että alunperin lyyjykynällä ei tullu ihan noin tummaa.
Let The Metal Flow !
Meni kärsivällisyys mutta menköön. Kun saa edellisen pois alta niin on helpompi ryhtyä seuraavaan. Tässä siis ensimmäinen akvarellityöni. Maalaus on tehty 35,5 x 51 cm paperille akvarelliväreillä. Seuraavaan hommaan pitänee hankki parempia pensseleitä. tai sitte opetella käyttämään vanhoja =) hah, hyvä pistää oma kärsimättömyys pensseleiden syyks. Ja tulipahan sitä väriäkn sitten viimein mukaan näihin töihin. Noh, tämmönen siitä sitten tuli. Niin, aihe on vanha ja aloitinhan tän työn joskus puolvuotta sitten jos joku muistaa jonkun vanhan vesiväriviritelmän...
EDDIE ja AREENA
Edittinä vielä Rautaneidon oma keikkajuliste =) TÄSSHH...
EDDIE ja AREENA
Last edited by DevilLook on Thu Aug 17, 2006 17:20, edited 1 time in total.
Nyt jokin kuva galleria , josta voisi nopsasti ja yksinkertaisesti katsella noita laudan Iron Maiden piirrustuksia. Mitä nyt olen nähnyt , niin Danten ja DevilLookin teokset ovat päätä huimaavia
. Lisää näitä !
"Eddie ja Areena", Loistava värien käyttö
. Voimia sinne kynä käteen , jotta saamme nähdä lisää tälläistä taidetta
.

"Eddie ja Areena", Loistava värien käyttö

DevilLook wrote:
Totahan vois käyttää Rautaneidon paitaan. Ois aika cooli tollanen päällä kävellä hallilla ja sopii hyvin suomen keikkoihin ku vielä suomalainen piirtäjä.