Onko Death On The Road 3DVD versiosi viallinen?
Moderator: The Killer Krew
-
- Viikonloppusoturi
Joo aikas outoa touhua Emi:ltä.
Kävin kuukaus takaperin kysäsemässä Free records shopista että olisiko se korjattu versio stereo levystä tullut. niin se piti tulla viikon-, parin sisällä. Kävin lauantaina kysymässä niin ei ollut vieläkään tullut. Eikä tietoa milloin tulee.
Ihme touhua ei voi muuta sanoa.

Kävin kuukaus takaperin kysäsemässä Free records shopista että olisiko se korjattu versio stereo levystä tullut. niin se piti tulla viikon-, parin sisällä. Kävin lauantaina kysymässä niin ei ollut vieläkään tullut. Eikä tietoa milloin tulee.
Ihme touhua ei voi muuta sanoa.

Samat mulla eli Play.com pisti reeveereen postissa kotio. Harmi vaan, että en ole kotona ehtinyt työreissuilta käydä eli vielä on tsekkaamatta se, et toimiiko tämä versio panasonicissani...Sheriff Of n00bsfield wrote:Play.com on ystävällisesti ilmoittanut allekirjoittaneelle, että tilauksesi on lähetetty. Ja tilaushan koskee Kuolema Baanalla- DVD:tä. Kun palautin viallisen, niin ilmoitin että haluan DVD:n, mutta vasta sitten kun on toimiva sellainen. Saas nährä kuinka härmän pojan käypi.
Menee ensi viikkoon ennekuin olen viisaampi DVD:n suhteen.
Mutta laitan palutetta onko OK vai edelleen sus...
Ja oikein hyvää wappua kaikille
Edit 9.5.
No niin. Play.comista tuli nyt sitten tosiaan toimiva versio DVD:stä. Hieman tuota joutui odottelemaan, mutta mitäs sitten. Toimii kuin junan wessa
"There are no stupid questions, only stupid people." Mr. Garrison.
-
- Crusader
Levykauppiaani pisti viimeisimmän infon, homma on edelleen samassa jamassa kuin kuukausi sitten. Jo kolmas henkilö EMIltä vastasi kyselyihin ja antoi pahoittelunsa, eli kämmäystä potensiin jotain.
Eipä tässä kiirettä, kunhan nyt tulisi ennen uuden studiolätyn ilmestymistä.
Eipä tässä kiirettä, kunhan nyt tulisi ennen uuden studiolätyn ilmestymistä.
Nykyään melkein kaikki on jännää.
-
- Viikonloppusoturi
Otin suoraan yhteyttä Emiin alku viikosta ja tässä vastaus.

Joten ihmettelen miten markkinoilla voi olla ehjiä versioita jos masterit ovat vasta hyväksyntä vaiheessa??????www-palaute@emi.fi [mailto:www-palaute@emi.fi] wrote: Hei,
Odotamme edelleen uusien, korjattujen DVD levyjen saapumista, jonka jälkeen toimitamme niitä kauppoihin tai vaihtoehtoisesti suoraan asiakaille.
Olen todella pahoillani, että tämän asian selvittäminen kestää ja kestää.
Olemme olleet toistuvasti yhteydessä päämiehiimme Lontoossa, jotta asia saataisiin hoidettua ripeästi.
Tilanne on edelleen se, että uudet DVD masterit on valmistettu ja ne ovat "hyväksymiskierroksella" ja saatuaan OK -leiman aloitetaan korvaavien levyjen valmistus.
Pahoittelen asian venymistä ja kiitän kärsivällisyydestänne.

-
- Kisälli
-
- Vempare
Itse olen jo alkanut pelätä että sellaista ei edes ole tulossa, kun ei siitä mitään ole ilmoiteltuMade of Iron wrote:Saishan tuo korjattu painos kohta tulla.

The Gods Made Heavy Metal And They Saw That It Was Good
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
They Said To Play It Louder Than Hell We Promised That We Would!
-
- Viikonloppusoturi
Kyllä se tulee korjattu versio tulee joskus, mutta koska sitä ei tiedä kukaan.Peke wrote:Tuskin sieltä mitään korjaavaa painosta tulee, kun vedotaan, että toisissa soittimissa ei toimi ja uusissa toimiii.....
eli en haluu olla killjoy, mutta kandee varautua pahimpaan, aina, always
Pitäisi ottaa sanakirja kauniiseen käteen ja alkaa pommittaa Rod:ia ja siltä kysellä että milloin se tulee.
Vähän alkaa nyppiä ku ne vetkuttelevat sen kanssa, ku master levy tehty uudestaan. No pitänee odottaa

( viitaten edelliseen viestiin jossa mainitsin emiltä saadun meilin)
-
- Hang-Around
Äsken katselin synttärilahjaksi saadulta paketilta vasta stereolevyn, ja kyllähän se mullakin pätkii Brave New Worldin lopusta eteenpäin. Muuten kuvan pätkintä on satunnaista, mitä nyt parissa kohdassa hieman tiheämpään niin että katselunautinto pääsee hieman kärsimään. Muut vielä katsomatta, ja eiköhän tätäkin päästä jossain vaiheessa muillakin soittimilla katsomaan. Itse keikka on varsin hieno, muutamaa epäkohtaa lukuunottamatta.
Nothing can never take away what I've seen with these tired eyes!!
Jos joku muukin on kyllästynyt odottamaan uusinta painosta niin tässä lievitystä tuskaan, täältä löytyy koko dvd osina!
http://video.google.com/videosearch?q=iron+maiden
http://video.google.com/videosearch?q=iron+maiden
-
- Tuhlaajapoika
-
- Kisälli
Minulla DVD ei pyöri Brave New Worldin jälkeen edes tietokoneen DVD-asemassaThe_Air_Raid_Siren wrote:^Eiköhän tuo pyöri kaikilla jotka tietokoneen ja dvd-aseman omistavat ilman tökkimistä, ja varmasti on video-Googlen laatua parempi. Tökkimistä tuskin esiintyy kuin dvd-soittimilla.

