Tässä puolalainen Maiden-sivusto. Jos haluatte hymyn suupielille ladatkaa Buck Swatoothin esittämä Run To The Hills. Komppi ja kertsi...

Downloads-->Covery...
Moderator: The Killer Krew
Ei vittu, paras cover mitä olen koskaan kuullutOlli the Wicker man wrote:http://www.ironmaiden.fan.pl/
Tässä puolalainen Maiden-sivusto. Jos haluatte hymyn suupielille ladatkaa Buck Swatoothin esittämä Run To The Hills. Komppi ja kertsi...![]()
Downloads-->Covery...
Ei hemmettiscorpions wrote:Pojat pistää parastaan, huomatkaa Daven mietteliäs ilme![]()
http://img.photobucket.com/albums/v203/ ... PS_-12.jpg
Ei helvetti! Mitähän toi Bruce on oikeesti vetäny?Edward the Greaat wrote:Ei hemmettiscorpions wrote:Pojat pistää parastaan, huomatkaa Daven mietteliäs ilme![]()
http://img.photobucket.com/albums/v203/ ... PS_-12.jpg. Davella kunnon pusuhuulet ja Dickinson täysin sienissä.
^ Jep! Sillä silmällä, katoin. Mut miten tää liittyy tähän?Olli the Wicker man wrote:Eilen eräässä nimeltämainitsemattomassa tv-formaatissa vierailtiin koruliikkeessä, tarkemmin sanottuna vihkisormusta valitsemassa. Ja mitenkö tämä liittyy Maideniin? No rinkulat oli saatavilla erilaisilla teksteillä, kuten I love You ja muuta vastaavaa, mutta vaihtoehtona oli myös pätkä, joka sorahti korvassa hieman erilailla, kuin edeltäjänsä, nimittäin From Here To Eternity.
No joo, toihan nyt on melko yleinen lausahdus, mutta Maidenin teos on aina Maidenin teos ja sillä siisti-piste-
SILLÄ SILMÄLLÄ
On On, mutta nyt meet nukkumaan, jos noita tulee lisääStratocaster wrote:.... ja joka kerralla löytyy joku uusi pointti. Hooks In You on uusi suosikkini, ja olisi vähintäänkin elämää suurempi juttu kuulla tuo joskus livenä. Voin ihan kuvitella; bändin esittely, Nicko viimeisenä. Mies rupeaa polkemaan basarilla tahtia, ja Adrian pomppaa eteen, valospotin keilaan soittamaan yksin introa...*niisk*![]()
Kyllä on hienoa fanittaa.
Peke wrote:On On, mutta nyt meet nukkumaan, jos noita tulee lisääStratocaster wrote:.... ja joka kerralla löytyy joku uusi pointti. Hooks In You on uusi suosikkini, ja olisi vähintäänkin elämää suurempi juttu kuulla tuo joskus livenä. Voin ihan kuvitella; bändin esittely, Nicko viimeisenä. Mies rupeaa polkemaan basarilla tahtia, ja Adrian pomppaa eteen, valospotin keilaan soittamaan yksin introa...*niisk*![]()
Kyllä on hienoa fanittaa.![]()
Melkosta fantasiaa
Ihan jees vetää kyllä, mutta jotenki tuo minusta näyttää hivenen vaikeahkolta tuo vasemman käden touhu koska pikkurilliä ei käytetä lainkaan. Kankelta vaikuttaa. Mutta muuten kyllä hyvin. Tosin mitäs pienistä.-Ossi- wrote:Tässäpä mukavaa viihdettä sunnuntaihin:
http://www.youtube.com/watch?v=PXjjTQh7 ... n%20Maiden
Melko hyvin jätkä pistelee menemään.
Tee kuten minä ja jemmaa konserttiliput Eddie's Archiveen, tai jos pitää kuljettaa jonnekin niin repäise cd-kotelosta keskiö irti, laita lippu koteloon ja teippaa kotelo kiinni. Molemmat vainoharhaisuuden myötä toimivaksi todettuja ratkaisuja.Stratocaster wrote:Ei helkkari kun on stressi päällä - lipun takia! Miten tomonen hauras paperinpala säilyy keikkaan asti? Mitä jos se kanta irtoaa? Eikö silloin pääse sisään?
Hoho.
hahaThe_Air_Raid_Siren wrote:Tee kuten minä ja jemmaa konserttiliput Eddie's Archiveen, tai jos pitää kuljettaa jonnekin niin repäise cd-kotelosta keskiö irti, laita lippu koteloon ja teippaa kotelo kiinni. Molemmat vainoharhaisuuden myötä toimivaksi todettuja ratkaisuja.Stratocaster wrote:Ei helkkari kun on stressi päällä - lipun takia! Miten tomonen hauras paperinpala säilyy keikkaan asti? Mitä jos se kanta irtoaa? Eikö silloin pääse sisään?
Hoho.
Vai niin, että on T_A_R_S:lla sama taktiikka kun mulla. On tullut säilytettyä noita lippuja peltiboxissa useamman kerran. Tällä kertaa säilössä kahdeksan lippua, joista osa menee kyllä myyntiin. No kerta kaikkiaan varma ja aiheeseen sopiva säilytyspaikka. Pitää laittaa Niksipirkkaan.The_Air_Raid_Siren wrote:Tee kuten minä ja jemmaa konserttiliput Eddie's Archiveen, tai jos pitää kuljettaa jonnekin niin repäise cd-kotelosta keskiö irti, laita lippu koteloon ja teippaa kotelo kiinni. Molemmat vainoharhaisuuden myötä toimivaksi todettuja ratkaisuja.Stratocaster wrote:Ei helkkari kun on stressi päällä - lipun takia! Miten tomonen hauras paperinpala säilyy keikkaan asti? Mitä jos se kanta irtoaa? Eikö silloin pääse sisään?
Hoho.
Hep, täällä kanssa yksi EA:ia lippujen säilytykseen käyttävä. Sen verran näyttävä loota, että ei sitä viitsi kaapin pohjalla piilotella, ja kerta se tuossa esillä on, niin mikäs parempi paikka säilyttää konsertti lippuja, plus muita "valonarkoja" asioita.Olli the Wicker man wrote:Vai niin, että on T_A_R_S:lla sama taktiikka kun mulla...The_Air_Raid_Siren wrote: Tee kuten minä ja jemmaa konserttiliput Eddie's Archiveen...