Dokkari sen sijaan on erittäin mielenkiintoinen.
-
- Wimp
mulla oli sama juttu eli alko pätkiä brave new worldin kohdalla iha vähä väliä, ku katoin dvd soittimel mut sit taas kokeilin tietokoneel ni toimi iha loistavasti.Trooper_87 wrote:Äsken katselin synttärilahjaksi saadulta paketilta vasta stereolevyn, ja kyllähän se mullakin pätkii Brave New Worldin lopusta eteenpäin. Muuten kuvan pätkintä on satunnaista, mitä nyt parissa kohdassa hieman tiheämpään niin että katselunautinto pääsee hieman kärsimään. Muut vielä katsomatta, ja eiköhän tätäkin päästä jossain vaiheessa muillakin soittimilla katsomaan. Itse keikka on varsin hieno, muutamaa epäkohtaa lukuunottamatta.
Sama juttu. Nykiminen oli vähäistä, mutta havaittavaa. Muistaakseni kuvasa näkyi jotain muutakin häikkää. Asema oli tuolloin vajaan vuoden vanha ja kaikki muu on toiminut 100%:sti ennen ja jälkeen.-Moonchild- wrote:Minulla DVD ei pyöri Brave New Worldin jälkeen edes tietokoneen DVD-asemassaThe_Air_Raid_Siren wrote:^Eiköhän tuo pyöri kaikilla jotka tietokoneen ja dvd-aseman omistavat ilman tökkimistä, ja varmasti on video-Googlen laatua parempi. Tökkimistä tuskin esiintyy kuin dvd-soittimilla.![]()
Sain lopulta katsottua tuon dvd:n ihan kunnon soittimessa kun aiemmin olen katsonut sitä vain pleikka kakkosella ja tietokoneella ja niillä se pätki ja 5.1-levyn ääni ei kuulunut kunnolla. Nyt näkyy ja kuuluu hyvin. Stereolevy pätkii kyllä siinäkin, mutta se 5.1-levy kuuluu hyvin eikä pätki.
Try to hold some faith
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
in the goodness of humanity...
IRON MAIDEN FOREVER!!
Mulla pätki jo stereolevy aluksi aika pahasti, ääni meni ja kuva jumittu jne. Mutta toisella katselu kerralla meni ihan hyvin läpi
Outo juttu. Ekalla kerralla pätkiminen alko Brave new worldin kohalla ja jatku siitä eteen päin. Nyt jos valitsee biisi listan sijasta Play All:in niin tuntuu menevän ihan kunnolla läpi. 5.1 levy jumittui samalla tavalla ja sama ongelma on edelleen. Vieläkin pätkii.
Muuta kyllä se stereollakin menee ihan hyvin. Voi yrittää tietokoneella pyörittää. Ps. Helvetin hyvä paketti muuten.

"Egotism is the anesthetic that dulls the pain of stupidity." - Frank Leahy
En ole tästä pätkimisongelmasta johtuen tuota pakettia ostanut, koska juuri se stereolevy on se jota tulen katsomaan.
Pitääkin kysyä, että onko tämä ongelma kaikissa stereolevyissä, mutta jotkut soittimet vaan onnistuvat toistamaan levyä mukisematta? Ts. pitäisikö koko kysymys olla "Soittaako dvd-soittimesi viallista levyä mukisematta"?
Saisi tuo korjattu versio tulla pikku hiljaa niin uskaltaisi marssia kauppaan..
Pitääkin kysyä, että onko tämä ongelma kaikissa stereolevyissä, mutta jotkut soittimet vaan onnistuvat toistamaan levyä mukisematta? Ts. pitäisikö koko kysymys olla "Soittaako dvd-soittimesi viallista levyä mukisematta"?
Saisi tuo korjattu versio tulla pikku hiljaa niin uskaltaisi marssia kauppaan..
Attention wimps and posers: LEAVE THE HALL!
-
- Hang-Around
Kaverilla kans pätki se kuva,mutta se kokeili kotiteatterilla niin sitten ei enään pätkiny
The night was black was no use holding back
'Cos I just had to see was someone watching me
In the mist dark figures move and twist
Was this all for real or some kind of hell
666 the number of the beast
Hell and fire was spawned to be released
'Cos I just had to see was someone watching me
In the mist dark figures move and twist
Was this all for real or some kind of hell
666 the number of the beast
Hell and fire was spawned to be released
-
- Hang-Around
Re: Onko Death On The Road 3DVD versiosi viallinen?
Minun Death On The Roadissa ei ole kyllä mitään vikaa. Toimi hyvin sekä DVD soittimella, että tietokoneella.
Jos tarkemmin ajattelee, nin minulla ja Jumalalla ei ole kovinkaan paljoa eroavaisuuksia.
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum
----------------------------------------------
http://deathfin.do-goo.com/index.forum